|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noen som har bodd/jobbet i Australia her?Etter litt frem og tilbake har vi bestemt oss for å ta ett år eller to i Australia. Et utenlandsopphold har vi hatt lyst p lenge, men valget har falt på Australia fortrinnsvis WA siden vi lettest for jobb og oppholdtillatelse der. Planen er å ta språkprøve til høsten og få oversatt alle nødvendige godkjenninger/attester. Vi har tenkt å flytte neste vår/sommer- siden dette tar litt tid og 18-åringen vil helst gå ferdig gymnaset her.
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Noen som har bodd/jobbet i Australia her?Vi bodde 8 mnd i Adelaide og flyttet hjem i slutten av mars. Sjekk gjerne reisebloggen vår: reiserjordenrundt.blogspot.com - ikke helt oppdatert blogg (men snart...). Vi hadde et supert opphold, men gledet oss også veldig til å flytte hjem igjen også. Send meg gjerne en mail (se bloggen) så skal jeg svare så godt jeg kan. Lykke til! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
På vent....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har bodd/jobbet i Australia her?Takk for det. Har snust så vidt innom og kommer nok til å spørre deg litt til råds.
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Noen som har bodd/jobbet i Australia her?Nei, vi måtte ikke det. Mannen var lønnet fra jobben sin her hjemme. Etter min mening ville jeg ikke valgt WA. Jeg kunne godt tenkt meg å reise dit på ferie, men det ligger tross alt ganske utenfor allfarvei, selvom det skal være fint der. |
|
|
|
![]() |
|
|