Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ny zapp

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-10, 21:18   #21
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny zapp

Hm lurer på når den kommer. Jeg har egentlig endt på at jeg trenger en Titanium Breeze eller en TFK buggster, men nå kom denne og laget krøll i opplegget mitt.

Gammel 09-11-10, 14:03   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

For en som slett ikke følger med, den er kommet nå, ja?

Hvor selges den? Finner ikke forhandler på nettsiden deres...

Drittlei "kamelen" jeg måtte svelge, jeg liker ikke å ikke se gutten min. Men jeg må SE og PRØVE vogna før jeg evt kjøper, om den i det hele tatt fyller mine forhåpninger.

Gammel 09-11-10, 21:01   #23
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De har fått den inn i Simobutikken i Bergen sentrum, i hvert fall. (Hele vognen, ikke bare sittedelen.)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 21:28   #24
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg oppdaget denne et par måneder etter at jeg kjøpte Breeze-en min (utgjort!), og har planer om utskiftning bare den dukker opp i norske butikker.

Gammel 09-11-10, 23:11   #25
Bel@ni
Aktiv

Bel@ni sin avatar

Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg oppdaget denne et par måneder etter at jeg kjøpte Breeze-en min (utgjort!), og har planer om utskiftning bare den dukker opp i norske butikker.

Tro når den dukker opp i norske butikker da? Jeg vil ha Zapp, helst i går, men har så lyst på denne nye!

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-10, 23:12   #26
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Hm. Jeg skrev et innlegg her i stad men nå er det borte.
De har den nye Zappen på babyshop. Jeg så på den forrige uke.

Gammel 10-11-10, 09:12   #27
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

simo i sentrum altså.
babyshop har vi ikke her i byen.
Får se om jeg får sett på den en dag, ønsker meg. Liiiiiiiten i bilen, sant? (fått hund=hundebur...)

Gammel 13-11-10, 15:33   #28
Malama

Malama sin avatar

Standard

Vi var innom barnas hus i dag av andre årsaker, så jeg så etter den. De hadde vanlig zapp, jeg spurte om de får inn zapp ekstra, hun undersøkte med "hun som jobber med det der", men hun visste ikke, de hadde ikke fått noe info. Skrev ned navn og telefonnummer, og spm mitt, så skulle de undersøke. (zapp X skrev hun, jeg forklarte extra, den nye med vendbar sittedel og liggestilling, hun hadde åpenbart ikke hørt om den...)

Jaja, skal se om jeg kommer meg innom simoburikken i sentrum, men som jeg måtte svare mannen når han spurte hvor det var: Det må jeg hjem og undersøke....

Gammel 13-11-10, 21:34   #29
ramle
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2010
ramle har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har litt lyst på denne

ramle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 17:42   #30
Malama

Malama sin avatar

Standard

Jeg var og tok på den i dag, (simobutikken avd åsane)

Betjeninga hadde knapt sett på den enda, så de visste ikke hvordan vi tok av setet. Eller,jo, ei av dem hadde fått sett det av en kunde, så hun fikk det av, men etter at jeg hadde snudd det, ikke søren om jeg fikk det av igjen... Men den var fin.

Dog, svart, jeg ønsker meg den i rødt, glemte å spørre om de hadde det da... 2799 skulle de ha for den. Tror nesten det blir en sånn...

Gammel 21-11-10, 15:50   #31
Malama

Malama sin avatar

Standard

Jeg synes betjeninga burde enten lest bruksanvisningen, eller latt den være på vogna, så man kunne lese den selv. Så slapp de feilinformere (Jo, tenk, man KAN trekke opp fotstøtten, som de sa jeg ikke kunne) og slapp involvere tre stykker for å ta av setet, uten å forklare meg hvordan de gjorde det.

Men jeg har veldig lyst på en, tror den kanskje flytter inn her...

Gammel 21-11-10, 17:55   #32
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Er spent på hvordan den vogna er, har bestilt av den til butikken, men har ikke fått den enda. Var ikke på barneutstyrsmessen der den ble demonstrert i høst eller, for da hadde jeg hatt fri noen dager fordi jeg var med på sykehuset å så mitt første barnebarn bli født. Etter 3 dager fri så hadde jeg en del bestillinger å ta fatt på så jeg måtte gjøre det i stedet for å reise på messen.

Gammel 22-11-10, 14:27   #33
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg synes betjeninga burde enten lest bruksanvisningen, eller latt den være på vogna, så man kunne lese den selv. Så slapp de feilinformere (Jo, tenk, man KAN trekke opp fotstøtten, som de sa jeg ikke kunne) og slapp involvere tre stykker for å ta av setet, uten å forklare meg hvordan de gjorde det.

Men jeg har veldig lyst på en, tror den kanskje flytter inn her...

Om du kjøper så må du ta den med på strikketreff så jeg kan få se? Jeg har også lyst på denne.

Gammel 22-11-10, 14:42   #34
Malama

Malama sin avatar

Standard

forrige treff hadde jeg jo ei langt mindre vogn baki bilen, så jeg ksal hlet klart klare dra med meg zapp'en ja.

Må bare lande på om det EGENTLIG er en god ide, eller om vi egentlig trenger noe litt mer robust på vinterføre, eller.... tenke, snakke, fundere...

Gammel 22-11-10, 14:45   #35
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det var det da.
Vi trenger ingen ny vogn, men det hindrer ikke meg i å ha lyst på veldig mange. Men jeg skal ha babyen mot meg og det er svært få som har dette i dag (utenom bagvogner og det er jeg ikke helt intr. i).

Gammel 11-12-10, 23:30   #36
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Betjeninga hadde knapt sett på den enda, så de visste ikke hvordan vi tok av setet. Eller,jo, ei av dem hadde fått sett det av en kunde, så hun fikk det av, men etter at jeg hadde snudd det, ikke søren om jeg fikk det av igjen... Men den var fin.

Har du funnet ut hvordan setet skulle tas av ? jeg pakket opp ei vogn i dag, satte den sammen og alt så greit ut, men da jeg skulle prøve å snu setet så fikk jeg det ikke av. Jeg hadde litt dårlig tid, så jeg ga opp, tenkte jeg fikk se på det igjen på mandag.
Noen som har noen tips ?

Gammel 12-12-10, 07:42   #37
Malama

Malama sin avatar

Standard

Ja, jeg fant det ut da jeg fant bruksanvisningen på nett, der var det greit forklart. Dere har vel fått med den? (tips, det er ikke så dumt å feste den på vogna, for når man må innhente tre av personalet for å få av setet, og ingen helt kan forklare, så hadde det gjort seg med papiret....)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:21.