Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjøpefri mars?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-07, 10:13   #81
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjøpefri mars?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Vanilija: Er den på salg?

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 14:01   #82
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Åenkte å skeie ut med hårklipp (det trengs!).

Det har jeg gjort i dag, så for jævlig ut på hue så jeg bare MÅTTE.....

Gammel 06-03-07, 14:02   #83
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns kjøpefri-tråden ser mer og mer ut som en lightversjon av shoppingtråden.

Og enda er vi bare på 6. mars. :hviske:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 14:21   #84
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg syns kjøpefri-tråden ser mer og mer ut som en lightversjon av shoppingtråden.

Og enda er vi bare på 6. mars. :hviske:

Enig. Her forteller man om de SMÅ utskeielsene sine liksom

Still going strong her da.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 14:56   #85
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Still going strong her da.

Bra!

Gammel 06-03-07, 17:31   #86
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvem har IKKE shoppet noe?? (Jeg lager liste. Heder og ære mottas første april.)

C@mill@
Guniss
Pastill
Trulte
Nelly Nickers
Vanilja
Georgine

Sist redigert av Pastill : 07-03-07 kl 11:06.
Gammel 06-03-07, 18:39   #87
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg har IKKE shoppet noe.

Men jeg skal klippe og stripe håret på fredag.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 18:52   #88
Pastill
Pauset

Standard

Er det lov å klippe håret da? Burde vel være det???

Gammel 06-03-07, 19:12   #89
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har IKKE shoppa noe tenk! Og jeg har til og med tenkt å holde det SELV om jeg fikk telefon om at jeg har fått ny jobb i dag.
(jobb oppstart er ikke før om 3 mnd så er vel relativt tvungen til å ligge litt lavt i terrenget). Men rett før oppstart planlegger jeg en shoppingrunde....!
Noen som er med på kjøpefri mars OG april eller...er dere for chicken?

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 19:55   #90
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg har IKKE shoppa noe tenk! Og jeg har til og med tenkt å holde det SELV om jeg fikk telefon om at jeg har fått ny jobb i dag.
(jobb oppstart er ikke før om 3 mnd så er vel relativt tvungen til å ligge litt lavt i terrenget). Men rett før oppstart planlegger jeg en shoppingrunde....!
Noen som er med på kjøpefri mars OG april eller...er dere for chicken?

Er med jeg.

Gammel 06-03-07, 20:28   #91
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Guniss og mine medsøstre.

Jeg søker hervet om tillatelse til å kjøpe meg en fin, dog billig kjole til min fars 50-årslag (17 mars). Føler meg ikke helt tilfreds med de kjolene jeg har i skapet. Og den kjolen jeg er mest glad i har jeg brukt litt for mye i det siste. Trenger derfor et friskt pust. Håper dette lar seg gjøre, uten at det ødelegger for min kjøpefrie mars.

Med vennlig hilsen
Vanilja.

Hmm.. siden du er så søt og høflig så må vel det gå!
Men da krever vil bilde!

PS: hårklipp er lov .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-07, 20:41   #92
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Hmm.. siden du er så søt og høflig så må vel det gå!
Men da krever vil bilde!

Gammel 06-03-07, 20:44   #93
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Vanilja: Gleder oss til bilde av kjoleshoppingen

Har ikke shoppet noe etter 1 mars, bare klippet håret.

Gammel 06-03-07, 20:49   #94
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Da melder jeg meg ut. Var på Ikea idag. Need I say more?

Gammel 06-03-07, 20:54   #95
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg må nok melde meg ut jeg også. Kjøpte after shave gel til mannen og badeartikler til snuppa.
Men jeg skal iallfall prøve å være så shoppefri som mulig. Greit å ha det i bakhodet iallfall

LYKKE til til dere andre!!

Gammel 06-03-07, 21:49   #96
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Standard

Æsj!
Sambo satte foten ned, så jeg får ikke lov å kjøpe meg kjole.

Godt noen er fornuftige.

Men dere skal selvsagt få lov til å velge hvilken kjole, av de jeg har, jeg skal ha på meg da.

Gammel 07-03-07, 10:12   #97
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Men dere skal selvsagt få lov til å velge hvilken kjole, av de jeg har, jeg skal ha på meg da.

Det gleder vi oss til!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 10:51   #98
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

PS: hårklipp er lov .

Det er vel lov å ta med ungene i slalombakken? (må jo da kjøpe dagskort). Det er jo sunt å være ute i frisk luft?

(Jeg må innrømme av vi var i bakken på lørdag, hadde lovet eldstemann og min søsters unger at vi skulle dra og for meg så teller ikke slalomtur eller slik.....men teller det sånn egentlig?)

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 11:05   #99
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Det er vel lov å ta med ungene i slalombakken? (må jo da kjøpe dagskort). Det er jo sunt å være ute i frisk luft?

(Jeg må innrømme av vi var i bakken på lørdag, hadde lovet eldstemann og min søsters unger at vi skulle dra og for meg så teller ikke slalomtur eller slik.....men teller det sånn egentlig?)

Ja... er jo ikke å shoppe det da?

I mine øyne er shopping å kjøpe mer TING. Klær, sko, intreør osv.

Ikke en kaffe i byen, eller et frisør besøk. Evt kinobilletter, eller heiskort

Gammel 07-03-07, 11:47   #100
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Ja... er jo ikke å shoppe det da?

I mine øyne er shopping å kjøpe mer TING. Klær, sko, intreør osv.

Ikke en kaffe i byen, eller et frisør besøk. Evt kinobilletter, eller heiskort

Ja, det tenker jeg også. "Luksus-aktige" ting/forbruksartikler, som mer sminke/dilldall/tilbehør, klær, sko, dvd, musikk, bøker - - -

Men, I have a problem. Til helga kommer det STORINNRYKK av nederlandske familiemedlemmer, som selvsagt ikke har vært her på åresvis.
Jeg kastet to (av totalt fire) grønnplanter her om dagen, siden de ikke var grønne mer, så det ser litt stusslig ut i stova. Jeg skulle veldig gjerne ha kjøpt noen blomster og freshet opp.
To grønnplanter og 1 bukett tulipaner.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17.