|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
er grønn og fin.
|
![]() Mine beste kjøp på lengePå senhøsten i fjor gjorde jeg to av mine beste kjøpt.
![]() |
#2 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mine beste kjøp på lenge.Da kan jeg hive meg på å takke kokosbolle for kjøp av Bergans dunkåpe. Jeg ELSKER den og har brukt den hver dag siden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Mine beste kjøp på lengeOg minstejenta mi bare elsker de røde skoene jeg kjøpte av Teflona! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Mine beste kjøp på lengeSå hyggelig å høre, Mams og Avatar!
![]() |
#6 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Mine beste kjøp på lengeDette var veldig hyggelig å høre Mams.
![]() |
#7 |
Jeg bor i en stubbe!
|
![]() Sv: Mine beste kjøp på lengeHer i huset er vi alle enige om at Mountain Buggyen jeg kjøpte av Blåklokke er det Beste Kjøpet. Jeg elsker den, pappaen elsker den, snuppa elsker den, og den lille tiden den sto i stuen så elsket jammen meg kattene den også. Eller i det minste kurven dens, det var mye høylydt krangling om hvem som fikk sove der.
![]() |
#8 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Mine beste kjøp på lenge
![]() |
#9 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Mine beste kjøp på lengeDa kan jeg takke Skremmern for den fantastiske dongerikåpa med pels jeg kjøpte til Lille, den er utrolig god!
![]() |
#11 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mine beste kjøp på lengeJeg kjøpte en offwhite strikkalue av en eller annen her inne, har brukt den hver dag hele vinteren! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Drømmer
|
![]() Sv: Mine beste kjøp på lengeDa takker jeg Sjuggerpløm for den fine ticket dressen vi kjøpte i fjor, poden brukte den masse å Ed hardy t-skjorten vi kjøpte av Angelique. Sist redigert av Chablis : 12-02-11 kl 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Mine beste kjøp på lengePå vegne av Snuppa takker jeg Canisa for at hun har hatt noe å ha på seg fram til nå.
![]() |
#15 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Mine beste kjøp på lengeOg i dag har jeg stått god og varm i timesvis på en skøytebane i 18 minus, takker være dunkåpe fra Angelique og Timberlands fra jeg husker ikke hvem.
![]() |
#16 |
Textrovert
|
![]() Sv: Mine beste kjøp på lengeJeg bor i mine DuoBoots-støvletter som jeg har kjøpt av smilefjes. Jeg håper de aldri, ALDRI går i stykker.
![]() |
#17 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Mine beste kjøp på lengeJeg er superfornøyd med dunjakken og Sorel-skoene jeg kjøpte av Avatar.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mine beste kjøp på lengeKlærne jeg kjøpte til meg selv fra Maxine i fjor. Jeg liker ikke å gå med kjole, men etter å kjøpt en sort fløyelskjole hos henne, så har jeg fått et helt annet syn på det. Så tusen takk til snille Maxine |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Mine beste kjøp på lenge
Dette var hyggelig lesning! Timberlandene kjøpte du av meg, P, de er jo bare gull.
![]() |
|
|