|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ugler og FPHer ser man et glimrende eksempel på hvorfor være medlem av FP! |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ugler og FP
Exactly!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
... okay, jeg trenger å få vite hva slags melodi og sånt den her går i. Virkelig.
|
|
|
#45 |
|
kamerat
|
Sv: Ugler og FPAlle fugler små de er, Kitty.
|
|
|
#49 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Ugler og FPBlindene hodepine, trassig 17 måneder gammel kid som får fire jeksler på en gang, fire uker til termindato, kynnere hver gang jeg planlegger å gjøre noe annet enn å sitte her og se sløkk ut og jeg sover gjennomsnittlig tre timer om natta.
|
|
|
#57 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Nå jobber man vel strengt tatt ikke når man drar torsker. Nå snakker jeg Donald-måten å snike seg unna jobben på altså - ikke andre ufibheter som begynner å bre seg i denne tråden.
|
|
|
#58 |
|
Pauset
|
Sv: Ugler og FPDu kan ha vært her ganske mye og lenge uten å ha fått med deg uglegreiene altså. Jeg har ikke fått med meg noe om noen ugler her inne, annet enn de vanlige buruglene som henger her. :P |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ugler og FPHm. Må jeg starte en "vennligst oppklar torskegreiene"-tråd?
|
|
|
|
|
#60 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Burugler er jeg vant til. Jeg har jobbet i et kvinneyrke i alle år, kommer fra en familie med sterk overvekt av kusiner og søstre og sånn, og dessuten har jeg blitt kalt burugle selv fra tid til annen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 27-04-11 kl 18:46. |
|
|
|
![]() |
|
|