|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Venner på FBAlle jeg har på FB er folk jeg har hatt noe med å gjøre en gang i tida. Om det er fra Forum eller klassevenner fra år tilbake. Jeg har ikke fått meg til å klassifisere vennene heller for det er så mange. Og slette venner er umulig, da må jeg jo ta stilling til hvem som får bli og hvem som ikke, liksom. Nei, takke meg til å ikke legge ut noe jeg ikke kunne sagt til naboen, også får det være som det er. Hvertfall en stund til.
|
|
|
#22 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Venner på FBMine venner på FB er en blanding av gode venner og perifere "venner", familie av meg selv og mannen, en haug med gamle skolekompiser og noen nåværende og gamle kollegaer.
|
|
|
#23 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Venner på FBJeg har forresten noen jeg ikke har som venner, og det er foreldre til barna jeg jobber med. Det eneste unntaket er en pappa som jeg hadde som venn før jeg begynte å jobbe der jeg jobber nå.
|
|
|
|
#24 |
|
Tåler regn
|
Sv: Venner på FB1. Familie |
|
|
|
|
|
#25 |
|
can-jur
|
Sv: Venner på FB
Lat i dag så jeg bare signerer agenten.
|
|
|
|
#27 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Venner på FBPå FB har jeg familie, venner, bekjente, kolleger, tidligere kolleger, tidligere klasse- og studiekamerater, tidligere venner, foreldre i klassene til ungene... Ja, ganske mange. Men jeg har ulike grupper. Noen ser f.eks. ikke statusoppdateringene mine og det er mange som ikke ser bildene mine.
|
|
|
#28 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Venner på FBNei, slett ikke VENNER med alle, men jeg er ganske flink til aa begrense profilen min ettersom.
|
|
|
#29 |
|
Passiv
|
Sv: Venner på FBMin gjeng på fb er |
|
|
|
#30 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Venner på FBNei, er ikke venner med noen som jeg aldri har møtt.
|
|
|
|
#31 |
|
snur
|
Sv: Venner på FBJeg er ikke venn med alle på vennelisten min, men bortsett fra ett par forumvenner så har jeg møtt og hatt kontakt med alle. Jeg er fra ett lite tettsted der alle kjenner alle så jeg har mange sambygdinger der som både er yngre og eldre enn meg og som jeg ikke har vært "venn" med. Har en veldig åpen profil, skriver ikke noe som ikke kunne stått i avisa og legger ikke ut bilder.
|
|
|
#32 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Venner på FB
Jeg har veldig få FB-venner, og de jeg har faller i ulike grupper. Det er: |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Superbasinella
|
Sv: Venner på FBJeg har litt forskjellig. Familie, gode venner, venner som jeg har hatt en "historie" med, nettvenner som jeg aldri har møtt (men som er gull verd |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Shake it out!
|
Sv: Venner på FBJeg har ingen overordnet tankegang med hvem jeg er venner med. Jeg har familie, venner, gamle venner, gamle klassekamerater, tidligere kolleger, slekt, venner av venner (altså bekjente), kolleger av mannen og et par-tre-fem FP-bekjentskap (tre jeg har møtt, to jeg ikke har møtt). Ja, og så har jeg en god del adopsjons-bekjentsakp. Jeg har slettet en venn, fordi han la noen sånne FRP-aktige statusoppdateringer og jeg ikke har sett fyren siden 1. på barneskolen. Og så har jeg skjult ei fordi hun bare søt og klaget og det var faen meg alt mellom himmel og jord. Jeg oppdaterer til tider ofte, til tider mindre. Jeg legger ut bilder ganske ofte til glede for familien i Norge, og jeg driter genrelt i om noen føler at jeg ikke burde gjøre slikt eller sånn og tenker at om noen blir irritert over hva jeg foretar meg, så får de skjule meg eller avvenne meg.
|
|
|
#35 |
|
By the Sea
|
Sv: Venner på FBJeg synes det er hyggelig å ha en inkluderende FB-stil. Jeg tror ikke jeg hadde hatt noen glede av å kun ha mine nærmeste der - de har jeg jo kontakt med ofte uansett. Ikke tror jeg at jeg ville følt behov for å være så mye mer personlig enn jeg er nå heller - "har krangla med mannen" ville vel uansett ikke funnet veien til statusoppdateringen.
|
|
|
#36 |
|
Pauset
|
Sv: Venner på FBSyntes det er helt OK at folk ikke godtar, det jeg syntes er verre er de som legger deg til, så møter du vedkomne på butikken noen uker senere, så gidder de ikke hilse på tross at de helt sikkert ser deg. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Venner på FBHar familie, venner, naboer, kolleger, tidligere elever, gamle kjente etc. Har egentlig bare som kriterie at jeg a) må like personen - og b) minimum hilse på gata.
|
|
|
#38 |
|
|
Sv: Venner på FBJeg har noen på lista som jeg ikke har møtt, men som jeg kjenner via nett. Gamle bekjente som jeg på ingen måte vil definere som "venner", familie, familien til kjæresten, faktiske venner og en drøss folk jeg har med å gjøre pga. jobben. (En del av de er selvfølgelig også venner.) |
|
|
|
|
|
#39 |
|
flisespikker
|
Sv: Venner på FBJeg er ikke venner med alle FB-vennene mine, det er en god del gamle klassekamerater jeg ikke har sett på 20 år og sånt, og en del FP-ere jeg ikke akkurat er personlig venner med, og litt fjern slekt, men jeg har bare folk jeg forsåvidt kjenner. Jeg har en ganske åpen praksis og godtar så å si alle forespørsler jeg får, men jeg vet jo at mange bruker FB på en annen måte enn jeg, så jeg ville ikke reagert spesielt om noen takket nei til en forespørsel eller om de fjernet meg fra vennelisten. I de fleste tilfeller ville jeg antagelig ikke merket det engang, med mindre det var en nær venn som jeg har mye FB-kommunikasjon med (og i så fall ville jeg kanskje spurt hvorfor).
|
|
|
#40 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Venner på FBJeg har venner av mange kategorier, også noen jeg ikke har møtt. Jeg legger til de aller fleste. Jeg er ikke veldig privat på fb.
|
![]() |
|
|