|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Får ungene julesokk og i tilfellet når? | |||
| Ja, julaften morgen |
|
150 | 81,08% |
| Ja, 1. juledag |
|
13 | 7,03% |
| Nei |
|
23 | 12,43% |
| Sur for jeg ikke får selv |
|
10 | 5,41% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 185. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesokk/julestrømpeMine får på julaften. Innholdet er et blad, godteri og en "aktivitetsgave". I år er det et lite legosett til han og et puslespill til henne. Siden ingen av aktivitetsgavene fikk plass i strømpen ligger de under treet (ingen andre gaver der siden de allerede er fraktet til bestemor og bestefar).
|
|
|
#63 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Julesokk/julestrømpeJa, fast tradisjon. Fast tradisjon på hvilket julehefte de får også.
|
|
|
#64 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesokk/julestrømpePå julaften morgen, før frokost til og med |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Julesokk/julestrømpeååå helledussen så gøy å se hvor glad han lille ble i dag. Gøy med denne julen når han skjønner mer og har glede av så mye.. det første han spurte om når han våknet var om nissen hadde puttet oppi.(strømpen) så vi gikk for å se og han ble helt i ekstase..
|
|
|
#66 |
|
Shake it out!
|
Sv: Julesokk/julestrømpeHer får vi sokker alle fire på første juledag, med en liten gave, bok eller blad og godteri. Vi slapp å krangle om dag, siden begge er vokst opp med 1. juledag. Og siden vi er i USA nå, henger sokkene på peisen.
|
|
|
#68 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesokk/julestrømpeSkal si det var 2 som ble overrasket her,nissen hadde funnet den strømpen vi aldri fant etter flyttingen. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesokk/julestrømpeJulaften, morgen.
|
|
|
|
#70 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Julesokk/julestrømpeNissen er innom i løpet av natt til julaften, så da får hun den om morningen når hun våkner. Oppi den er det godter og 1-2 julegaver. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Julesokk/julestrømpeJulaften morgen, sånn at de er skikkelig høye på sukker til vi skal hjem til svigers/mine foreldre på ettermiddagen. Blir så god stemning av sånt. :lærer aldri:
|
|
|
#72 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesokk/julestrømpeOm morgonen, julafta. Strømpa er festa på senga. Eg fekk julestrømpe som barn, og eg blei 40 i år. Oppfattar det dermed som "norsk tradisjon", men det kjem nok frå USA opprinnelig. Spurte mine foreldre på over 70, og dei fekk ikkje strømpe som barn. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesokk / julestrømpe
Samme her. I tillegg får de en liten julepynt til rommene sine. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesokk/julestrømpeDet er nissen som kommer og fyller sokkene som de har hengt opp natt til julaften, så dette har vi voksne ikke så mye innflytelse på. En sak mellom unga og nissen.
|
![]() |
|
|