Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken sofa hadde du valgt hvis du skulle kjøpt ny i dag?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-11, 21:15   #21
Elastica
Aktiv

Elastica sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Elastica er litt kul
Standard

Sv: Hvilken sofa hadde du valgt hvis du skulle kjøpt ny i dag?

Drømmen er en gammel Børge Mogensen sofa, noe á la dette:

Elastica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 21:18   #22
Elastica
Aktiv

Elastica sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Elastica er litt kul
Standard

Inntil videre er jeg veldig fornøyd med denne:

Elastica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 22:10   #23
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vil ikke hatt noen av de moderne. Jeg har vond rygg og de ser ikke komfortable ut noen av dem. Min sofa blir prøvesittet, det er komforten som gjelder hos meg.

Gammel 09-06-11, 22:17   #24
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg vil ikke hatt noen av de moderne. Jeg har vond rygg og de ser ikke komfortable ut noen av dem. Min sofa blir prøvesittet, det er komforten som gjelder hos meg.

Samme her. Jeg syns det er vanskelig å finne sofa nå. Jeg vil ha ryggstøtte. I perioder bor jeg mer eller mindre i sofaen og da trenger jeg å sitte godt. Nå har vi buet sofa og jeg sitter i buen. Da får jeg bena opp og sitter litt bakover. Da slapper jeg av.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 22:20   #25
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi har en gigantisk sofa som spiser det meste av stua vår. Alle 4 familiemedlemmer kan ligge slengt i sofaen samtidig uten å ligge oppå hverandre. Vi elsker den sofaen.

Dog er det komplett umulig å sitte pent i den, så den egner seg ikke til fine selskaper. Vi har ikke fine selskaper særlig ofte.

Hvor er denne giganten kjøpt? Vurderer ny sofa da jeg er lei av unger som ligger å sparker i beina til hverandre.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-11, 23:12   #26
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi skal ha denne i nyhuset, bare ikke i den fargen.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 11:10   #27
Pesten

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da tar vi turen til Bolia i dag. 50% der så kanskje noe å hente?

Gammel 10-06-11, 11:10   #28
Pesten

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Da tar vi turen til Bolia i dag. 50% der så kanskje noe å hente?

Host. Feriepenger kom i dag.

Gammel 10-06-11, 11:35   #29
Pippa
Aktiv

Pippa sin avatar

Medlem siden: May 2011
Pippa er litt kulPippa er litt kul
Standard

Vi er strålende fornøyd med den vi har. Modulsofa fra Hjellegjerde. Inline heter den vel. Vi har i svart skinn. Meget praktisk da yngsteman er av den sølete typen

Storesøster 2007 * Lillesøster 2009
Pippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 11:43   #30
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Hvor er denne giganten kjøpt? Vurderer ny sofa da jeg er lei av unger som ligger å sparker i beina til hverandre.

Nå var det ikke meg du spurte, men jeg tror de fleste modulsofaer kan bygges akkurat så store du vil. Vi har modulsofa i denne serien: http://www.brunstad.no/default.aspx?...1&product=1029

En diger sak med bue i hjørnet. Hele familien kan fint ligge å slenge uten å sparke borti hverandre, og den kan brukes som ekstra overnattingsplass - jeg har hatt tre stykker sovende oppi der. Hver del kommer løst, så du kan bygge så langt du har plass til.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-11, 12:11   #31
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, skremmeren. Den NINA-sofaen var fantastisk flott! - hvem har disse? *også på utkikk etter sofa som skal være god å slange seg nedi.

Gammel 10-06-11, 12:13   #32
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nina er VAKKER! Jeg lurer på om den blir litt liten, Jane er mye større, og jeg så den utstilt i LILLA. Lekker sak!

Gammel 10-06-11, 15:25   #33
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Noe som kan vaskes av på fornuftig vis... skinn, tror jeg? (sånn siden jeg ikke kan fordra å late om om jeg ikke husker at begge ungene har kastet opp i den stoffsofaen uten avtagbare trekk vi har i dag. For all del, vi kjenner ikke lukta, men...)

Gammel 13-06-11, 13:14   #34
texasgirl
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2011
texasgirl har et hav av muligheter foran seg
Standard

jeg har skinnsofa, og syns det er praktisk i forhold til å tørke av den.. Men er jo kald å sitte i om vinteren og varm når sola steiker på den om sommere..
Kunne tenkt meg en sjeselong i grå... Må bare finne en som er fin og god å sitte i.

Gammel 13-06-11, 22:30   #35
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Tror jeg ville hatt noe i skinn i alle fall.

Gammel 13-06-11, 22:42   #36
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette har egentlig vært drømmesofaen min i mange år:

Comma fra Slettvoll.

Men når jeg endelig skulle ha ny sofa, måtte jeg velge en sovesofa. Hovden "bed inside". Som denne, bare min er litt annen farge.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.