|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spinnoff: "Med eget navn"I tråden "Med eget navn" nevner flere at de ikke ønkser fullt navn her, da de ikke vil linkes med eget navn og innlegg på forum ved f.eks. google-søk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Næh - jeg har skrevet oppgave som er meldt inn til personvernombudet for forskning, jeg har kjøpt hytte, jeg tjener x % mer enn kullet mitt der jeg bor (dog definitivt ikke mye mer), jeg er ansatt der jeg er ansatt og jeg har foreldre med rare navn (!)
![]() |
#3 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Jeg finner få overraskelser. Skattelister, eiendomsregister, finn og organisasjoner jeg har vært medlem av.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Det er fint lite å finne, ingeting jeg ikke vet om. Og ikke noe farlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Jeg finner mest om hun som har samme navn. Hun er over 10 år yngre enn meg, og virker mye mer spennende.
![]() |
![]() |
#7 |
Nå også i farger
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Fint lite spennende på meg også gitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nå også i farger
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"
Haha, kjipt om noen googler deg og ikke ser at dere ikke er samme person. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Kjeedeeliiig.
![]() |
#11 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"God oversikt. Ligning, en klasseliste fra et fag jeg tok da jeg studerte (lurer på hvor lenge DET skal ligge ut liksom), fødselsannonse som jeg la inn selv, telefonkatalogen er det eneste jeg finner om meg selv.
![]() |
#12 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"
It's been known to happen.
![]() |
![]() |
#13 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Har full kontroll, man finner linkedin-profilen min, skattelister, eiendomsoverdragelser og noen foredrag jeg har holdt.
![]() |
#14 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Full oversikt. Det finnes et søkbart bilde av meg i en avisartikkel som irriterer meg grønn på rent prinsipielt grunnlag (privat foto, utlevert av en tåpe til en lokalavis, hanket inn av en riksavis fra arkivet der).
![]() |
#16 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Jeg har kontroll. Den morsomste oppdagelsen gjorde jeg når jeg så at en organisasjon hadde rappet et dikt jeg har skrevet. Dvs, de hadde jo undertegnet med navnet mitt da.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 24-05-11 kl 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Jeg har god kontroll, og halvpartene av treffene er min navnesøster. Så jeg kan alltid komme meg unna.
![]() |
#18 |
intro
|
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Når jeg googler nicket mitt, er et av de første treffene "Elinblu har fått en liten prins!".
![]() |
![]() |
#19 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"Hun her får jeg opp når jeg bildegoogler navnet mitt. Nei, navnene våres er overhodet ikke i nærheten av hverandre.
![]() |
#20 |
trenger lading
|
![]() Sv: Spinnoff: "Med eget navn"jeg er ganske kjedelig i grunnen.
![]() |
|
|