Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråd II

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-11, 18:19   #381
bulle
Superduperaktiv

bulle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Sv: Interiørshoppingtråd II

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Oi, bulle! Den tavlen var fin! Hvor har du kjøpt den?

Hei, Amor

Den har jeg kjøpt på nett. Den heter Focus Chat-board og er dansk tror jeg. Fås kjøpt på bla. Illums. Jeg kjøpte den her: www.leika.no søk på Chatboard . Den er alt for dyr synes jeg egentlig, men sååå fin

bulle er ikke aktiv  
Gammel 03-01-11, 18:41   #382
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av bulle, her.

I dag har jeg kjøpt dette stoffet (fondstykke 145x230 ca) som skal få henge i trappegangen vår . Vi skal spenne det opp på en blindramme først.

Så har jeg bestilt en glasstavle/magnettavle som skal henge på kjøkkenet . Focus Chat-board i lys blå.

Vil gjerne se ferdig resultat av stoffet på blindramme! Jeg har så lyst til å gjøre det samme med et annet Marimekko-stoff, men har ikke "fått ut fingeren" enda.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 03-01-11, 22:42   #383
Elastica
Aktiv

Elastica sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Elastica er litt kul
Standard

Jeg har nettopp kjøpt denne puten. Digger det øyet som stirrer på meg!

Elastica er ikke aktiv  
Gammel 03-01-11, 22:42   #384
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt ei badevekt i dag.
68 kg.

Gammel 03-01-11, 22:44   #385
Elastica
Aktiv

Elastica sin avatar

Elastica er litt kul
Standard

Wow! Litt stort bilde, beklager....

Elastica er ikke aktiv  
Gammel 03-01-11, 22:44   #386
Elastica
Aktiv

Elastica sin avatar

Elastica er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg har kjøpt ei badevekt i dag.
68 kg.

Kult! Får man velge vekt selv?

Elastica er ikke aktiv  
Gammel 03-01-11, 22:52   #387
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elastica, her.

Kult! Får man velge vekt selv?

Nei, nei. Den er forhåndsbestemt. Jeg var heldig med min.

Gammel 04-01-11, 08:21   #388
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Så kul pute!

Gammel 04-01-11, 08:50   #389
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt dette:

Nå ligger ungene under bordet når de skal se på TV. Men det er skikkelig mykt og deilig altså.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 04-01-11, 22:26   #390
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Har bestilt utebelysning til huset vårt. Etter å ha sett på nesten "alt" av utebelysning, ble det disse fra Belid.

Gammel 08-01-11, 22:47   #391
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Vi har kjøpt bildet Pling Plong av Pushwagner.

Gammel 09-01-11, 11:01   #392
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gardiner til hytta.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-01-11, 12:29   #393
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Så fine Nessie.

Gammel 09-01-11, 12:46   #394
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fant ut at jeg måtte velge noe annet enn heeelt hvitt og

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-01-11, 15:32   #395
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av bulle, her.

Jeg har nettopp bestilt disse lampene til å ha over spisebordet i det nye huset

Er du fornøyd med disse? "Ser" man lyspæren(e)? (Jeg liker ikke lamper der man får pæren i øyet.)

De var rett og slett rålekre, og nå som vi også skal innrede nytt hus vil jeg jo trenge spisebordslamper også.

Ami er ikke aktiv  
Gammel 09-01-11, 17:55   #396
bulle
Superduperaktiv

bulle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
bulle er litt kulbulle er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ami, her.

Er du fornøyd med disse? "Ser" man lyspæren(e)? (Jeg liker ikke lamper der man får pæren i øyet.)

De var rett og slett rålekre, og nå som vi også skal innrede nytt hus vil jeg jo trenge spisebordslamper også.

Vi endte opp med noe helt annet . Det var lang levering, så fikk vi tid til å ombestemme oss .

Endte opp med PH50 lampe (Louis Poulson) og er veldig fornøyd!
Disse i fargen Coconut white:

(bilde fra origo.no)

bulle er ikke aktiv  
Gammel 09-01-11, 18:36   #397
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Bulle, PH50-lampen står øverst på ønskelisten. Skjønner godt du endte opp med den!
Og det ser superflott ut!

Ami er ikke aktiv  
Gammel 09-01-11, 19:25   #398
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Hvor finner man forresten beste pris på PH50?

Ami er ikke aktiv  
Gammel 10-01-11, 13:26   #399
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Da har mor vært på lampeshopping. Salg hos Illumination.
Jeg endte med følgende og er strålende fornøyd:

Over spisebordet:

Over salongen:

70 % off!

Ami er ikke aktiv  
Gammel 10-01-11, 13:32   #400
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine lamper! Har de bare nettbutikk, eller har de vanlig butikk også?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.