|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2010
![]() |
![]() Er det bare eg som er pysete, eller?Vi har egentlig avtalt å reise til et vennepar i Kristiansund på nyttårsafta. Vi bur i Trondheim. Siden vi har hund og dei ikkje er særlig glad i hund så hadde vi tenkt å reise ned nyttårsafta på formiddag og tilbake på 1. nyttårsdag på ettermiddagen, slik at dei slepp å ha hunden i huset meir enn nødvendig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?Er det ikke noen som kan passe hunden slik at dere kan bli til søndag? Da blir det mer verdt peset. Det er jo et stykke til Kristiansund fra Trondheim, men man kommer jo fint fram om man tar det med ro. Dersom jeg ikke kunne blitt der mer enn et døgn hadde nok jeg også avlyst turen. Det er jo ikke så veldig smalt og svingete til Kristiansund da, men det er slitsomt å kjøre på drittføre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?Parker bikkja hos noen som kan ha den, og bli til søndag ja - det er mitt tips også. Jeg hadde uansett ikke gidder å kjøre såpass langt på vinterføre for bare noen timer. |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?Jeg ville ha sjekket om det er mulig å ha med hund på kystekspressen og tatt den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?Ta båt! |
![]() |
![]() |
#7 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?Sjøl om jeg blir sjøsjuk bare jeg ser ei badebalje, tror jeg at jeg stemmer i båt-koret. Aldri i verden om jeg hadde lagt ut på en slik biltur bare for noen få timer.
![]() |
#8 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?Jeg hadde ikke kjørt den veien med det været som er nå, jeg hadde tatt båten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?Det er ingen som kan ha hunden, då hadde vi ikkje tatt han med. Og hundepensjonat på nyttårsafta er uaktuelt, siden han er kjemperedd for raketter. Båten blir altfor dyrt, trur eg. To voksne, ett barn og en hund. Får ikkje rabatter på fredag og søndag, så då koster turen fort 3000 kr |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?Heller avlyse enn å risikere liv og helse på livsfarlig føre. Så får du dytte den dårlige samvittigheten så langt unna som mulig. De forstår sikkert situasjonen. |
![]() |
![]() |
#11 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?Har avlyst turen. Og innser at eg kanskje er litt pysete på bilkøyring likevel. Får heller ta turen når vinterværet har blitt stabilt igjen. Nyttår i Trondheim er ikkje å forakte det heller. Einaste er at då må eg vaske hus og handle nyttårsmat i dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?Takk for det. Godt nytt år til dere også |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?Fornuftig å avlyse, men kos dere og ha et Godt nytt år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?Veldig fornuftig å avlyse. Ha en flott nyttårsfeiring!
![]() |
#16 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?Det er en ekkel vei i snø og vind så jeg synes at dere har gjort et riktig valg!
![]() |
#17 |
X First Lady
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?
Jeg skjønner deg godt. Jeg hadde ikke kjørt den veien for så kort et opphold. Er meldt om skikkelig dårlig vær. Kos dere hjemme med god samvittighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Er det bare eg som er pysete, eller?Det er jo meldt det vanlige nyttårsværet over store deler av norge, dritt vær men storm og masse snø, og regn en del plasser
![]() |
|
|