Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tilbudtipsetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-11, 03:23   #181
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tilbudtipsetråden!

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

xxl har Isbjørn skalljakker på nett til 800 kr.

Ikke skall, men ski. Disse er ikke det samme, etter hva jeg har forstått.

Gammel 06-03-11, 08:57   #182
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

www.komplettfritid.no har 30-50% på all bekledning.

De har åpenbart satt opp "før"prisene sine, og gitt rabatt ut i fra dette. Jeg har vært innom ved et par anledninger tidligere, og sett på et par ting jeg ønsker meg, og da har ordinærprisen vært lavere enn den er oppgitt til nå. På de varene jeg ville ha, var det 30% rabatt, så da havnet jeg ikke så langt unna det de tidligere var annonsert som.

Gammel 06-03-11, 09:53   #183
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 07-03-11, 10:07   #184
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Halv pris på spill hos arks butikker. Gylden anledning til feks å få tak i spørsmålsspillet Bezzerwizzer til 700 kr.

Ellers mange barnebøker til 49,-.

Gammel 07-03-11, 10:27   #185
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

På XXL på lade kostet disse jakkene 399,- nedsatt fra ca 2000,-

Gammel 07-03-11, 12:31   #186
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært på konkurssalg i dag og kjøpt Isbjørn-klær til halv pris. Ble jakke og bukse til de to yngste. Eldstejenta fikk Bergans jakke til halv pris, samt Joha ull (også halv pris). Det begynte å bli nokså utplukket, men de hadde både jakker og bukser fra Isbjørn igjen.

Lhi-My er ikke aktiv  
Gammel 07-03-11, 13:17   #187
Molly

Molly sin avatar

Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg har vært på konkurssalg i dag og kjøpt Isbjørn-klær til halv pris. Ble jakke og bukse til de to yngste. Eldstejenta fikk Bergans jakke til halv pris, samt Joha ull (også halv pris). Det begynte å bli nokså utplukket, men de hadde både jakker og bukser fra Isbjørn igjen.

Hvor?

Gammel 07-03-11, 15:15   #188
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

På XXL på lade kostet disse jakkene 399,- nedsatt fra ca 2000,-

Er vel parkasen det da ? For skijakka koster vel ikke så mye fullpris ? Parkasen er kjempefin, forresten (om det er den ).

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 07-03-11, 15:23   #189
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Ja, det var parkasen. Den med pels på hetta. De hadde varierte str fra 3-8 år

Gammel 10-03-11, 14:34   #190
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Gave til verdi av 249 (sminkeprodukter) om en kjøper utvalgte No. 7 produkter fra boots.
boots.no

Gammel 10-03-11, 15:26   #191
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Jeg vet ikke om dette er interessant, men jeg har i alle fall bestilt meg noen gratis blad herifra i dag:

http://gratisblad.no/

Jeg vil forresten anbefale at dere ikke krysser av for å motta tips og tilbud fra Aller. De er ganske pågående i sin markedsføring, og du kan motta blad fra dem uten å krysse av for å spammes med reklame.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 10-03-11, 17:52   #192
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

De har åpenbart satt opp "før"prisene sine, og gitt rabatt ut i fra dette. Jeg har vært innom ved et par anledninger tidligere, og sett på et par ting jeg ønsker meg, og da har ordinærprisen vært lavere enn den er oppgitt til nå. På de varene jeg ville ha, var det 30% rabatt, så da havnet jeg ikke så langt unna det de tidligere var annonsert som.

Det var vanlig ordinærpris på buksa jeg skal ha, Bergans Breheimen lady II, men de har selvsagt kun herrebukser med kort beinlengde. Om noen vet om denne buksa i str M (eller muligens S) og med kort beinlengde på salg blir jeg glad.

Sonja Sockersöt er ikke aktiv  
Gammel 10-03-11, 18:28   #193
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

www.mpx.no har pulsklokker som ligger fleire hundre under veiledande utsalgspris.
www.klikk.no har forøvrig test av pulsklokker under 1500 kroner.

Gammel 10-03-11, 21:35   #194
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Salg på nøstebarn startet i dag (nettbutikken). I tilfelle det er andre her som anser ullundertøy å være toppen av mote, i og med at tråden ligger i moteforumet.

Gammel 15-03-11, 12:51   #195
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

25% på alt i nettbutikken Hipporaffen tom torsdag 17/3 (Barneklær)

Gammel 17-03-11, 09:22   #196
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Noen som har siste rabattkoden fra Ellos? Den gikk visst rett i papiravfallet.

