Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Prosjekt Reis Kun Med Håndbagasje er i gang

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-11, 22:06   #41
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prosjekt Reis Kun Med Håndbagasje er i gang

Men snakker vi om samme type pose her?

Den 1-litern med maks 100ml størrelse på enkeltflaskene er det bare lov å ha én per reisende av.

Men sånne tax-free-poser, jeg forsto det som om det det var det som var spørsmålet jeg At man ikke har lov til å ha flere av dem? Og det er det vel ikke noen regel mot? (hvis jeg kjøper meg en whisky her, en mascara der, og går tilbake etter en krem til ender jeg jo opp med 3 plomberte poser f.eks.)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 22:19   #42
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Men snakker vi om samme type pose her?

Den 1-litern med maks 100ml størrelse på enkeltflaskene er det bare lov å ha én per reisende av.

Men sånne tax-free-poser, jeg forsto det som om det det var det som var spørsmålet jeg At man ikke har lov til å ha flere av dem? Og det er det vel ikke noen regel mot? (hvis jeg kjøper meg en whisky her, en mascara der, og går tilbake etter en krem til ender jeg jo opp med 3 plomberte poser f.eks.)

Jeg snakket om 1-liters posen. Tax-free-poser er det vel ikke noen begrensning på, men det er vel ikke så mye tema så lenge Kirsebær kun reiser innenlands (men hun kan selvsagt kjøpe annet innenfor sikkerhetskontrollen.

Hvilken type veske har du Kirsebær?

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 22:38   #43
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Jeg anbefaler å sjekke hva du kan få tak i av toalettsaker i fast form slik at de går utenom 1-literskvoten. Såpe i fast form er jo en enkel sak, om man da ikke bruker den som er på hotellet. Deodorant som stick funker fint. Jeg har brukt BodyShop sin e-vitamin ansiktsvask i fast form på reise. Det finnes også hårshampo, men jeg har enda ikke funnet noen som er gode. Tannkrem er jo strengt tatt heller ikke spesielt flytende.

Ellers er det lurt å ha med klær som fungerer lag på lag. I stede for å ha forskjellige klær til forskjellige temperaturer er det lurt å ha jakke/sjal/cardigan som man kan ha på utenpå klær som passer til varmere dager.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 00:28   #44
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nåh. Jeg synes alle i køa i sikkerhetskontrollen har flere slike små poser med diverse i. Har aldri hørt at noen har fått kjeft på grunn av det. Det må da bli mye mer oversiktlig hvis man sprer det på flere poser? Men, men, da har jeg lært noe idag også.

Gammel 11-01-11, 00:37   #45
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare én ziplock-bag lov? Det har jeg faktisk aldri ant, og jeg har reist ganske så mye både innenlands og utenlands. Og alltid hatt to-tre sånne blanke poser med sminkedritt. Jeg trodde at poenget var at man skulle kunne se gjennom posen (istedet for tette toalettmapper) og har bare røsket med meg en neve poser og dyttet litt her og der, væsker og pudder og kajal om hverandre. Og aldri hørt så mye som et pip, og jeg har ofte dumpet posene tronende på toppen av kleshaugen uten antydning til skjuling.

Ellers har også Åhlens fine små reise-refillflasker - også pumpeflasker til hårspray og sånt.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 00:50   #46
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Riktignok fra SAS.no, men:
Hva betyr de nye EU-bestemmelsene konkret for meg som passasjer?
Ifølge de nye reglene kan reisende medbringe kun en begrenset mengde flytende væske gjennom sikkerhetskontrollen.

Væsken må være oppbevart i en liten beholder som rommer høyst 1 desiliter (100 milliliter).
Avgjørende er størrelsen på beholderen, ikke hvor mye væske det er i den. En nesten tom beholder vil dermed bli vurdert etter hvor mye den kan inneholde – ikke etter hvor mye den faktisk inneholder
Hver passasjer kan medbringe et antall slike beholdere som får plass i en gjennomsiktig plastpose med et volum på maksimum 1 liter i lukket tilstand. Posen må kunne åpnes og lukkes
Passasjeren skal kunne fremvise denne plastposen i sikkerhetskontrollen for gjennomsyn

Selv om plastposer vil være tilgjengelige på flyplassene, oppfordres reisende likevel til å pakke beholdere med flytende væske i godkjent plastpose før de kommer til flyplassen

Jeg har faktisk opplevd å bli fratatt lypsyl ("flytende"), og måtte plukke ting utav posen fordi ziplocen ikke gikk ordentlig igjen siden den var litt full (pokkers schiphol), og at noen dro en "neste gang" på mascaraen min som jeg selvsagt hadde glemt.

