|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?DEt kommer helt an på. For noen uker siden var jeg ute både torsdagen og lørdagen og jeg drakk rundt en 6-8 øl begge dagene. På torsdagen merket jeg ikke ølet i det hele tatt, men på lørdagen ble jeg sjarmerende brisen av akkurat like mange enheter. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?I gamledager kunne jeg sette til livs ganske så mange halvlitere øl før jeg ble noe mer noe mer enn glad og pratsom, men i disse tider holder det med tre-fire. Eller et par-tre glass vin. Men det er avhengig av dagsform (og menssyklus) også - noen dager tåler jeg mer enn andre
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 16-12-10 kl 18:11. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Jeg tror nok ganske sikkert jeg kan kalles gladfull etter 3 glass vin eller 3 halvlitere med øl. Men det kommer også an på tettheten. Hvis dette konsumeres over en hel dag, vil jeg nok ikke merke noe.
|
|
|
#25 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?he he helt sikkert ikke barna! hadde kjøpt den samme dag. og mine barn er 2 og 6. :-) litt tidlig det da. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
er her
|
Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Drikker ikke så ofte, så merker det etter et par glass vin vanligvis, men det avhenger av dagsform og ikke minst etter hvilken mat jeg drikker det til. Veldig fet mat gjør at alkoholopptaket i kroppen ikke blir like stort som om jeg spiser mager mat, eller evt ikke spiser noe når jeg drikker (det er særdeles sjeldent).
|
|
|
|
#27 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Det kommer helt ann på dagsformen. Jeg kan bli fnisete av ett glass rødvin, jeg kan bli god og full på to glass, og jeg kan bøtte innpå med begge hender uten at det merkes nevnverdig. Merkelige greier det der.
|
|
|
#28 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Det varierer veldig etter dagsformen. Dvs jeg drikker meg veldig sjelden fullere enn sjarmerende brisen, og det blir jeg noen ganger etter ett glass vin, andre ganger etter 4-5. Variere etter dagsform, tid i måneden og hva jeg har spist og om jeg har mat til vinen.
|
|
|
#29 |
|
Passiv
|
Sånn er jeg også. Som oftest er det første versjon. |
|
|
|
#30 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Det varierer her også. Noen ganger blir jeg brisen av en halvliter, andre ganger kan jeg drikke en flaske vin og være (ganske) fin. Drikker jeg to flasker blir jeg nok uansett litt mer enn sjarmerende brisen, men det liker jeg forsåvidt. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Stor variasjon her også.
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Aner ikke - jeg blir veldig sjelden full. Men jeg merker det etter to glass vin. Merker at jeg blir varm i kinnene etter ett, faktisk. |
|
|
|
#33 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Det varierer ekstremt!
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Jeg er begynnt å kjøpe en 1/2 flaske rødvin på polet......
|
|
|
|
#35 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Hver gang jeg ser denne overskriften, tenker jeg at et enda mer interessant spørsmål kan være "Hvor mye alkohol kan du drikke etter at du er full?".
|
|
|
#36 |
|
I farta!!
|
Sammer her.
|
|
|
#38 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Det varierer etter dagsform. Jeg kan snurre lett etter en halvliter, men også drikke en hel 6-pack eller 3-4 glass vodka RedBull uten å merke stort.
|
|
|
#39 |
|
både her og der
|
Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Ett glass vin kan være nok til at jeg blir litt brisen. For å bli full er det ikke mye som skal til, 2-3 glass eller et par øl.
|
|
|
#40 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hvor mye alkohol kan du drikke før du blir full?Jeg har ikke drukket mer enn en halv flaske vin på det jeg kan huske. Jeg blir ikke full av det.
|
![]() |
|
|