|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ctrl+z
|
![]() Hvor kjøper man klær nå?I dag har jeg vært en liten runde for å se etter nye klær, men kom tomhendt tilbake. Jeg var på Risøe, Match, Vero Moda, NoaNoa, Cubus, Lindex, KappAhl, HM, Bik Bok, Gina Tricot og Vivikes. Nada!
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøper man klær nå?Oslo? Fine ting på Byporten |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor kjøper man klær nå?Jeg fant et par bukser som var helt greie på Cubus (av alle steder!). De heter noe med "skinny jeans high waist". Supre bukser med mye stretch, og fine å ha i støvletter etc. 200 kr. Det kan man jo ikke si noe på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvor kjøper man klær nå?Bukser har jeg nesten gitt opp.
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvor kjøper man klær nå?Bukser er jo umulig uansett hvilken fasong man har.
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøper man klær nå?
Hehe. Neida, jeg kjøper f.eks en bukse i året - og den kjøper jeg der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor kjøper man klær nå?Oslo. Si fra når og hvor lunsjen er. |
![]() |
![]() |
#11 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor kjøper man klær nå?Ebay?
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor kjøper man klær nå?Ebay, HM og prøvekolleksjonssalget til Ricco Vero, som jeg har forvillet meg inn på mailinglisten til. Jeg har stort sett vært gravid og vært på vei ned i vekt etter graviditet de siste 6 årene, så når jeg stod å reve meg i håret over ikke å ha noe å ha på meg i høst, var ikke det bare koketteri ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|