|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Hvor lang tid tar Kreta-Tromsø, Vimjer? |
|
|
|
|
|
#142 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Ja vi pleier å reise til syden. Etter vi fikk barn har vi valg Sunwing/Blue Village opplegg.
|
|
|
#143 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Reiser dere til syden hvert år?
Det tar 4 timer og tre kvarter. Litt avhengig av om det er med- eller motvind. Helt greit, synes vi. Flytidene herfra er også gunstige. Flyet til Kreta går lørdag morgen kl 9, og vi kommer tilbake lørda |
|
|
|
|
|
#144 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Så greit! En time mer enn fra Sola, da. Egentlig rart at ikke forskjellen er større. |
|
|
|
|
|
#145 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Jeg har aldri vært på charterferie, og det frister ikke heller. Jeg synes strand og basseng er kjedelig i lengden, og for varmt.
|
|
|
#146 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Som familie var vi første gang på Sydenferie mars i fjor. Det var moren min som betalte turen. (Foreldrene mine og søsteren min med mann var også med). |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Nei. Jeg elsker ikke syden. På sommeren er det bare mas, synes jeg og på vinterstid har jeg tideligere ikke følt behovet for ferietur. Helt til i år. Nå er jeg alvorlig møkklei det håpløse været som har regjert midt norge de siste årene. Det føles ut som om jeg har gått rundt i tåka i årsvis og sola er bare ett vagt minne
|
|
|
#149 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Nei, første sydentur var vel i 2001, og vi har vært på 6 sydenturer. Mulig det blir en tur i år også.
|
|
|
#150 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Nei, absolutt ikke. Men vi ferierer hvert år, men gjerne i norge og gjerne masse småturer. Dyrt må det heller ikke være. Skog og mark er supert |
|
|
|
|
|
#151 |
|
flisespikker
|
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Nei, ikke engang med de mest generøse definisjoner av "Syden".
|
|
|
#152 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Vi har vært på "sydentur" de siste tre årene. Årene før der var det mer sporadisk.
|
|
|
#153 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Vi reiser sydover hvert år. Til Vesterålen.
|
|
|
#154 |
|
Passiv
|
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Nei. Jeg er som Elinblu. I tillegg er det svindyrt å reise fra Tromsø, og svært begrensede muligheter. Og vi har en toåring som går amok hver gang han kommer inn i et fly. |
|
|
|
#155 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Ja - vi har feriert ved Middelhavet stort sett hver eneste sommer de ti siste årene (alle turene med barn)
|
|
|
#156 |
|
maler
|
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Så langt har vi vært på sånne typiske charter-ishe turer når vi har vært på ferie i sydligere strøk. Det er egentlig ikke helt min greie selv om den tema-turen jeg var på i sørfrankrike pre-barn var noe jeg godt kunne gjentatt, det samme var seiltur sammen med flust av briter.
|
|
|
#157 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Nei. Vi er aldri i syden. Jeg har vært nedover tre ganger i mitt liv, Spania, Italia og så Spania igjen. Siste turen var i 1987.
|
|
|
|
#159 |
|
I endring
|
Sv: Reiser dere til syden hvert år?Vist noen kan fortelle meg hvor de finner rimelige reiser til Spania i Juli blir jeg utrolig glad for de prisene jeg har sett fra Sola til Alicante med Norwegian og SAS nå er ikke mye hyggelige.
|
|
|
#160 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Reiser dere til syden hvert år?
Du er nok dessverre altfor sent ute for å få tak i rimelige billetter i juni |
|
|