|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?På storebror sin skole skal de ikke ha med noen ting. På skolen hvor jeg jobber skal vi spise grøt. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her er det lov å ha med julekaker. Ikke godteri. Også har de pleid å ha julelunsj, men det tipper jeg at kommunen ikke har råd til i år.
|
|
|
#83 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her er det tradisjon med drikke og litt godis til jul og sommer.
|
|
|
#84 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her får de ta med brus og godis for 25 kr i dag.
|
|
|
#87 |
|
flisespikker
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Jeg spurte Poden, men han ante ikke. Han visste bare at de skulle ha med seg plastposer, kluter og Zalo på mandag.
|
|
|
#88 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Eldste går på ungdomsskolen og de skal ha med godteri og brus, ingen begrensninger såvidt jeg vet.
|
|
|
#89 |
|
flisespikker
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?
Uff da.
|
|
|
#91 |
|
flisespikker
|
Podens skole har siste dag før jul den 22. (Men begynner ikke igjen før 5. januar, da.)
|
|
|
#92 |
|
Textrovert
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Siste skoledag i dag, ja.
|
|
|
#94 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Neh her oppe tar de ikke ferie før på tirsdag. :/ Men vi begynnte senere en skolene sør på
Sist redigert av Honda : 17-12-10 kl 13:22. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?SIste skoledag er 22.12, og da lager de felles frokost. I år skal jentene i klassen ta med brød/rundstykker, og guttene skal ta med pålegg. Drikke ordner lærerne. En fin ordning synes jeg. Ikke noe godteri eller brus. |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her på skolen skal de ha felles smørelunsje. Barna har blitt delt inni grupper og tar med brødmat, pålegg, smør og grønnt. I tillegg kan de ha med seg juice om barnet ønsker det. Lærerene laget til felles bord og en liten buffet der barna kan forsyne seg. Jeg synest det var et flott alternativ til snop og brus.
|
|
|
#99 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?De har ikke avslutning med spising på vår skole. De har derfor ikke med noe spesiellt noen av dagene. Jeg tror de får litt pepperkaker siste dagen.
|
|
|
#100 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her er siste skoledag 21.med felles lunsj,alle tar med pålegg ut fra en liste,drikke og evt.godteri har jeg ikke hørt noe om foreløpig,så regner med det blir servert saft til maten. |
|
|
|
![]() |
|
|