![]() |
#21 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Riktig BHJeg trodde jeg var en 100 D(D) og fant ut at jeg var en 85 G da jeg fikk "proffhjelp".
![]() |
#23 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Riktig BHDen Bh'en jeg snakker om over her som jeg har kjøpt 4 av er fra Triumph og heter Amouretta 300 w (med spieler). Jeg fant ikke noe godt bilde egentlig, men jeg anbefaler alle å få prøvd en i sin størrelse. Finnes fra A-cup til G-cup tror jeg.
![]() |
#25 |
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Riktig BH
Flott bilde av deg, men du må slutte å bruke selvbruningskremen. Det har du ikke godt av
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Riktig BH |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Riktig BHHøres ut som du må få deg en bh med FULL cup. En cup som dekker hele brystet slik at de ikke faller utenfor. En god modell er minimizer bhen fra triumph. Den holder godt på plass. Jeg brukte denne mye under graviditeten, for da kunne jeg ha 75 - 80 C-D. Nå må jeg desverre på ebay for å finne bher siden jeg må ha 65-70 D-E-. Men FULL cup må jeg alltid ha, slik at ikke de detter ut når jeg lener meg fremover |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Riktig BHVil bare signere alle de som prøver å presse deg inn i en dameundertøysbutikk som vet hva de driver med.
![]() |
#30 |
intro
|
![]() Sv: Riktig BHAngående dette "gå i en spesialbutikk"-tipset: Det virker som om alle bruker for liten cup. Kan det virkelig väre tilfelle, da? Tror ikke jeg tör å gå inn i ei slik sjappe, jeg. Som den förste i historien kommer jeg sikkert til å få beskjed om at jeg ikke er en 70a eller 70b, men en 70aaa eller noe i den duren.
![]() |
![]() |
#31 |
villende
|
![]() Sv: Riktig BHJeg tror poenget er at alt for mange bruker BHer som er for store rundt ryggen (de skal nemlig sitte nesten ubehagelig trangt på ytterste hakket når de er helt nye). Og når man går ned i ryggstørrelse så må man opp i cup. En god BH holder på plass undenifra, ikke over skuldrene. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|