|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
can-jur
|
Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Har full kontroll.
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Mye rart gitt |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Javel
|
Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Lite spennende der gitt, det er skattelister, facebook, type telefonkatalog og noen resultater fra sykkelritt.
|
|
|
|
#27 |
|
Epikur
|
Sv: Spinnoff: "Med eget navn"jeg vet om alt, men er ikke like glad for alt. Det er noen treff der som kommer som følge av en jobb jeg har hatt, der det skjedde kjipe ting. Jeg ble bla. anmeldt på helt usaklig grunnlag, men det finnes jo der ute.
|
|
|
#29 |
|
*_*
|
Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Ingen overraskelser: Hvis jeg googler fullt navn får jeg opp skattelister og noen gamle artikler jeg har skrevet. Hvis jeg googler uten de to navnene i midten får jeg en del treff på Facebook, LinkedIn, et par omtaler av et tidsskrift jeg var redaktør for og noen gamle artikler da og. Samt noen nye, men de er publisert på en måte som gjør at byline ikke registreres, så det er litt misvisende få treff med tanke på det jeg jobber med nå for tiden.
|
|
|
|
#30 |
|
intro
|
Sv: Spinnoff: "Med eget navn"
Jaggu finnes det ikke en Facebook-gruppe med samme navn, med 104 medlemmer.
|
|
|
|
#31 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Google nick ja... Tør jeg det da?! |
|
|
|
|
|
#32 |
|
*_*
|
Sv: Spinnoff: "Med eget navn"
(Kilde: youtube.com)
|
|
|
|
#33 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Oh my!! |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Jeg er den eneste som heter det jeg heter, så alt som kommer opp handler om meg. Men ikke noe juicy greier.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Søt og rar
|
Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Ikke så mye interessant. Men mer enn telefonnummer, adresse og skatt. Bl.a. noen på DinBaby eller noe sånt som har karakterisert meg som fastlege. Ups.
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: "Med eget navn"ingen overasskelser... |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Skatt og Facebook, et leserinnlegg (
|
|
|
#38 |
|
Textrovert
|
Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Veldig lite. Jeg hadde et verv tidligere, så jeg nevnes i den sammenheng et par steder, ellers er det eiendomsoverdragelser, en avisartikkel og noen meldinger på Twitter.
|
|
|
#39 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Skattelister, bryllupsbilde, adresse og telefonnummer (selv om jeg er reservert mot oppføring
|
|
![]() |
|
|