Gammel 17-03-11, 09:23   #197
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

jeg leter også etter den, hos meg er feltet helt blankt. Tenkte å ringe dem, men har ikke kommet så langt.

Gammel 17-03-11, 09:43   #198
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Siste jeg fikk var dårlig tilbud 15% på et plagg. tror jeg det var

Fant denne på ellos.no : DINE TILBUD
Tilbudskode: 235708. 40% rabatt på en valgfri* vare
Den lå på fremsiden så trykte på en dame på fremsiden så kom den opp

ellers vet jeg ikke om denne funker enda: • 150,- i rabatt* gjelder når du shopper for minst 450,-.Tilbudskode: 230608

• 300,- i rabatt* gjelder når du shopper for minst 900,-.
For å benytte dette tilbudet oppgi tilbudskode 230611 ved bestilling.

og :
1) 200,- i rabatt* dersom du handler for 800,-
Oppgi tilbudskode: 231201 for å få 200,- i rabatt*
2) 300,- i rabatt* dersom du handler for 1200,- kode: 231207

Sist redigert av Honda : 17-03-11 kl 09:48.
Honda er ikke aktiv  
Gammel 17-03-11, 09:49   #199
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endelig er våren på vei og det er på høy tid å investere i garderoben 2011.

Akkurat nå kan du ruste deg opp til våren til minipris! Du får to rabatter, som kan benyttes ved 2 ulike kjøp innen 18 april 2011.

• 150,- i rabatt* gjelder når du shopper for minst 450,-.
For å benytte dette tilbudet klikk på "Benytt tilbudet" nedenfor.

• 300,- i rabatt* gjelder når du shopper for minst 900,-.
For å benytte dette tilbudet oppgi tilbudskode 230609 ved bestilling.

50% rabatt på en valgfri* vare!
Har du sett TV-reklamen som vises akkurat nå?
Shop våre freshe nyheter fra TV-reklamen her på ellos.no, eller finn mer vårinspirasjon, trender og nyheter.

Bestill i dag og du får
50% rabatt på en valgfri* vare ved kjøp av minst 3 varer.
*Tilbudet gjelder:
• ved nybestilling for minst 200,- (etter fratrukket rabatt), ved kjøp av minst 3 varer, på din dyreste vare av klær, sko, accessoirer, hjemtekstil, innendørsbelysning eller tepper fra Ellos sortiment 2011
• t.o.m 31/3-2011, så langt lageret rekker
• maks 1 gang/husstand
*Kan ikke kombineres/brukes med:
• andre rabatter og tilbud
• varer fra Catalog Outlet
• merkevarene: Esprit/edc, Levis, Adidas, Puma, Nike og Reebok
• produkter merket med ”Beste Pris” eller "Eksklusiv"

Tilbudskode: 231401

40% rabatt på en valgfri vare + fri returfrakt*

Heisan!

Vårens denimlook er her! Vi hyller moteverdens store favoritt med et eget inspirerende event. Vi har en stor bredde på vårt jeanssortiment og dessuten alt du kan tenke deg for å matche med ulike stiler. Shop ditt favorittplagg til ekstra gunstig rabatt. Du får

40% rabatt på en valgfri* vare!

Dessuten får du for øyeblikket:

Fri RETURFRAKT*! (Verdi 45,-).

Så pass på og bestill hjem sesongens favoritter og prøv hjemme i fred og ro. Skulle det mot formodning være noe du ønsker å returnere så gjør du det kostnadsfritt akkurat nå. Vi ønsker deg varmt velkommen til en herlig motevår!

*Tilbudet gjelder:

• ved nybestilling for minst 200,- (etter fratrukket rabatt)
• på din dyreste vare av klær, sko, accessoirer, hjemtekstil, innendørsbelysning eller tepper fra Ellos sortiment 2011
• t.o.m. 31/3-2011, så langt lageret rekker
• maks 1 gang/husstand

*Kan ikke kombineres/brukes med:
• andre rabatter
• andre tilbud
• varer fra Catalog OUTLET
• merkevarene: Esprit/edc, Adidas, Nike, Puma, Levis og Reebok
• produkter merket med "Beste Pris" eller "Eksklusiv"
-----------------------------------------------------------
Tilbudskode: 230501

Det var et til også, men den koden finner jeg ikke tilbake til. Den brukte jeg igår.

Gammel 17-03-11, 10:09   #200
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

I høst kjøpte jeg Ticket-jakke på det tilbudet, 50%. Nå er alt av merkeklær merket med "Eksklusiv" og dermed ingen rabatt å få. Jeg som tenktejeg skulle gjøre et virkelig kupp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.