|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Pass]Når den ene forelderen ikke har mulighet til å bli medPuh,nå blir jeg helt forvirret her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Pass]Når den ene forelderen ikke har mulighet til å bli medSom sagt, det var null problem i fjor da vi var og fikk pass. Jeg sa at jeg hadde foreldreansvaret alene, dama i skranken sjekket og så at det stemte og vips - pass for to barn ble ordnet og betalt på under 10 minutter.
![]() |
#43 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: [Pass]Når den ene forelderen ikke har mulighet til å bli medJeg har laget 3 pass med bilder jeg har tatt selv. Bildene blir skrevet ut akkurat i den størrelsen de skal være, på fotopapir. Men har alltid stor oppløsning på bilde før jeg forminsker det under utskriving. Mine hjemme skrevede bilder er vell så gode som butikken sine, bare at de mister fargen etter noen år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Pass]Når den ene forelderen ikke har mulighet til å bli medJa,jeg tar det vel for gitt at selv politiet skjønner at jeg har foreldreansvaret alene når far er død,så det burde vel ikke være noe problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Metallica!!
|
![]() Sv: [Pass]Når den ene forelderen ikke har mulighet til å bli med
Mens jeg måtte ha dokumentasjon fra folkeregisteret, det krevde de uansett sa damen bak skranken. Så det er tydelig store forskjeller fra sted til sted.
![]() |
#46 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: [Pass]Når den ene forelderen ikke har mulighet til å bli medVi måtte levere fødselsattesten da ungene skulle ha pass i fjor. Og de ble sjekket nøye.
![]() |
|
|