Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den ultimate juleringetonen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-10, 22:27   #21
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den ultimate juleringetonen

Samme her, Tjorven! Neida, jeg har lastet ned derfra før. Koster ingenting.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 22:29   #22
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også lastet ned derfra, helt gratis. Senest nå nettopp.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 22:58   #23
Slettet bruker
Passiv

Standard

Fairytale of new york, selvsagt.

(Kilde: youtube.com)

Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 23:00   #24
Slettet bruker
Passiv

Standard

Eventuelt Bowie og Bing Crosby:

Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 00:31   #25
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Jeg har også lastet ned derfra, helt gratis. Senest nå nettopp.

Jeg prøvde også nettopp. Ingen registrering, ingen betaling.
Klikket "download" etter å ha klippet til ringetonen (kan den bare være 30 sekunder?), og ikke "save" som krevde registrering.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 09:13   #26
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Jeg også. Klikk ok og det koster 50 kr I UKEN!

Jeg prøvde og ble også overført til Jamba....50,-/uken .....Hvordan får jeg stoppet dette nå

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 09:17   #27
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Puh...der fikk jeg sendt stopp melding! Klikker om jeg blir belastet kr 50,- på telefonregningen nå altså . Fikk også melding til iphonen om at det kostet kr 50,-

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 16:24   #28
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg skjønner ikke dette. Jeg møter på ikke noe tidspunkt noen informasjon om at jeg flyttes over til Jamba, og det står hele tiden at jeg er på audiko sine sider. Jeg har lastet ned et par ringetoner, men det har ikke på noe som helst tidpunkt stått at det kommer til å koste noe. Kan det allikevel gjøre det?

Da jeg klikker på linken til audiko (i innlegg #14) blir jeg sendt over til en jambo-side hvor det med miniskrift lengst ned står at det koster 50 kr uken hvis man vil gå videre.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 16:29   #29
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snodig. Jeg klikker på samme link og kommer til www.audiko.net, se bildet.

Jeg har Mac og bruker Firefox - er det derfor?

Sist redigert av -ea- : 28-03-11 kl 09:45.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 18:12   #30
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den lure nissen fra jul i svingen. Fin fin sang og god start.

Gammel 03-12-10, 18:42   #31
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Klikker man "Upload files" kommer man til opplastning og gratis ringetone.

Klikker man "Send ringetones to your cellphone" kommer man rett til Jamba.

Lett å bli ledet mot den siste der ja!

Gammel 03-12-10, 18:52   #32
Ema

Ema sin avatar

Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Finner ikke upload files.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 18:55   #33
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk det til jeg ja!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 18:57   #34
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Finner ikke upload files.

Upload track.

Gammel 03-12-10, 18:58   #35
Ema

Ema sin avatar

Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Hva gjør man når den er uploadet, da?

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 18:59   #36
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Nei, forresten. Velg sang lenger ned på siden, og så kommer det en side hvor man kan velge iPhone.

Gammel 03-12-10, 18:59   #37
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Hva gjør man når den er uploadet, da?

Koble til iTunes og synkronisere.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:14.