Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-07, 16:59   #1741
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Dette kjøpte jeg tiil Oliver

Alt utenom settet på siste bildet er fra MOLO
Det siste settet er fra rOhde

Gammel 03-03-07, 17:07   #1742
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Dette kjøpte jeg tiil Oliver

Alt utenom settet på siste bildet er fra MOLO
Det siste settet er fra rOhde

Jeg var altså innom linken i dag tidlig, bestilte til Emil. Jeg fant ingenting fra molo, men bestilte fra rOhde. Gjett om jeg har bestilt akkurat det samme settet som på nederste bildet her?
Den anorakken var forresten utrolig fin da.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 03-03-07, 17:09   #1743
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Jeg var altså innom linken i dag tidlig, bestilte til Emil. Jeg fant ingenting fra molo, men bestilte fra rOhde. Gjett om jeg har bestilt akkurat det samme settet som på nederste bildet her?
Den anorakken var forresten utrolig fin da.

Hun har flere anorakker, men nettsiden er ikk eoppdatert
Kan sende deg hennes mobilnr på sms jeg, så kan du høre med henne

De stjernene på anorakken er refleks

De settet fra rOhde er sååå fint, men de genseree fra MOLO er bare så knalltøffe
Samme trykk på ryggen

Gammel 03-03-07, 22:22   #1744
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Nå begynner til og med jeg å vurdere disse crocsene til ungene. Det hadde jeg ALDRI trodd! Snakk om å la seg påvirke.

Her har storebror på 4 brukt Crocs en god stund i barnehagen, de er virkelig supre. Lette, holder seg godt på foten og i tillegg tøffe!

Isa er ikke aktiv  
Gammel 03-03-07, 22:56   #1745
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne hettegenseren har jeg til storesøster også! Bare i lyseblå, med blomstrete stoff rundt hettekanten.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 04-03-07, 11:20   #1746
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Angelique:

Hva koster genseren med stripete ermer og masse trykk?

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 04-03-07, 13:29   #1747
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Angelique:

Hva koster genseren med stripete ermer og masse trykk?

De kostet 349,- pr.stk
Kjempefine

Gammel 04-03-07, 20:23   #1748
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til meg:
13 par strømper
3 tynne bomullsgensere
T-skjorte med The Beatles skrevet i sølv på brystet (den var fiiiin! )
1 Lang skjortegreie
1 Liten selekjole
Veske

Til T:
Tre tynne bomullsgensere

Gammel 06-03-07, 19:32   #1749
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Fikk buksene fra Net-A-Porter i dag
(Marc Jacobs) Satt som et skudd, og leveransen gikk vanvittig raskt

Var en snartur innom CC Vest og kjøpte en grå MJ bukse og tok en rask kopp kaffe med Miss Norway etterjobb i dag

Kjempekoselig.

Gammel 06-03-07, 20:46   #1750
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Har endelig klart å bestemme meg for stellebag, kjøpte denne i dag, en Fleurville Luxe i brunt skinn:

Gammel 06-03-07, 21:26   #1751
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fantastisk lekker, Majsa! Ser jo ut som en vanlig veske jo!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 06-03-07, 21:40   #1752
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Fantastisk lekker, Majsa! Ser jo ut som en vanlig veske jo!

Nettopp, det er det som er så fint med den, jeg slipper å stue den bort når jeg er ferdig med stelleveskebruk.

Gammel 07-03-07, 12:29   #1753
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Bestilte nettopp denne på Net-A-Porter

Fikk maken i blå i går, men har nå bestilt i sort

Gammel 07-03-07, 13:03   #1754
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er det dyrt /vanskelig å bestille fra Net-A-Porter??De har jo så utrolig mye fiiint

nikki er ikke aktiv  
Gammel 07-03-07, 13:15   #1755
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Kjøpte meg 2 tunika + en svart capri bukse i går, veldig fornøyd med det .Og et par goretex joggesko til mellomstemann og et par vintersko.
Men vet ikke hvordan jeg legger ut bilder her.... viss noen kan forklare kan jeg prøve på det i kveld . Så kan jeg få høre hva dere syns og.

Skal å kjøpe en JP jakke til mannen i ettermiddag,lagt den av så skal bli spennende å se om den faller i smak og passe.

Gammel 07-03-07, 13:28   #1756
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Er det dyrt /vanskelig å bestille fra Net-A-Porter??De har jo så utrolig mye fiiint

Overhodet ikke

Det er veldig enkelt og greit
man må opprettes som bruker først, og deretter bestiller man
Betaler med hva slags kort du vil
Jeg har brukt helt vanlig Visa Bankkortt mitt

Den andre buksen bestilte jeg i forrige uke, på torsdag, og allerede i går ble den levert på døren her hjemme!
I den flotte gaveesken (som forøvrig var gratis)
Fikk også med fancy planlegger med penn i gave

Den første buksen(identisk med denne sorte bare i blå) var til full pris
Denen kostet 67£ + div omkostninger, totalt 97£

Gammel 07-03-07, 20:52   #1757
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Da ble det jakke på mannen , en dungeribukse og en jakke på meg.
Pluss Helly Hansen vår dresser til de 2 minste,hadde på medlemstilbud på coop obs.
Buksen var nyhet te våren,endelig fant jeg en bukse som var litt høy i livet ,for jeg liker ikke bukser når de er så kort i livet.

Da tror jeg ikke jeg skal shoppe noe mere denne mnd (tror tror tror )

Gammel 07-03-07, 21:52   #1758
tutta
Passiv

Standard

Kjøpte en hvit 3/4 lang Esprit bukse på OSL i går som er rå lekker!! Perfekt for bruk her i Frankrike hvor det er 22 grader .

Gammel 07-03-07, 22:02   #1759
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Kjøpte en hvit 3/4 lang Esprit bukse på OSL i går som er rå lekker!! Perfekt for bruk her i Frankrike hvor det er 22 grader .

Din heldiggris!!!
Kos deg i solen

Gammel 07-03-07, 22:05   #1760
tutta
Passiv

Standard

Din heldiggris!!!
Kos deg i solen

Takk!!

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.