Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

SE Xperia-tråden

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-11, 12:08   #541
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: SE Xperia-tråden

Den så ikke ut som den tok sms - men blackballer derimot - den er kommet på android. Den er fiiiin.

Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 12:12   #542
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Den så ikke ut som den tok sms - men blackballer derimot - den er kommet på android. Den er fiiiin.

Bra du fant noe! Den gratissaken jeg fant tar sms, får prøve den ut litt seinere.

Gammel 10-01-11, 12:22   #543
Slettet bruker
Passiv

Standard

Tok den sms likevel? Jeg slurveleste.

Jaja - nå har jeg råflottet meg med tredve kroner i software så da får det brukes.

Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 12:25   #544
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Ja, ikke den i lenka, altså. En jeg fant da jeg søkte den opp. Kanskje den bare fantes til mini, jeg er ikke sikker på hvordan det der virker, jeg? Ellers synes jeg jo det var 30 meget vel anvendte kroner.

Gammel 19-01-11, 19:05   #545
Albertine
Passiv

Standard

Kan jeg bruke min Xperia i USA?

Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 21:27   #546
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tatt backup av telefonen nå, og skal se om jeg klarer lage en app!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-11, 21:31   #547
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Kan noen anbefale meg en fin app som kan brukes til å kun slippe gjennom bestemte nummere i arbeidstiden? Den må sperre for sms også.

Takk for ide!!

Gammel 20-01-11, 21:18   #548
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg får plutselig ikke til å motta mms'er.

Og plutselig funket det igjen. Jai ikke forstå!

Gammel 28-01-11, 21:11   #549
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Guttungen ønsker seg seg10 mini pro til bursdagen. Men jeg ser en som heter x10 mini er noe billigere.
Er det stor forskjell? Det viktigste var visst noe med tastaturet, men det er kanskje likt på begge?

Sist redigert av tinkadott : 28-01-11 kl 21:18.
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-11, 21:18   #550
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Standard

SE Xperia mini pro har uttrekkbart qwerty-tastatur, i tillegg til tastatur på touchskjermen. Xperia mini har bare touch-tastatur.

Gammel 28-01-11, 22:30   #551
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg får plutselig ikke til å motta mms'er.

Og plutselig funket det igjen. Jai ikke forstå!

Sånn er min også. Nå funker ikke MMS, må gå inn på netom for å laste ned meldinger. Får ikke sendt heller. Fy "#¤% for en jævla "#¤%& telefon, har aldri vært så misfornøyd med en mobil i hele livet.

Gammel 30-01-11, 16:46   #552
Albertine
Passiv

Standard

Har nettopp lastet inn hauger av musikk, men det ligger hulter til bulter og er umulig å finne. Hvordan i huleste lager man spilleliste?

Svar med sitat
Gammel 01-02-11, 11:35   #553
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Guttungen ønsker seg seg10 mini pro til bursdagen. Men jeg ser en som heter x10 mini er noe billigere.
Er det stor forskjell? Det viktigste var visst noe med tastaturet, men det er kanskje likt på begge?

Om "reelt tastatur" er det viktigste, er et mini pro som gjelder, for det har ikke mini. Det er i praksis det som er hovedforskjellen på dem.

Gammel 02-02-11, 19:05   #554
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Mannen må kjøre en oppdatering på sin x10 mini pro, han mister ikke alt som er på telefonen når han gjør det?

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 20:11   #555
Albertine
Passiv

Standard

Jeg mistet alt da jeg kjørte oppgradering.

Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 20:12   #556
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Takk Albert! Da får han lagre og styre litt.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-11, 20:51   #557
Albertine
Passiv

Standard

Ta backup! Det var forresten en vanlig x10 dette, ikke mini.

Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 14:56   #558
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Da har jeg vært xperia mini eier i et par uker, og jeg er storfornøyd med telefonene min! Den er liten, søt, ligger fint i hånda og funker til mitt bruk (sms, ringe, mms, spille).

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 11:29   #559
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har fått meg en minipro, men skjermen virker jo bare sånn halvparten av tiden. Må stresse å ta ut batteriet, når jeg setter det inn igjen virker plutselig skjermen. Blir gaahl. Andre som har dette problemet?

Gammel 18-02-11, 00:29   #560
Joika
Pauset

Standard

Om man skal oppgradere, så kan man bare kopiere "phone card" til PC/Mac, så oppgradere og legge tilbake den informasjonen man trenger. Funka her.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:03.