|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Kjernesnill
|
Sv: En formiddag i TromsøJeg har vært et par ganger på Kaffebønna ved Strandtorget, lønner seg å komme tidlig. Syns de har super lunsjmat der, hvis du liker brød med morsom mat på og deilige kanelknuter. Det er i alle fall en fin og dyr butikk like ved siden av der jeg jevnlig blir gående og gnage meg i armen fordi jeg finner så mye fint.
|
|
|
#23 |
|
heimføing
|
Sv: En formiddag i TromsøÅh, i dag? Det går flybusser til sentrum hele tida, rett utafor døra på flyplassen. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En formiddag i TromsøTacopizza er ikke godt - den kan du droppe med en gang. Pizza med kinakål på er for spesielt interesserte. Derimot så har de en kjempegod nachospizza (eller hva den nå heter, det er sånne nachos-chips på den) på Yonas, anbefales på det sterkeste om du skal spise pizza. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: En formiddag i TromsøJeg ville nå heller ha gått på polarmuseumet istede for å spist pizza. Pizza kan man spise i Italia
|
|
|
|
#26 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: En formiddag i TromsøPolarmuseet er drittkjedelig.
|
|
|
#28 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: En formiddag i TromsøDere om det. Jeg synnes nå polar museumet er bedre en pizza
|
|
![]() |
|
|