Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Freia påskeegg …

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-07, 23:12   #101
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Freia påskeegg...

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Du må ikke spise alle på en gang :åplyser:

Selvfølgleig må jeg det? Du er klar over at de ligger og ROPER på meg fra kjøkkenet?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 23:33   #102
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spurte på Prix idag, men de hadde ikke! ()

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-07, 23:37   #103
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke funnet de enda.
Vil ha påske egg.

Gammel 08-03-07, 23:43   #104
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Freia påskeegg...

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Jeg hadde sånne i skapet...

Jeg har fremdeles sånne i skapet.

Gammel 09-03-07, 00:04   #105
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Selvfølgleig må jeg det? Du er klar over at de ligger og ROPER på meg fra kjøkkenet?

Kjenner til problematikken ja

Men man MÅÅÅ ikke hvis man er mer normal da.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-07, 00:11   #106
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Jeg går rett forbi en DIGER stabel med slike på Kiwi hver gang jeg handler *stolt*. Elsker slike og skal unne meg en pakke til påske hvis jeg er flink nå (men må jeg kanskje kjøpe nå da??, blir vel tomt til påske eller?...uff..., må få mamman min til å passe på de da...)

Gammel 09-03-07, 00:11   #107
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Har smakt de en gang for mange år siden. Liker bedre de kolibrieggene med strø på, men klarer meg helt fint uten. Da er litt smeltet Cuba bedre. NAM!

Gammel 09-03-07, 17:04   #108
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, da var det gjort - har spist meg lei på påskeeggene. Gikk forbi en stor stabel på butikken i dag, uten å bli fristet Og enda er det lenge til påske...

Gammel 09-03-07, 17:08   #109
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg hadde ikke smakt de noengang. Men etter å ha lest denne tråden klarte jeg ikke la være å kjøpe i går. De var farlig, farlig, farlig gode!

Gammel 12-03-07, 17:48   #110
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Freia påskeegg …

Har funnet de på Mega!

:ikke kjøpt:

Gammel 12-03-07, 18:02   #111
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Har funnet de på Mega!

:ikke kjøpt:

Guniss=for selvpining.

Først så leter du etter eggene.. så skal du ikke kjøpe. Gale menneske.

Gammel 12-03-07, 18:06   #112
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har spist 1.....6 igjen....Håper på å spise meg kvam så jeg blir lei de.....

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 18:11   #113
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Freia Påskeegg...

Jeg hadde ikke smakt de før jeg, før jeg leste om de inne på et annet forum. Går alltid ut i fra at all påskesjokolade inneholder marsipan, og det er ikke jeg så glad i, men disse......

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 18:18   #114
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Guniss=for selvpining.

Først så leter du etter eggene.. så skal du ikke kjøpe. Gale menneske.

Har liksom en plan om å vente til påska faktisk ER her!

Gammel 12-03-07, 18:22   #115
Pastill
Pauset

Standard

Har liksom en plan om å vente til påska faktisk ER her!

Har du planer om å ha de liggende i skapet noen uker først og eller?

Gammel 12-03-07, 18:23   #116
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Har du planer om å ha de liggende i skapet noen uker først og eller?

Kanskje?!

Gammel 12-03-07, 18:23   #117
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Freia påskeegg...

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg har fremdeles sånne i skapet.

Ekling!!

Jeg har bestemt meg for å aldri mer ha sånne i skapet, for de forblir jo aldri der På den andre siden, hva er vitsen med å kjøpe dem, om man bare sakl ha dem i skapet?

Gammel 12-03-07, 18:25   #118
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Har spist 1.....6 igjen....Håper på å spise meg kvam så jeg blir lei de.....

Fungerer ikke. Ta det som et godt råd fra ei som har forsøkt

Gammel 12-03-07, 18:28   #119
Pastill
Pauset

Standard

Kanskje?!

Da er du min helt.

Kanskje neste konkuransen ikke skal være shoppefri mnd, men om å gjøre å ha sjokolade i skapet lengst

Gammel 12-03-07, 18:45   #120
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Da er du min helt.

Kanskje neste konkuransen ikke skal være shoppefri mnd, men om å gjøre å ha sjokolade i skapet lengst

Jeg har jo ikke smakt de enda, så derfor så "higer" jeg ikke så voldsomt etter de heller .
Dessuten kan jeg være rimelig STA om jeg bestemmer meg ..

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:47.