|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Sv: Hvilken sofa hadde du valgt hvis du skulle kjøpt ny i dag?Drømmen er en gammel Børge Mogensen sofa, noe á la dette: |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Sv: Hvilken sofa hadde du valgt hvis du skulle kjøpt ny i dag?Inntil videre er jeg veldig fornøyd med denne: |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken sofa hadde du valgt hvis du skulle kjøpt ny i dag?Jeg vil ikke hatt noen av de moderne. Jeg har vond rygg og de ser ikke komfortable ut noen av dem. Min sofa blir prøvesittet, det er komforten som gjelder hos meg.
|
|
|
|
#24 |
|
Pauset
|
Sv: Hvilken sofa hadde du valgt hvis du skulle kjøpt ny i dag?
Samme her. Jeg syns det er vanskelig å finne sofa nå. Jeg vil ha ryggstøtte. I perioder bor jeg mer eller mindre i sofaen og da trenger jeg å sitte godt. Nå har vi buet sofa og jeg sitter i buen. Da får jeg bena opp og sitter litt bakover. Da slapper jeg av. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Hvor er denne giganten kjøpt? Vurderer ny sofa da jeg er lei av unger som ligger å sparker i beina til hverandre. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken sofa hadde du valgt hvis du skulle kjøpt ny i dag?Vi skal ha denne i nyhuset, bare ikke i den fargen. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken sofa hadde du valgt hvis du skulle kjøpt ny i dag?Da tar vi turen til Bolia i dag. 50% der så kanskje noe å hente?
|
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Host. Feriepenger kom i dag.
|
|
|
|
#29 |
|
Aktiv
Medlem siden: May 2011
![]() ![]() |
Sv: Hvilken sofa hadde du valgt hvis du skulle kjøpt ny i dag?Vi er strålende fornøyd med den vi har. Modulsofa fra Hjellegjerde. Inline heter den vel. Vi har i svart skinn. Meget praktisk da yngsteman er av den sølete typen
|
|
|
#30 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Nå var det ikke meg du spurte, men jeg tror de fleste modulsofaer kan bygges akkurat så store du vil. Vi har modulsofa i denne serien: http://www.brunstad.no/default.aspx?...1&product=1029 |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilken sofa hadde du valgt hvis du skulle kjøpt ny i dag?Å, skremmeren. Den NINA-sofaen var fantastisk flott! - hvem har disse? *også på utkikk etter sofa som skal være god å slange seg nedi.
|
|
|
#32 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvilken sofa hadde du valgt hvis du skulle kjøpt ny i dag?Nina er VAKKER! Jeg lurer på om den blir litt liten, Jane er mye større, og jeg så den utstilt i LILLA. Lekker sak!
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvilken sofa hadde du valgt hvis du skulle kjøpt ny i dag?Noe som kan vaskes av på fornuftig vis... skinn, tror jeg? (sånn siden jeg ikke kan fordra å late om om jeg ikke husker at begge ungene har kastet opp i den stoffsofaen uten avtagbare trekk vi har i dag. For all del, vi kjenner ikke lukta, men...)
|
|
|
#34 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2011
![]() |
Sv: Hvilken sofa hadde du valgt hvis du skulle kjøpt ny i dag?jeg har skinnsofa, og syns det er praktisk i forhold til å tørke av den.. Men er jo kald å sitte i om vinteren og varm når sola steiker på den om sommere..
|
|
|
#35 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvilken sofa hadde du valgt hvis du skulle kjøpt ny i dag?Tror jeg ville hatt noe i skinn i alle fall.
|
|
|
#36 |
|
heimføing
|
Sv: Hvilken sofa hadde du valgt hvis du skulle kjøpt ny i dag?Dette har egentlig vært drømmesofaen min i mange år: |
|
|
|
![]() |
|
|