På flere av de flyplassene jeg har reist gjennom ifm har de vært temmelig nazi ift dette en-pose-greiene. Mest store flyplasser på utland, kanskje det har noe med det?

Gammel 11-01-11, 00:52   #47
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid tolket dette som max 1 dl beholdere, max 1 L totalt og pakket i lukkede poser slik at det synes godt. Men jeg ser jo at det kan tolkes slik at det kun skal være en pose. Ikke at jeg skjønner hvorfor.

Sorteringsnerva mi putter jo shampo ett sted, sminke et annet og tannkrem et tredje sted. Og egen pose til evt barnemat.

Gammel 11-01-11, 01:04   #48
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Sant, men jeg husker helt sikkert at da dette styret tok overhånd MÅTTE man ha en slik pose man fikk på flyplassene. Hvis ikke ble man sendt ut av køen for å hente den, det så jeg ved flere anledninger på gmoen hvertfall. Og i, hvor var det da, milano? Så jeg de var helt forferdelig nazi på det, og bare lukte bort alt tilsynelatende flytende som ikke var i pose. Kan jo ha vært en spesiell dag.
På CDG blir jeg alltid bedt om å strippe uansett, så

Neida, men husk at om du går i hverdagskjole gjennom en sånn kontroll og blir bedt om å ta av deg på overkroppen må hele kjolen av. Og det er ikke alltid de har så lyst til å gi deg noe avlukke gitt, viser det seg Jeg fikk en kvinnelig dame i det minste da, og storkoste meg der jeg måtte strippe foran hele køen. Not. Jeg fikk lov å velge om jeg ville ha fronten "ut" eller "inn" da. Hva viser man helst til halve flyplassen lsm. Sæggete truse i gjennomsiktig strømpebukse eller full front med bh og hele greia Jeg valgte rompa.
I Paris :skingrestemme: et land man tross alt har kommet litt lengre. Synden var selvsagt at jeg hadde på meg høyhæla skinnstøvletter som måtte gjennonlyses og ikke var kjapp nok til å få dem av meg.

Lærdommen: alltid, ALLTID, ha noe under hverdagskjolen slik at man unngår denslags pinlige situasjoner. (og dropp fuck-me-støvlettene på flyplassen selv om det var de som ga selvtilliten på møtet. Skift til trauste sko som sklir rett gjennom uten kontroll. Derav tidlgere problem med plss til skoskift)
Den står som nr. 3. etter den store regel nr 1: ha ALLTID med en ren truse i veska, du vet aldri når du havner på sykehus og det er ikke noe flauere enn å ligge på sykehus uten truseskift å forholde seg til.

(jeg tar med regel nr 2 også jeg: ALDRI ha på kjole med tynn strømpebukse og bh+thongs (i de de dager det var in) hvis du har til hensikt å bli syk og kjørt på sykehus. Det kan hende at alle i rommet er menn, hvilket i og for seg ikke gjør så mye. Men man føler seg mye mer naken når man må strippe av seg ALT fra topp til tå bortsett fra strngtrusa enn når man har en bukse so kan dras til og en genser som rommer mye. Pluss så fiks man føler seg når man skal løftes rundt på, bein svinges på, og ikke-bluferdige ambulansemenn tar sånne wohoi-da tar vi beinet ditt sånn-oops-ja. Forsiktig nå. Løftes fra en båre til en sykehusseng med selvrespekten i behold utgår etter et sånt stunt iført kun thong.
(derav også pkt 2)

var ikke meningen å spore av tråden.
Skal jeg ta pkt 4 også?
Alltid ha medisiner, tannbørste, en masara og en ekstra skjorte elns i håndbagasjen tilfelle rottefelle. Blir bagasjen borte eller noen heller en kopp kaffe på deg har man det viktigste

Pokkers maktduster.

Gammel 11-01-11, 01:21   #49
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

M^2:

Gammel 11-01-11, 01:23   #50
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og som dere skravler. Jeg kom meg altså avgårde. Nå gjenstår det å se om jeg har nok klær og stash til å klare meg ut fredag.

Sist redigert av Kirsebær : 11-01-11 kl 01:42.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 02:05   #51
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 05:33   #52
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble stoppet og dratt inn i et avlukke med 2 vakter på utsiden og 1 med inn. Full ransaking av håndbagasje og veldig sur og tverr dame. Det viste seg at jeg hadde glemt å ta frem våtserviettene jeg hadde liggende der. Fullt kaos!

