|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagen er ingen kennel (barneombudet og www.dagbladet.no)Vi prøver at jentene ikke skal ha for lange dager. Vesla på 1 år er som regel ca 6 timer hos dagmammaen. Storesøs på 5 år er som regel i barnehagen nærmere 8 timer. Hun stortrives ibarnehagen, og vil helst være der helt til stengetid
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagen er ingen kennel (barneombudet og www.Dagladet.no)
...
|
|
|
#43 |
|
I mål
|
Sv: Barnehagen er ingen kennel (barneombudet og www.dagbladet.no)S er i barnehagen mellom 7.5 og 8 timer hver dag. Da jobber jeg 90%, vi står opp grytidlig - begge har reisevei til jobb. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Leser
|
Sv: Barnehagen er ingen kennel (barneombudet og www.dagbladet.no)Mine er 7.5 timer i barnehagen. De leveres 08.00 og hentes 15.30.
|
|
|
#45 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Barnehagen er ingen kennel (barneombudet og www.dagbladet.no)
Sånn har jeg tenkt også. Jeg jobber 80% nå og det var aldri noe tema med en fridag, poenget var å få kortere dager og bedre tid i hverdagen. Vi er veldig heldige som får det til.
|
|
|
#46 |
|
Helt konge
|
Sv: Barnehagen er ingen kennel (barneombudet og www.dagbladet.no)Vi har begge flexitid. Stort sett leverer sambo jentene hver morgen i 8.30 tiden og jeg henter dem kl 15. De fleste barnehagedagene deres blir under 7 timer. Vi er fornøyd med den ordningen |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnehagen er ingen kennel (barneombudet og www.dagbladet.no)I perioder er hun rett som det er 8 timer i barnehagen, og noen dager mer. Sånn er det for mange, tror jeg. Heldigvis har mannen mulighet til å flexe litt og i perioder har jeg mindre, da er hun 7 timer i barnehagen ca.
|
|
|
#48 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Barnehagen er ingen kennel (barneombudet og www.dagbladet.no)6-7 timer for det meste. I perioder opp mot 8 timer. Barnehagen er bare åpen 8 timer hver dag.
|
![]() |
|
|