Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: "Med eget navn"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-11, 12:18   #21
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: "Med eget navn"

Skattelister og telefon, ingen overraskelser nei.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 12:18   #22
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Lite info om meg. Jeg har også mange navnesøstre. Hvis jeg bildegoogler, så kommer bildet fra jobben sin nettside opp sånn ca midt i.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 12:19   #23
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har full kontroll.
De aller fleste treffene dreier seg om bondelaget, også de 6 bildene som ligger der.
Ellers er det litt tant og fjas og skattelister og sånt.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 12:21   #24
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Google nicket mitt tror jeg ikke at jeg tør, altså. Har vært altfor lenge på forum.

Gammel 24-05-11, 12:21   #25
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mye rart gitt
Jeg finner meg selv både på filmfront.no og wikipedia, styreverv, referanse til div studier, uttalelser til media og i det hele tatt. Men ingenting "farlig" sånn sett.
Jeg er den eneste som heter det jeg heter, så sånn sett veldig lett å koble da.

Nicket mitt er ikke googl-bart, med vilje

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 12:24   #26
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lite spennende der gitt, det er skattelister, facebook, type telefonkatalog og noen resultater fra sykkelritt.

Gammel 24-05-11, 12:28   #27
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

jeg vet om alt, men er ikke like glad for alt. Det er noen treff der som kommer som følge av en jobb jeg har hatt, der det skjedde kjipe ting. Jeg ble bla. anmeldt på helt usaklig grunnlag, men det finnes jo der ute.

Gammel 24-05-11, 12:30   #28
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en profilert navnsøster, så jeg drukner i hennes navn. Ellers er det skattelister og telefonnr.

Gammel 24-05-11, 12:31   #29
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Ingen overraskelser: Hvis jeg googler fullt navn får jeg opp skattelister og noen gamle artikler jeg har skrevet. Hvis jeg googler uten de to navnene i midten får jeg en del treff på Facebook, LinkedIn, et par omtaler av et tidsskrift jeg var redaktør for og noen gamle artikler da og. Samt noen nye, men de er publisert på en måte som gjør at byline ikke registreres, så det er litt misvisende få treff med tanke på det jeg jobber med nå for tiden.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 12:32   #30
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

En periode kom også et leserinnlegg fra Aften opp, med den Otto Jespersen-inspirerte tittelen "Jeg hater Oslo Sporveier".

Jaggu finnes det ikke en Facebook-gruppe med samme navn, med 104 medlemmer.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 12:51   #31
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Google nick ja... Tør jeg det da?!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 13:06   #32
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Dette fikk jeg opp da jeg googlet nicket mitt:

(Kilde: youtube.com)

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 13:12   #33
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Oh my!!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 13:27   #34
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er den eneste som heter det jeg heter, så alt som kommer opp handler om meg. Men ikke noe juicy greier. Bare jobbnettsiden, skattelister, NSD-protokoll og slikt. Og en meget begrenset FB-profil.

Googler jeg brukernavnet mitt kommer nok alle pøbelstrekene jeg har foretatt meg på nett, opp.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 14:27   #35
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke så mye interessant. Men mer enn telefonnummer, adresse og skatt. Bl.a. noen på DinBaby eller noe sånt som har karakterisert meg som fastlege. Ups.

Gammel 24-05-11, 14:30   #36
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

ingen overasskelser...

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 14:36   #37
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skatt og Facebook, et leserinnlegg ( ), eiendomsoverdragelser og en god del løpsresultater.

Gammel 24-05-11, 14:42   #38
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig lite. Jeg hadde et verv tidligere, så jeg nevnes i den sammenheng et par steder, ellers er det eiendomsoverdragelser, en avisartikkel og noen meldinger på Twitter.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 14:46   #39
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Skattelister, bryllupsbilde, adresse og telefonnummer (selv om jeg er reservert mot oppføring ), kontaktinfo på jobb, kommentarer på siden til ei jeg kjenner som driver en lokal bedrift, og masteroppgaven min. Sistnevnte skulle jeg gjerne sluppet, den var ikke akkurat bra. Den skaffet meg 30 000 mer i årslønn, da.

Jeg googler meg selv regelmessig, jeg liker å vite. Det er bare jeg som heter det jeg heter, så det er lett å finne ut av. Mannen min har et langt vanligere navn, men uttaler seg relativt ofte i medier, så jeg googler ham også. Ingenting på guttungen, foreløpig.

Gammel 24-05-11, 14:47   #40
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Jeg får opp mange tidligere sportsresultater. De skal jeg leve lenge på.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.