Gammel 11-01-11, 07:21   #53
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må være heldig, fortil nå har jeg ikke møt noen som er nazi. Jeg har veska mi full av leppestifter og flytende leppepomader, og jeg sender bare veska igjennom. Verken i USA eller i Frankfurt eller i Norge har noen sagt noe som helst til det.

m^2 - jeg tror jeg hadde vært nær ved å klikke om det var meg som måtte strippe sånn. Men det var herlig gjenfortalt.

Gammel 11-01-11, 07:46   #54
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

På Flesland har eg blitt stoppa på grunn av feil pose. Eg hadde tatt ei lita gjennomsiktig toalettveske i plast - som såg ut til å ha ca. 1 liter. Så var det kanskje litt meir da.... Uansett. Eg fekk klar beskjed om at kun flyplassen sine posar var tillatt. Måtte pakke om alle toalettsakene, og det som det ikkje var plass til mista eg Mascara, tannkrem, lebestift og lipsyl måtte også i posen. Det blei grundig kontrollert at zip-lokken var igjen. Det var den nemmelig ikkje (glipe på eitpar cm), og da måtte eg finne ein ny ting å kaste.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 09:30   #55
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

PRKMH: jeg liker ikke å reise uten toalettmappen min. Jeg savner ikke noe spesielt, men den skal liksom være der.
De flaskene og beholderne jeg trodde var 100ml var bare 50ml. Så jeg kan i neste runde få med mer. Og spesielt beholderen for hårstash er litt knotete. Jeg trenger en klem-tube istedet for hard plastflaske.

Gammel 11-01-11, 10:03   #56
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

PRKMH: jeg liker ikke å reise uten toalettmappen min. Jeg savner ikke noe spesielt, men den skal liksom være der.
De flaskene og beholderne jeg trodde var 100ml var bare 50ml. Så jeg kan i neste runde få med mer. Og spesielt beholderen for hårstash er litt knotete. Jeg trenger en klem-tube istedet for hard plastflaske.

Husk at du kan ha maks 10 enheter i posen enten de er på 50ml eller 100ml. Du kan ikke ha flere selv om noen er små.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 10:31   #57
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare blitt stoppet på Værnes, jeg, da. Av alle steder. Men begge stedene har sikkerhetsvaktene vært litt humrete av seg. Første gang var da jeg hadde forglemt meg og lagt en gave jeg hadde fått, uåpnet ned i håndbagasjen. Det var stearinlys niesa mi hadde lagd til meg, men det så nok ut som en bombe. Men da fikk jeg beskjed av vakta om å snu meg bort når han åpnet, for jeg måtte jo ikke se hva som var inne i gaven. Søtingen.

Og nå i jula hadde vi pakket 007-pistolen til poden i håndbagasjen. Gud, så flaut. Men da fikk jeg stikke på Narvesen og kjøpe konvolutt og frimerker og sende den. De er litt rause på Værnes, ser det ut til.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 12:49   #58
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Huff, så nøye dette er. Kjenner at jeg angrer litt på Paristuren vår i mars med kun håndbagasje.
Vi ble også stoppet på vei hjem fra Bergen sist Pinse for gutta hadde fått sånn lekepistol som ble til en kam når de skjøt. + kruttlapper som ble tatt ifra de for de er visst livsfarlige.

Gammel 11-01-11, 13:21   #59
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Vi ble også stoppet på vei hjem fra Bergen sist Pinse for gutta hadde fått sånn lekepistol som ble til en kam når de skjøt. + kruttlapper som ble tatt ifra de for de er visst livsfarlige.

Sikkerhetsvakten beklaget det veldig, men han sa at de fikk ikke sende med noe som var en replika av et skytevåpen. Og greit nok, jeg protesterte ikke på det, sånn er nå engang reglene. Men de var snille som postla pistolen for meg da. Jeg fikk ikke postlegge den selv, selv om postkassa var rett ved sikkerhetskontrollen og de kunne sett meg gjøre det. De måtte gjøre det. Men pistolen kom i posten allerede dagen etter, så de sendte den tydeligvis med en gang.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 20:42   #60
Slettet bruker
Passiv

Standard

m^2 -

Jeg legger aldri lipgloss og mascara og sånt i noen pose. Jeg bare lar det ligge i pc-sekken som de pleier jeg. Skal man ta ut absolutt alt i security altså? Ikke bare elektronikk og metall?

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.