Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Storebror trenger arbeidslys ved pulten sin

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-11, 20:23   #21
ORG
Aktiv

Medlem siden: Dec 2009
ORG har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Storebror trenger arbeidslys ved pulten sin

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Ja vi skal leie sommerhus, men jeg tror ikke jeg tør bestille noe dit - tenk om det ankommer uken før eller etter.

Det er egentlig ikke noe problem, om du bare får butikken til å SENDE den dagen dere reiser. I Danmark fungerer postverket pålitelig fremdeles, i motsetning til her i Norge, og er en mindre pakke ikke kommet frem senest arbeidsdag 3 om den ble sendt på arbeidsdag 0 (altså torsdag om den ble sendt mandag), er noe ALVORLIG galt. 90 % av pakkeposten (under 10 kg) er fremme på 48 timer.

Ellers kan det jo være fornuftig når det gjelder lampen å bare ta en telefon til Hjørring (evt København) og få dem til å legge av lampen til dere. Dere må jo forbi på maks et par km avstand uansett?

ORG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-11, 07:37   #22
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Storebror trenger arbeidslys ved pulten sin

Jeg vil bare oppdatere denne med at jeg fant en oransje lampe a'la den ORG tipset om på marked i går.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.