Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kommer ut av skapet; hvordan klarer man å bruke BH med spiler?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-10, 17:27   #21
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer ut av skapet; hvordan klarer man å bruke BH med spiler?

SpileBH er tortur, men det er de eneste BH-ene jeg finner som passer i fasongen. Så jeg skreller av meg faenskapet omtrent på vei inn døren. Jeg pleier å sjekke om vi har gjester først.

Gammel 07-12-10, 17:38   #22
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker bare spile-bh, og stort sett er de veldig behagelige. Har opplevd gnaging med noen få modeller, både billige og dyre.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 17:48   #23
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan gå med BH uten spiler.

Gammel 07-12-10, 18:17   #24
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Det er mye jeg ikke skjønner hvordan eller hvorfor kvinner gjør i så måte.

Spile-BH er en av dem. Enda mer mystisk er G-strengen som jeg ikke ser noen praktisk funksjon ved, og som vel må gnage noe innihelvete på steder jeg ikke engang har? Nylonstrømper får jeg sånn negler-på-tavle frysninger på ryggen ved tanken på å gå med, høye hæler virker som en kreativ måte å drepe akillesen på, og jeg har ikke engang nevnt voksbehandlinger...

Ekvivalent til manndomsprøver. Og den ultimate testen er at man faktisk må like det, ikke bare utholde det.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 18:20   #25
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Ekvivalent til manndomsprøver. Og den ultimate testen er at man faktisk må like det, ikke bare utholde det.

Takke meg til å drepe en elg med bare tenna mens man drikker vodka naken i snøen fremfor nylonstrømper og høye hæler på glatt fortau.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 18:22   #26
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takke meg til å drepe en elg med bare tenna mens man drikker vodka naken i snøen fremfor nylonstrømper og høye hæler på glatt fortau.

Åh, blidene i hodet. Av begge scenariene. (Altså Ulvefar i nylon og stillett på glatten)

Gammel 07-12-10, 18:43   #27
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Bruker utelukkende BH-er med spiler, får hverken vondt eller røde merker.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 19:25   #28
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker kun bh med spiler. Og helst med innlegg.

Hadde jeg ikke brukt det, ville jeg nok sett ut som en gutt.

Gammel 07-12-10, 19:29   #29
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg har brukt BH med spiler i kanskje 15 år nå,og det eneste negative jeg kan komme på med det,er når den ene spilen knekker midt under puppen DA gnager den,ellers veldig sjelden.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 19:41   #30
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spile-BH er et must - men jeg kaster den av meg når jeg kommer hjem. Det er ikke superbehagelig å gå med for lenge, synes jeg.

Gammel 07-12-10, 21:42   #31
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir mye det samme, i grunnen.

Gammel 07-12-10, 22:00   #32
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker spilebh også. Som oftes kaster jeg bhen ut på kvelden for da har jeg for vondt.

Husker når jeg begynte med Bh skjønte jeg ikke hvordan dette skulle gå for det var jo så vondt med de "#¤"¤%#" spilene. Men når jeg fant en bh som passet til kroppen ga deg seg. Tror kansje man blir litt mindre sensitiv med tiden og?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 22:01   #33
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg trives med både spile-BH og stiletthæler.

Samme her.

Med fare for å sende ut en brannfakkel, så har jeg en teori om at de med litt mer "kjøtt på kroppen" enn f.eks meg, lettere får spiler som gnager fordi når man kener seg fremså støter puppehuden på magehuden om dere skjønner. Da blir jo spilene klemt. (diskutert dette før...)

Gammel 07-12-10, 22:02   #34
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ulvefar.

Jeg har brukt spilebh i snart 25 år og kunne ikke tenke meg noe annet.
Det hender at noen gnager, enten fordi den egentlig er utslitt eller fordi jeg har funnet en med ny fasong.

Gammel 07-12-10, 22:13   #35
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Med fare for å sende ut en brannfakkel, så har jeg en teori om at de med litt mer "kjøtt på kroppen" enn f.eks meg, lettere får spiler som gnager fordi når man kener seg fremså støter puppehuden på magehuden om dere skjønner. Da blir jo spilene klemt. (diskutert dette før...)

Stemmer det.

:ønsker seg litt mindre "kjøtt" på kroppen:

Gammel 07-12-10, 22:15   #36
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har forresten to som er skikkelig vonde på meg.

Det er vel meningen at du bare skal bruke en om gangen?

:erfaren BH-fjerner:

Gammel 07-12-10, 22:18   #37
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Samme her.

Jeg merker ikke noe forskjell om jeg er slank eller tykk.

Derimot merker jeg godt forskjell på BH-er som sitter godt og på de som ikke gjør det.

Gammel 07-12-10, 22:44   #38
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror faktisk at jeg aldri har brukt BH-er uten spiler, og jeg har aldri merket at de skjærer seg inn i huden på noen måte. Tror ikke det har noe med pris å gjøre, for jeg har mest BilligBH-er. Kanskje det har mer sammenheng med modell?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 22:46   #39
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg tror faktisk at jeg aldri har brukt BH-er uten spiler, og jeg har aldri merket at de skjærer seg inn i huden på noen måte. Tror ikke det har noe med pris å gjøre, for jeg har mest BilligBH-er. Kanskje det har mer sammenheng med modell?

Ja, kanskje. På meg virker det som om balconette gnager mer enn plunge, som jeg vanligvis bruker.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 22:48   #40
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja, kanskje. På meg virker det som om balconette gnager mer enn plunge, som jeg vanligvis bruker.

Jeg tror jeg vet hva balconette er, men ikke plunge.
:googler:

Ok, jo jeg tror jeg også bruker plunge. Man lærer så lenge man lever.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.