|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Meir godteri - kakao på pinneJeg syns det så ut som kakaopulver på bildet, ikke instant-kakao.
|
|
|
|
#22 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Meir godteri - kakao på pinneNå står det et isterningsbrett fra Ikea i kjøleskapet, med 3 forskjellige pynt på. En med marshmallows kuttet i småbiter, og en variant med knuste oransje nonstop, og den siste har jeg strødd pulverkaffe på for en litt mer voksen mocca-variant. Gleder meg til å teste ut disse senere, og 7-åringen som egentlig var sjef her går og sukker foran kjøleskapet og lurer på hvor lang tid det egentlig tar "sånne stivnegreier".
|
|
|
#23 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Meir godteri - kakao på pinne
Det går jo så raskt! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Meir godteri - kakao på pinne
Regia har to sorter pulverkakao. Drikkekakao (brun pakke?) og bakekakao (rød pakke?)
|
|
|
#25 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Meir godteri - kakao på pinneMine er ferdige, og ble egentlig ganske søte.
|
|
|
|
#26 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Meir godteri - kakao på pinneJeg brukte lys kokesjokolade, innbiller meg at den blir litt rundere i smaken da. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Meir godteri - kakao på pinneMine står nå i kjøleskapet. Jeg er veldig spent på to ting: For det første om jeg får dem ut av formene (jeg innbiller meg at de sitter dønn, og hele prosjektet faller i filler). For det andre: dersom jeg mirakuløst skulle få dem ut, pakket dem inn og avlevert dem før julaften: jeg fikk langt flere enn 15 på den oppskriften. Vil de da bare holde til omtrent en liten kaffekopp med varm melk? |
|
|
|
|
|
#28 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Meir godteri - kakao på pinneRug- jeg fikk også langt fler enn 15. Tror det ble 22 her jeg, og jeg brukte en sånn myk isbitform fra ikea som jeg bare vrengt dem ut av, og da ble sjokoladen veldig blank og fin og det var uproblematisk altså.
|
|
|
#29 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Meir godteri - kakao på pinneMine ble også veldig gode. Lillebror satt leeenge med sin og koste seg veldig (og sølte noe helt vanvittig!). Jeg pyntet med hakket hvit sjokolade, og satser på å ta med meg noen i nisseposen jeg tar med til foreldrenene mine der vi skal feire jul.
|
|
![]() |
|
|