Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva gir du DIN bestefar til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-10, 15:49   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hva gir du DIN bestefar til jul?

Det er egentlig faren min jeg trenger tips til, men ser ut i fra bestemor tråden at det blir jo tips til bestefedre jeg trenger.

Faren min er 80 år og jeg lurer på om jeg skal kjøpe et par gode utehansker som er veldig varme. Han er en del ute og går tur. Han elsker bøker og har tusenvis av dem, men i år hadde han ingen bøker på ønskelisten heller. Han mente han hadde nok.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 16:03   #2
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gir du DIN bestefar til jul?

Farfar skal få bilde av oss hele familien til og ha på gamlehjemmet der han bor. (76 år)
Min far skal få nøstebarn ullgenser. (48 år)

Gammel 14-12-10, 16:05   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ingen besteforeldre igjen, men mannen har. Han er 88 i år har vi kjøpt boken til Snåsa mannen.

Gammel 14-12-10, 16:11   #4
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har heller ingen bestefedre, men tips:
Skritt-teller?
Sitte-underlag?
Værdagbok?
Har han hobbyer?
Gode kremer, dusjsåpe osv - menn liker vel også slikt, de bare tør ikke alltid finne frem i jungelen å kjøpe selv.

Gammel 14-12-10, 16:41   #5
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Har heller ingen bestefar, men slenger ut noen forslag som jeg vet har blitt godt mottatt hos onkelen vår på noen-og-sytti.

Fleecejakke
Ispigger til å ha på skoene
Gåstaver
Dørmatte
Julehefter
Abbonement på blad (Det Beste)

Sokker, truser, skjorter i originalemballasje (!) og slips har han i tonnevis, så det er ingen ide hos ham iallfall.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-10, 16:56   #6
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Forslag: Ei god lommelykt eller hodelykt som han kan ha med seg på gåtur i mørket.

Gammel 14-12-10, 16:57   #7
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Har ingen bestefar
Mofar døde da jeg gikk i 1 klassen, og farfar sommeren til 5 klassen.

Gammel 14-12-10, 18:09   #8
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ingen bestefedre i live. Pappa (58 år) får Ulvang ullundertøy som han har ønska seg. Han er en skikkelig friluftsmann.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.