Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Jeg trenger litt hjelp til å tenke

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-10, 21:02   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trenger litt hjelp til å tenke

Jeg har 4 jenter i alderen 12-19 år jeg skal kjøpe julegaver til, klarer jeg å finne noe til alle dem på Body Shop tro?

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 21:04   #2
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger litt hjelp til å tenke

Ja det gjør du garantert.

Gammel 24-11-10, 21:05   #3
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Ja for 12år gammle jenter synes også sånt kan være gøy?

Gammel 24-11-10, 21:07   #4
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Ja for 12år gammle jenter synes også sånt kan være gøy?

Vi kjøpte stadig gaver på Body shop da vi var i den alderen. Føltes vel litt voksent, tenker jeg.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-10, 21:07   #5
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Eller for å spør på en annen måte.

Hva ønsker en 12 åring, en 14åring, en 16 åring og en 19 åring seg tro?

Gammel 24-11-10, 21:10   #6
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Eller for å spør på en annen måte.

Hva ønsker en 12 åring, en 14åring, en 16 åring og en 19 åring seg tro?

12 åring: leppepomade, badeskum, hårbørste, parfyme.
14, 16 og 19 åring kan du handle deg blakk på. Shampo, balsam, dusjsåpe, sminke, parfymer, hårbørster, kremer +
Bodyshop er genial butikk til jenter i den alderen.

Gammel 24-11-10, 21:10   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg var 12 år, så synes jeg det var veldig stas å få bodylotion og badesåper og oljer, leppepomader og slikt i gave.

Gammel 24-11-10, 21:12   #8
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Ja, men da er den saken grei. Og gutter fra 8-13 får lego så er jeg ferdig med den også. Da har jeg bare igjen jente på 6 og gutt på snart 1.

Tror rett og slett at jeg skal greie å få handlet dette i morgen mellom jobb og lutefisk.

Gammel 24-11-10, 21:14   #9
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Eller jente på 6 har ønsket seg lego så hun skal få lego hus, noe som er litt mer i hennes gate en en legobil eller noe.

Hadde vært helt fantastisk å bli ferdig med julegavene i morgen.

Gammel 24-11-10, 21:23   #10
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bodybutter pleier å være en hit i den alderen. Gjerne med myyyye lukt

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-10, 22:47   #11
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, men da er den saken grei. Og gutter fra 8-13 får lego så er jeg ferdig med den også. Da har jeg bare igjen jente på 6 og gutt på snart 1.

Tror rett og slett at jeg skal greie å få handlet dette i morgen mellom jobb og lutefisk.

Har han på 13 ønsket seg lego? De jeg kjenner på den alderen bygger ikke lego lenger.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-10, 08:01   #12
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Standard

Lego technic er populært enda ja, bler det til den ene og Lego creationary til den andre.

Gammel 26-11-10, 21:05   #13
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ok, da er saken enkel!

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:12.