|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Ditt forhold til HC-plasser | |||
Klart jeg parkerer på HC-plass, det er jo aldri noen som bruker den allikevel |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 0,41% |
Parkerer der av og til om jeg har det travelt |
1 | 0,41% |
Nei, der parkerer jeg aldri |
231 | 94,29% |
Venter ofte på andre der, og flytter meg ikke om det kommer noen med HC-kort og skal parkere |
0 | 0% |
Venter ofte på andre der, men flytter meg om det kommer noen med HC-kort som skal parkere |
6 | 2,45% |
Jeg har HC-kort |
6 | 2,45% |
Annet (spesifiser i tråden ![]() |
4 | 1,63% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 245. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?Nei, det kunne ikke falle meg inn å gjøre det. Har en pappa som bruker rullestol, og disse plassene for han er virkelig nødvendige så han er sikker på å ikke bli inneparkert - da kommer han seg nemlig ikke inn igjen i bilen; heisen for å komme inn og ut av bilen stikker ut til siden.
![]() |
#82 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?Nei,så respektløs kunne jeg aldri tenkt meg å være. Her i byen er det faktisk overraskende få HC-plasser,og de får stå i fred for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?I og med at jeg kjører bil med HC-kort sjøl, så vet jeg av erfaring hvor vanvittig irriterende det er å måtte be bilister "som bare" om å flytte seg, når jeg kommer med kassebilen og trenger plass.
![]() |
#84 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?
Jepp - jeg spretter rett som det er frisk og freidig ut av min HC-bil - med HC-kortet godt plantet på dash-bordet. Så det kan fort ha vært meg du har sett.
![]() |
#85 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?Nei, hvorfor skulle jeg det?
![]() |
#86 |
Øyboer
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?Nei det gjør jeg ikke. De gangene jeg har brkt HC parkering har vert på kino/konserter med en kompis som har det. Da kjører gjerne jeg fordi jeg ikke drikker men han er alltid med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?Aldri.
![]() |
#89 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?Moderen hadde HC bevis, og jeg hadde således ofte bil med bevis, men jeg brukt det kun når hun var med. Det kunne ikke fallt meg inn å missbrukt det. Ikke alle så det slik som meg og jeg vet at familiemedlemmer brukte det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?
Det er ikke alle fysiske skavanker som er synlige ved første øyekast.
![]() |
#92 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?Nei, og det kunne ikke falle meg inn og jeg synes alle som parkerer der og ikke har lov er skikkelig teite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Fru Jacobsen
![]() Re: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?Nei det kunne virkelig ikke falle meg inn. Det er nok av folk som virkelig trenger den plassen, og jeg er fullt i stand til å gå noen ekstra meter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?Nei, det gjør jeg aldri. Jeg har aldri behov for å parkere eller vente på de plassene heller.
![]() |
#97 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?Jeg svarte nei, men når jeg tenker meg om så har det nok hent ja. Jeg har hatt HC kort i mange år, men leverte det inn da jeg ble jeg ble mye bedre. Det er perioder hvor jeg knapt kan gå selv med krykker og da har jeg tatt HC plass dersom jeg må innom f.eks. apotek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?I utgangspunktet nei. Det kan være at jeg ville stilt meg opp å vente hvis det var flere ledige HC-plasser, men hadde de nadre blitt opptatt ville jeg flyttet meg. Dette da hvis det ellers ikke var andre plasser det var mulig å stå i nærheten...
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand" [J-2003 - G-2005 - J-2008] Sist redigert av mrc : 15-12-10 kl 23:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Parkerer du på HC-parkeringen uten tillatelse?Nei. Jeg greier fint å gå de ekstra meterne - om det så er på tvers over hele parkeringsplassen. Men da jeg var gravid, hadde bekkenløsning og fikk HC-kort opplevde jeg temmelig ofte at HC-plassene var opptatte av folk som "skulle bare".
![]() |
|
|