Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook – fine ord i statusfelt

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-11, 15:21   #381
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook – fine ord i statusfelt

"Grusomt å sjå bilda fra Japan! Bli ydmyk, tankefoill å rørt av å sjå tapperheten å ikke minst motet Japanerain vise midt oppi katastrofen! Stærkt!!"

Ei på min venneliste skrev dette. Det var ikke den jeg reagerte på, men svaret den fikk;

‎...åsså e d så dumt att dæm itj fe t å lever Honda-aggregat me d føsst

Gammel 15-03-11, 17:01   #382
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

(De neka jeg har - om man kan kalle mannfolk "nek" - har trykket på helt andre lenker, for å si det slik. )

Jeg hadde en mann og to venninder som tydelig hadde trykket på "OMG! Naked and Funny", for de hadde plutselig liksom publisert en damerompe på sidene sine i går.

Gammel 15-03-11, 17:03   #383
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 15-03-11, 17:46   #384
Poker
Passiv

Standard

Denne fant jeg på min FB-side i dag:

Ikke bli lei deg, hvis andre ikke har tro på deg. Ta fram drivkraften i deg selv og vis dem hva du er god for!!! Ikke bli lei deg om det viser seg at en "venn", ikke er en venn likevel...-vær glad for at du fant det ut. Ikke bli lei deg hvis noen lyver om deg og sverter deg, for å mele sin egen kake!! Sannheten kommer alltid fram Min venn husk dette: Man høster det man sår, og den som ler sist ler best ♥♥♥

Gammel 15-03-11, 18:11   #385
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Jeg skal iallfall fylle bensinfredag .....

Gammel 15-03-11, 18:35   #386
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fyller kun diesel og slipper dermed å boikotte.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 15-03-11, 21:26   #387
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Jeg fyller kun diesel og slipper dermed å boikotte.

Jeg og.

Jeg fyller forresten aldri på fredager, jeg finner bilen ferdig dieslet når gubben har lånt den på jobb.

Gammel 16-03-11, 01:22   #388
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser disse tidligere nevnte stautesen på feeden, og nå dukket denne opp:

Mitt løfte til mine barn: Jeg kommer til å mase på deg, følge med på deg, bli sint på deg, lekse opp for deg, bli dit værste mareritt, gjøre deg flau ovenfor dine venner, legge meg opp i ting som jeg ikke har noe med, bare for att JEG ELSKER DEG! Når du forstår det, da vet jeg at du er en ansvarsfull voksen. Du kommer aldri til å møte noen som elsker deg, bryr seg om deg, og uroer seg for deg, mer enn din mamma ♥♥♥

Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 16-03-11, 10:39   #389
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Skulle likt å se "hjernen" bak alle disse fantastiske gullkornene.

Gammel 16-03-11, 10:52   #390
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skulle du? Jeg er kjempefornøyd med å slippe.

Gammel 16-03-11, 10:58   #391
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Skulle du? Jeg er kjempefornøyd med å slippe.

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Jeg skal iallfall fylle bensinfredag .....

Jeg boikotter mot-aksjonen og har tenkt å drite.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 16-03-11, 12:34   #392
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Mitt løfte til mine barn: Jeg kommer til å mase på deg, følge med på deg, bli sint på deg, lekse opp for deg, bli dit værste mareritt, gjøre deg flau ovenfor dine venner, legge meg opp i ting som jeg ikke har noe med, bare for att JEG ELSKER DEG! Når du forstår det, da vet jeg at du er en ansvarsfull voksen. Du kommer aldri til å møte noen som elsker deg, bryr seg om deg, og uroer seg for deg, mer enn din mamma ♥♥♥

Gammel 16-03-11, 12:44   #393
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Kan jeg få være pappa i stedet? Det ser ut som de har en mye bedre deal.

Gammel 16-03-11, 13:04   #394
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fyller også diesel så jeg slipper noen boikott, men hadde jeg hatt bensinbil hadde jeg vurdert å fylle halv tank to ganger på fredag!

amylin er ikke aktiv  
Gammel 16-03-11, 13:13   #395
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Denne var nesten den verste så langt. :urk:

Gammel 16-03-11, 13:20   #396
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Skulle likt å se "hjernen" bak alle disse fantastiske gullkornene.

Den over her er nok fra Raymonds mor fra serien "Alle elsker Raymond".

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 16-03-11, 13:22   #397
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Der dukket den sannelig opp en gang til, gitt! Jeg er ikke kjapp nok i replikken til å finne på et bitende alternativ. Noen?

Gammel 16-03-11, 19:12   #398
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Den over her er nok fra Raymonds mor fra serien "Alle elsker Raymond".

Det var litt i hennes ånd ja.

Gammel 17-03-11, 00:16   #399
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg liker den heller ikke nettopp fordi den indirekte sier at man er FOR mobbing om man ikke setter den i statusen sin. Idiotisk!

... Eller at det er helt OK å mobbe tykke som ikke har sultet seg og gått ned 15 kg. For ikke å snakke om at det tydeligvis er helt OK å kalle stygge damer som ikke gidder sminke seg, for stygge. Det er de stygge damene som bruker timesvis på å sminke seg, som man ikke skal plage!

Det forklarer jo en hel del!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 17-03-11, 00:33   #400
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Hva gjør ekte venner om døra er låst?
Står på trappa og gauker?

Pisser på trappa.

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg fyller også diesel så jeg slipper noen boikott, men hadde jeg hatt bensinbil hadde jeg vurdert å fylle halv tank to ganger på fredag!

007 er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
facebook staus, facebookstatus, status på facebook

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:18.