|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Protonterapeut
|
Sv: What to do in Gøteborg?Vi pleier å bo på Novotel (veldig barnevennlig, og fin pris), de har også med inngangsbillet til Liseberg i prisen. Jeg tror ganske mange av hotellene og slikt har det, det koster hva, 60 SEK å komme inn?
|
|
|
#22 |
|
I mål
|
Sv: What to do in Gøteborg?
Det er antagelig unødvendig å nevne at vi var der noen ganger etter juli 2004 også, og det ble ikke barn noen av de gangene. Egentlig hadde vi hatt råd til mange artige Gøteborgsturer for den prisen det kostet å lage lillesøster på Riksen |
|
|
|
|
|
#23 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: What to do in Gøteborg?Vi var på Liseberg på fredag. Det er utrolig flott. Kjøp alt i ett-billett på internett. Jeg tror det er litt billigere, og så slipper man litt kø. Hvis ungene er glade i karuseller, klarer dere fint to dager. Begge mine hoppet rundt der i 10 timer på fredag, og sov ganske godt i bilen på vei hjem.
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: What to do in Gøteborg?
Her i gården er vi infertile i Norge, men veldig fertile i Gøteborg!
|
|
|
#25 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: What to do in Gøteborg?Vi har vært tre ganger i Liseberg etter ankomsten til Yngstemann, og ingen fare - hun er fremdeles yngstemann.
|
![]() |
|
|