Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Menstruasjonsgudinne, den perfekte gave?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-01-11, 10:50   #61
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Menstruasjonsgudinne, den perfekte gave?

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Tenkt dere tilbake til egen pubertet: På en skala fra en til ti, hvor glade hadde dere blitt for en menstruasjongudinne i presang fra mor?

På en skala fra en til ti? Ca minus 100 fantasillioner.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 11:00   #62
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Tenkt dere tilbake til egen pubertet: På en skala fra en til ti, hvor glade hadde dere blitt for en menstruasjongudinne i presang fra mor?

Helt sikkert minus 10, men jeg tror faktisk datteren min hadde tatt det som den spøken det hadde vært ment som.
Så godt kjenner hun mora si.
Ikke at jeg har tenkt til å kjøpe den altså.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 11:02   #63
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå kjenner jeg virkelig på den såre følelsen av å ikke ha en datter å dele dette med.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 11:03   #64
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Blir litt tom for ord her. Hva kan man si, lizzm. Kroningsøredobber og morkaketre? Jaha?

Et smykke som bærer navnet "livmorinnsikt" er jo et must for alle svangerskapsinteresserte? http://www.heibaby.no/index.php?main...roducts_id=162

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 11:04   #65
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Skal lure på om det finnes noen lignende pubertetsgave til gutter?

En sædgud? Hvor man forsegler inn en dråpe fra den første våte drømmen? Med stearin?

Ugh.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 11:05   #66
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Sv: Menstruasjonsgudinne, den perfekte gave?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nå kjenner jeg virkelig på den såre følelsen av å ikke ha en datter å dele dette med.

Ja, det er vare å sette igang igjen! Dette er definitivt en MÅ-ha!

(eller evt kan du jo foreslå sædguden for gutteforeldrene - men det er vel dog en gave fra far til sønn det da....så de skal sette pris på den verdifulle gaven og alt det der...)

Gammel 11-01-11, 11:05   #67
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjære vene, for en forferdelig nettbutikk! Jeg trodde det der var bare noe hippier i bortgjemte communities i California drev med.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 11:07   #68
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Sv: Menstruasjonsgudinne, den perfekte gave?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Svigerdatter Divine.. Den perfekte gaven til en ny svigerdatter.

Fantastisk! - Det er jo selvfølgelig gaven for å virkelig få god kontakt med svigerdatteren ja! - in deed!

Gammel 11-01-11, 11:08   #69
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Menstruasjonsgudinne, den perfekte gave?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Fantastisk! - Det er jo selvfølgelig gaven for å virkelig få god kontakt med svigerdatteren ja! - in deed!

Hmm ... kanskje dette er måten å skremme henne bort på.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 11:09   #70
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Re: Sv: Re: Sv: Menstruasjonsgudinne, den perfekte gave?

Man vet aldri. Kanskje hun tenner på idéen og spør om du kan hjelpe henne med å lage morkaketre når den tid kommer.

Gammel 11-01-11, 11:10   #71
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Menstruasjonsgudinne, den perfekte gave?

Neeeeida. Det blir sjikkeli bonding for dere, det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 11:13   #72
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer på hvor mye disse folka tjener. :fascinert:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 11:13   #73
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 11-01-11, 16:09   #74
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad jeg har fått en sønn som kanskje er heterofil, slik at jeg kan ønske en eventuell svigerdatter velkommen med en menstruasjonsgudinne, et sykluskjede og morkaketre-kit.

Gammel 11-01-11, 16:13   #75
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror jeg skal begynne å samle nå, så kan jeg overrekke det som en slags inngift dagen før bryllupet. I fin kiste og greier.

Gammel 11-01-11, 16:23   #76
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kjære vene, for en forferdelig nettbutikk! Jeg trodde det der var bare noe hippier i bortgjemte communities i California drev med.

Kan godt være at en eller annen hippie har forvillet seg hit til kalde nord vettu.

Gammel 11-01-11, 19:17   #77
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg er veldig glad jeg har fått en sønn som kanskje er heterofil, slik at jeg kan ønske en eventuell svigerdatter velkommen med en menstruasjonsgudinne, et sykluskjede og morkaketre-kit.

Han kommer nok i ren desperasjon til å late som at han er homofil, itilfelle.

Gammel 11-01-11, 19:23   #78
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Han kommer nok i ren desperasjon til å late som at han er homofil, itilfelle.

Men da får han i stedet sædguden - som nok kommer på markedet innen gutten blir stor nok.

Gammel 11-01-11, 19:30   #79
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke spesielt mye bedre kanskje, nei. Jeg synes rett og slett synd på FPeres tenåringer fremover.

Gammel 11-01-11, 19:32   #80
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Og jeg har to heterofile sønner og en datter.

:bestiller tre sett:

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50.