Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk dere til jul i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-10, 10:10   #61
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk dere til jul i år?

Jeg fikk:

Skåler og middagstallerkener i et servise jeg samler på
flere forskjellige telysestaker, både til å stå på bord og til å henge i vinduer
julepynt
cdplate
dvdfilm
bilde malt på lerret av lillebror
telysestake som storebror hadde laget i barnehagen
mat/oppbevaringsboks fra tupperware

Fra tanteskatten fikk jeg et brev der det sto at årets julegave var at jeg skal få velge av alle bildene hun har tatt også skal det fremkalles til meg. Hun tar utrlig flotte bilder så det blir garantert et vanskelig valg.

Gammel 30-12-10, 22:06   #62
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Jakke, penger, gavekort, lysestaker, bøker, julepynt, sminke, te, kaffe, sjokolade, lys. Og anticellulitkrem av svigermor

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-10, 22:13   #63
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg glemte jo gaven fra pappaen min, både jeg og broren min fikk nemlig skoskje, av den lange typen. Han har irritert seg lenge over at ingen av oss har klart å kjøpe det, så i år tok han saken i egne hender og kjøpte oss det

Gammel 31-12-10, 01:58   #64
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg:
Nespresso Citiz & milk i krem (mannen drikker ikke kaffe, så derfor til meg)
Tastatur til ipad
Beskytter til ipad
"kånebelte" til bunaden
Produkter frà l`occitaine
Produkter fra vichy
bok
smådill fra ei venninne

Vi:
ildfast form
deler til et servise vi samler på
morte
damprist
grillkniver
En "planning of a week" krittavle

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 02:32   #65
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen og jeg fikk to Orrefoss lysestaker fra min mor m/ samboer, jeg fikk penger av svigers, to egenproduserte malerier fra eldstemann og toalettmappe og en liten selskapsveske fra ei venninne. Fra mannen har jeg fått kunst, som jeg selv får velge ut.

Fin jul!

Gammel 31-12-10, 03:10   #66
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Skal vi se...

Av mannen fikk jeg en Nespresso kaffemaskin, og en squeezebox radio.
Av ungene fikk jeg en nydelig ring, og en vest fra Vero Moda. Begge deler kjøpt inn uten hjelp fra noen voksne.

Fra svigers så fikk vi et aldeles nydelig maleri som svigermor har malt. Hun har satt i gang med maling de siste årene, og har nå faktisk fått solgt endel malerier fra div utstillinger her i byen. Artig.

Fra mine foreldre så fikk vi div til middagsserviset vårt.

Og så fikk vi konfekt, en lysestake, noe pastakrydder, en vannkaraffel, en kjøttkniv og et brannteppe.

En perfekt jul, hva gaver angår.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-10, 03:54   #67
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Dobbeldyne
Sengetøy til nevnte dyne
Gavekort
Litt velværestæsj (såpe/olje, deo, kremer)
Mummi-glass
Gavekort x2
Snop
Hjemmestrikka ullsokker (2 par! Me loves. )
Telysestaker
Silikonpensel og deigskrape

Nytt av året var null fellesgaver.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.