Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enormt lange shoppingtråden 11

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-11, 19:29   #621
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den enormt lange shoppingtråden 11

Denne kjolen fra Container har jeg kjøpt meg idag

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 21-05-11, 23:36   #622
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Denne kjolen fra Container har jeg kjøpt meg idag

Fin. Hvordan er vidden i ermene? Og hva ga du for den?

Joika er ikke aktiv  
Gammel 22-05-11, 00:07   #623
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Idag har jeg kvinnet meg opp og kjøpt hatplagg no 1.. Jeg virkelig hater å stå i ett trangt prøverom, bleik og dvask for å finne bikini...

Jeg endte opp med en Tankini og var egentlig veldig fornøyd når jeg var ferdig. Så forhåpentligvis varer denne i ett par år. "problemet" mitt sitter rundt mageregionen, og denne skjulte den på en elegant måte syntes jeg. *spent å se hvordan den er å bade i*
Den er ikke helt 100% idenstisk, min er mørkmørk blå m/tyrkise og cherise detaljer, og halternecken har ett mye bredere bånd rundt.
Men jeg får skjult magen når jeg står oppreist, også kan jeg heise den opp når jeg ligger flatt.

Gammel 22-05-11, 00:10   #624
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Fintdethei!: for en nydelig kjole. Hvor har du kjøpt den? Pris?

Ema er ikke aktiv  
Gammel 22-05-11, 00:25   #625
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har klart å rote bort/miste et par svarte ballerina-sko og siden jeg savner å ha svarte ballerina-sko måtte jeg kjøpe meg et par nye. Jeg har disse i brunt også og de er veldig gode:

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 22-05-11, 08:42   #626
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Fin. Hvordan er vidden i ermene? Og hva ga du for den?

Elastisk og fin i ermene, mine er ikke sylslanke...... Og den kostet 999,- (altså ikke 1000,- )

Gammel 22-05-11, 08:43   #627
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Fintdethei!: for en nydelig kjole. Hvor har du kjøpt den? Pris?

Kjøpt på en lokal butikk her i Bergen, tror de nylig har fått den inn. Kostet 999,-
Kjekt dere likte den; uvant for meg med sånt mønster, men jeg tror det blir en deilig sommerkjole!

Gammel 22-05-11, 13:48   #628
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nydelig kjole, Fintdethei! Lyst på den jeg også.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 22-05-11, 22:07   #629
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-05-11, 23:37   #630
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fin Nessie! Akkurat hva jeg har savnet fra Chill. Hette og velourfri kjole i enkelt snitt! Hvor? Pris?

Joika er ikke aktiv  
Gammel 23-05-11, 09:01   #631
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har investert i en regnjakke for sykkelbruk.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 23-05-11, 10:19   #632
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Så fin Nessie! Akkurat hva jeg har savnet fra Chill. Hette og velourfri kjole i enkelt snitt! Hvor? Pris?

Jeg kjøpte den på en butikk her. Den finnes i blå og helt lys og. Chicliving og chicas & venner har den iallfall. Pris var 1450 eller noe. Men det var 20% på min.

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 23-05-11, 11:38   #633
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Jeg har investert i en regnjakke for sykkelbruk.

Den var fin. Den puster, og holder ikke svetten inne?

Gammel 23-05-11, 12:05   #634
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Den var fin. Den puster, og holder ikke svetten inne?

Jeg brukte den i går, i øs pøs regnvær, og den var veldig bra.

Dette er hva nettbutikken skriver om den:

Assos ClimaJet regnjakke er en teknisk regnjakke som er beregnet for sykling. Snittet er relativt tettsittende, men likevel med suveren bevegelighet.

Kragen er høy og har en myk innside. Dette gir en komfortabel og lun følelse. På sidene nedover kroppen og under armene er det netting for lufting, slik at man ikke skal bli så klam når man sykler med den.

Som alle andre plagg fra kvalitetsleverandøren Assos, er også dette en teknisk jakke. Den sitter tett inntil kroppen, men uten å stramme. Sitter du i sykkelposisjon, med armene fremover, vil du oppleve at det blir bedre plass over brystet enn når du står, slik som det er med alle klær fra Assos.

Dette gjør at det blir mindre stoff som blafrer i vinden når man sykler.
Jakken er liten og lett og tar liten plass i lommen på trøya. Et supert plagg å ha i bakhånd når det kommer regn eller når man har vært ute og trent på en litt kjølig dag.

Jakken er unisex og passer for både kvinner og menn.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 27-05-11, 11:26   #635
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk denne kjolen fra Ellos i går. Og den var faktiskt utrolig flott. Snittet passet perfekt, og stoffet var passe tungt og kjolen var helforet.

Gammel 27-05-11, 16:32   #636
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått denne kjolen i gave - bare at min er helt mørk blå, nesten svart. Faller veldig fint.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 27-05-11, 17:10   #637
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Den har jeg og, liker den veldig godt!

Gammel 27-05-11, 19:37   #638
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin, Filifjonka!

Jeg har fått denne Esprit-kjolen fra Ellos i posten i dag. (Sikkert bare jeg som kjøper svarte klær om våren. De har den i blått og grått også.) Stoffet er litt tynt, men det kan jo passe bra om sommeren. Snittet er veldig fint, og den satt som et skudd. Liker halsskjæringen også.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 27-05-11, 20:09   #639
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Kjøpte to bikinier på Lindex i dag (hurra de passet :-)). Fant faktisk en tredje også, men det får holde med to. Fordelen med disse er at jeg kan mixe om hverandre med truse og overdel .

Var veldig utplukket på størrelser da, så den ene trusa ble litt i minste laget, men det får gå.

Gammel 27-05-11, 20:10   #640
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Ikke verst!!

Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:42.