Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

[BH igjen] 60 i omkrets, gjerne balconette?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-03-11, 12:52   #1
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

[BH igjen] 60 i omkrets, gjerne balconette?

Det ser ut til at puppene forblir oppblåste, og selv om jeg ammer litt fortsatt, trenger jeg flere BHer. Nå for tiden bruker jeg en vattert balconettemodell fra Change i 65E, og det er for så vidt greit, men jeg skulle gjerne hatt mindre omkrets, siden jeg starter på den innerste hekten på disse.

Hvilke merker kan jeg myse på på nett? Jeg vil ha ganske nøytrale BHer i lyse farger, helst balconette, og som sagt i størrelse à la 60F (vil jeg tro). Og nei: Jeg har absolutt ikke store pupper, men er sabla smal i brystkassen.

Har figleaves.com noe brukbart, tro?

Gammel 18-03-11, 12:59   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [BH igjen] 60 i omkrets, gjerne balconette?

Figleaves har helt sikkert noe brukbart. F.eks. Freya, Fantasie, Panache. Et billigere merke de har er Lepel, men jeg er usikker på om de har så liten omkrets i akkurat det merket. Sjekk hva de har av outlet-ting. Du kan bruke størrelsen som søkekriterium. Her har jeg gjort det for deg (Str 28F).

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 13:00   #3
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vært veldig fornøyd med Freya-bh-er i det størrelsessegmentet. De holder seg små i omkretsen lenge. Om de ikke har på Figleaves, har de iallfall på Bravissimo.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 13:03   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Masse å velge i fra Freya hos Figleaves i den str, og det er visst 20% rabatt på alt akkurat nå. Alt t.o.m. 22 pund kommer under tollgrena.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 13:30   #5
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Takk, dere. Jeg skal sjekke ut litt i ettermiddag.

Bravissimo trodde jeg var for *kremt* STORE pupper, men kanskje jeg tar feil? (Jeg bruker ellers str 34 i klær...)

Og der hadde jeg visst bestilt en BH, gitt, nemlig den under, fra Panache

Gammel 18-03-11, 13:33   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Bravissimo trodde jeg var for *kremt* STORE pupper, men kanskje jeg tar feil? (Jeg bruker ellers str 34 i klær...)

Det starter på D-cup, i alle omkretser, tror jeg, så ja - STORE pupper.

B.M. 70 b på en god dag

Gammel 18-03-11, 13:38   #7
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Standard

Altså, jeg vil helst ha tilbake mine litt mindre versjoner, men siden det ikke ser ut til å skje foreløpig, må jeg tenke alternativt. Jeg har også minst fire fine skjorter fra Mexx som alle er for små rundt brystet.

Gammel 18-03-11, 13:41   #8
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Større en D på bravissimo

Jeg synes det er lettere å finne fram på Bravissimo enn på figleaves, mens på figleaves har de større utvalg.
du kan også prøve deg på ebay.co.uk, så skal du se du finner deg noen varp.
Da går du inn på bravissimo først og finner ut hvilke merker de har (og dermed "anbefaler"), også finner du det igjen til mye lavere pris på ebay etterpå .

Freya, Fantasie, Panache bør være safe hvertfall

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 14:11   #9
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Standard

Takk!

Gammel 18-03-11, 18:25   #10
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det starter på D-cup, i alle omkretser, tror jeg, så ja - STORE pupper.

B.M. 70 b på en god dag

Sikker på at du er 70B ? Jeg brukte det i mange år (mente selv jeg var 65 men det fins ikke her i byen). I fjor fikk jeg målt meg en gang jeg var i Oslo - og dommen var 60D (!) Jeg slet med å holde meg alvorlig da dama i butikken kom med den cupen, og mannen min klarte det ikke da jeg fortalte ham at han nå var en lykkelig innehaver av en kone med D-cup.

Og nei, jeg har IKKE store pupper.

Nera: Freya funker fint i str. 60.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 18:36   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Sikker på at du er 70B ?

Nja, jeg kan bruke 65c og 65b også, men synes ikke det er behagelig å være så skvist. Det gnager både her og der. Jeg måler 68 cm under puppene, tror jeg. Nå skal det jo også sies at det er himmelvid forskjell på hvor store de ulike 70-BH-ene faktisk er. Jeg har ingen dyre merker.

Gammel 18-03-11, 20:44   #12
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg måler 68 cm under puppene, tror jeg. Nå skal det jo også sies at det er himmelvid forskjell på hvor store de ulike 70-BH-ene faktisk er. Jeg har ingen dyre merker.

Hvis du bare er 68 cm rundt, skal du definitivt ned i alle fall til 65. Jeg er i alle fall 70 rundt og fikk beskjed om å bruke 60. Det er himmelvid forskjell på bher, jeg fikk en aha-opplevelse etter å ha prøvd en dyrere kvalitetsbh. De holder mye lenger og blir i liten grad videre rundt. Dessuten ble mine minipupper mye større med en riktig tilpasset bh. Du skulle prøvd en slik en gang!

Gammel 18-03-11, 20:47   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Hvis du bare er 68 cm rundt, skal du definitivt ned i alle fall til 65. Jeg er i alle fall 70 rundt og fikk beskjed om å bruke 60. Det er himmelvid forskjell på bher, jeg fikk en aha-opplevelse etter å ha prøvd en dyrere kvalitetsbh. De holder mye lenger og blir i liten grad videre rundt. Dessuten ble mine minipupper mye større med en riktig tilpasset bh. Du skulle prøvd en slik en gang!

Ja, jeg har prøvd, men de hadde ikke små nok størrelser på La Lina. Og mine BH-er fra Lindex og HM holder i årevis, de, altså. Man har da litt å velge mellom, så slitasjen blir ikke så stor.

Gammel 18-03-11, 21:12   #14
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Standard

Ja, jeg har prøvd, men de hadde ikke små nok størrelser på La Lina.

I know. Det var der jeg målte meg, de hadde EN bh i min str. Hurra. Jeg hadde sett for meg storshopping når jeg endelig var i Oslo, men slik gikk det ikke gitt.

:beklager trådkupping:

Gammel 19-03-11, 10:09   #15
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De hadde bare én der i min størrelse da jeg var der også, hvis det er noen trøst. 70G.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28.