|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Glamorøs
|
Sv: Storbyferie: Hvor mye planlegger dere?Jeg syns det er intet mindre enn pyton å komme til en by uten å ha en eneste idé om hva jeg kan gjøre der, og så bare tusle rundt på måfå. Det har jeg gjort en gang, i Paris, og det ga meg omtrent hjerteinnfarkt og et ganske intenst hat for byen.
|
|
|
#62 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Storbyferie: Hvor mye planlegger dere?Når mannen og jeg reiser på tur er det ikke mye planlegging. Jeg leser gjerne litt om byen på forhånd for å vite hva vi kan finne på, men vi planlegger ingenting. Vi tar det som det kommer, får vi lyst og tid til å gjøre det vi tenkte på før vi reiste så gjør vi det, hvis ikke så er det helt greit. Vi liker å bare gå rundt i byen på måfå og se hva som dukker opp. Mannen leser ikke om byen før vi drar.
Fordi man er et annet sted enn planlagt på den tiden man er sulten, eller fordi man går forbi en restaurant som man bare må prøve. Jeg får panikk med tanken på så detaljert planlegging.
Det er det beste med storbyferier.
|
|
|
#63 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Storbyferie: Hvor mye planlegger dere?Av en eller annen grunn fikk denne tråden meg til å tenke på dette diktet av Falkeid: |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| ferieplanlegging |
|
|