Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva er antrekket julekvelden?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-10, 21:57   #21
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er antrekket julekvelden?

Har ikke peiling. Tar på meg en eller annen kjole tenker jeg.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 21:58   #22
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Enten svart enkel kjole eller stakk, mest lyst til å ha stakken. Den er så nydelig.

Gammel 21-11-10, 22:00   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Aner ikke, men trenger nok noe nytt.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 22:06   #24
Raia
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2010
Raia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Komfortabelt... tights og tunika kanskje?!

Raia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 22:08   #25
Minty

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det blir vel en eller annen knelang kjole som jeg har brukt flere ganger før. :kjedelig:

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 22:10   #26
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Noe til å amme i. Gjerne noe nytt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 22:17   #27
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

I år blir det hvit uniform.

Gammel 21-11-10, 22:27   #28
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

En lekker kjole jeg kjøpte i London i fjor i sort med silkebånd i livet og påsydde
paljetter og perler, stroppløs med en bolero over.
Gutta har mørke bukser og hvite skjorter med et fint slips til.
Hadde lyst å kjøpe vest, men de er så varme av seg og kommer til å nekte så det får jeg se an.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 22:37   #29
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hos oss er det bunad/festdrakt for kvinnene og dress for mennene.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 22:39   #30
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg skulle ønske det var tradisjon for bunad, for jeg har så lyst til å ha på beltestakken min. Den er ny av året, kanskje jeg bare skal lage meg en tradisjon på det?

Jeg laget tradisjon for det da jeg fikk bunad i voksen alder.

Gammel 21-11-10, 22:50   #31
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

En eller annen kjole fra skapet. Gjerne en som matcher forkleet mitt.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 22:54   #32
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg laget tradisjon for det da jeg fikk bunad i voksen alder.

Jeg tror jeg må innføre den tradisjonen jeg og. Det er jo den fineste kjolen jeg har.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 23:05   #33
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har heldigvis ingen bunadtradisjon, men vi kler oss pent. Kjole på jentene, pen bukse og skjorte på far og 16-åringen går sikkert i bukse/jeans og skjorte. Eller noe annet "kult".

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 23:16   #34
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En eller annen svart kjole fra skapet.

Gammel 21-11-10, 23:32   #35
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Her stiller vi alle sammen i bunad. Til tider varmt og kanskje ikke så praktisk, men det er utrolig koselig med tre barn, mor og far i bunad.
Denne tradisjonen startet vi forøvrig da vi begynte å feire julaften hjemme hos oss selv. Er ikke vandt med det hjemmefra.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 23:46   #36
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I fjor hadde jeg en slik:

Dog uten hodepynt.

I år blir det ammekjole.

Det pleier å bli utrolig varmt med levende lys, peis og matlaging at bunad har vært uaktuelt.

Gammel 21-11-10, 23:54   #37
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

En eller annen kjole, bestemmer det rett før, har nok av dem hengende i skapet.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-10, 23:58   #38
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tja si det.
Jeg kommer til å stå på hodet inni skapet sånn ca 15 min før vi reiser avgårde lete febrilsk. Men det finnes nok sikkert noe skapelig å ha på seg der inni en plass. Til tross for at jeg ikke har kjøpt finklær på uendelige tider.
Lurer på om det er flere som har kjoler som er 10-15 år gamle, og skjørt som er enda eldre? Ja, bortsett fra bunad da.

Knøttet derimot har et fint knippe med nye kjoler å velge mellom. Og gubben trekker i dress.

Gammel 21-11-10, 23:58   #39
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg tar en penkjole jeg har kjøpt meg til å ha i julen.
Lillemor får seg nok en ny julekjole.
Guttene og mannen skal nok ha på seg dress og slips.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-10, 00:03   #40
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal ha på meg en sort enkel kjole.
Jentene skal enten gå i bunad, eller ha på seg penkjole i hvit brokade med litt gulldetaljer. ( Pluss hvite strømper og sorte lakksko åff cårs..! )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.