Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Riktig BH

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-07, 22:11   #21
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Riktig BH

Jeg trodde jeg var en 100 D(D) og fant ut at jeg var en 85 G da jeg fikk "proffhjelp".
Nå har jeg funnet en BH som holder og samler og løfter og u name it, og den har jeg kjøpt 4 stykk av .

Gammel 23-02-07, 22:11   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vasker bh'ene mine i en slik vaskepose sammen med ulltøyet. Tror det er lurt.

Gammel 23-02-07, 22:30   #23
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Den Bh'en jeg snakker om over her som jeg har kjøpt 4 av er fra Triumph og heter Amouretta 300 w (med spieler). Jeg fant ikke noe godt bilde egentlig, men jeg anbefaler alle å få prøvd en i sin størrelse. Finnes fra A-cup til G-cup tror jeg.

Gammel 23-02-07, 22:30   #24
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Det er jo nesten som å se meg det der!

Gammel 23-02-07, 22:33   #25
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det er jo nesten som å se meg det der!

Flott bilde av deg, men du må slutte å bruke selvbruningskremen. Det har du ikke godt av

Gammel 23-02-07, 22:34   #26
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Flott bilde av deg, men du må slutte å bruke selvbruningskremen. Det har du ikke godt av

Også kanskje jeg må begynne å ha på meg klær.

Gammel 23-02-07, 22:43   #27
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slik finner du riktig bh

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 19:43   #28
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Høres ut som du må få deg en bh med FULL cup. En cup som dekker hele brystet slik at de ikke faller utenfor. En god modell er minimizer bhen fra triumph. Den holder godt på plass. Jeg brukte denne mye under graviditeten, for da kunne jeg ha 75 - 80 C-D. Nå må jeg desverre på ebay for å finne bher siden jeg må ha 65-70 D-E-. Men FULL cup må jeg alltid ha, slik at ikke de detter ut når jeg lener meg fremover

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 19:56   #29
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Vil bare signere alle de som prøver å presse deg inn i en dameundertøysbutikk som vet hva de driver med.

Jeg forvillet meg inn på "det lille under" i Bergen. Skulle bare kikke litt... Da den unge ekspeditrisen var ute etter det jeg trodde var min størrelse kom en av de myndige eldre fruene inn: et kjapt blikk på puppene mine som da var ikledd en vanlig cubus bomullgenser og inni en åpen skinnjakke. "Tenker du er 70C jeg vennen." Gikk motvillig med på å prøve (for jeg har jo alltid vært 75B, sant?) og fikk to gode bh-er som satt som støpt. Når jeg finner noe jeg liker kjøper jeg gjerne to i slengen. Hadde jeg hatt råd ville jeg kjøpt 5.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-07, 20:06   #30
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Angående dette "gå i en spesialbutikk"-tipset: Det virker som om alle bruker for liten cup. Kan det virkelig väre tilfelle, da? Tror ikke jeg tör å gå inn i ei slik sjappe, jeg. Som den förste i historien kommer jeg sikkert til å få beskjed om at jeg ikke er en 70a eller 70b, men en 70aaa eller noe i den duren. Det vet jeg ikke om selvtilliten min vil takle. (Er jeg den eneste i verden som ikke minst buker c-cup? )

Gammel 26-02-07, 13:12   #31
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror poenget er at alt for mange bruker BHer som er for store rundt ryggen (de skal nemlig sitte nesten ubehagelig trangt på ytterste hakket når de er helt nye). Og når man går ned i ryggstørrelse så må man opp i cup. En god BH holder på plass undenifra, ikke over skuldrene.

Jeg merket dette spesielt godt da jeg ble gravid, da økte nemlig cup-størrelsen min voldsomt. Og i steden for å kjøpe samme størrelse rundt ryggen, med større cup så kjøpte jeg større rundt ryggen med samme cup. Noe jeg etterhver skjønte ble helt feil.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:04.