Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trondheimstreff?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-07, 21:34   #161
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trondheimstreff?

Utrolig raust gjort av deg at du stiller opp sånn, Teofelia Jeg gleder meg! Tapas er jo nydelig! Det skulle da bare mangle at vi stiller med drikke selv

Gammel 19-02-07, 21:36   #162
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Håper det er greit at jeg tar det litt sånn på sparket og ikke sier fra i så veldig god tid (hvis dere må beregne mat til nøyaktig antall personer skal jeg spise lite og være mett når jeg kommer ). Et alternativ er å komme "fashionably late".

Det viser seg i løpet av uka om jeg kan drikke alkohol eller ikke. Er veldig ambivalent i forhold til hva jeg ønsker akkurat der.

Tar gjerne i mot adresse likevel, for sikkerhets skyld. Er det gangavstand fra sentrum så går jeg, for jeg bor også i gangavstand. I verste fall er det da dobbel gangavstand, men det er sikkert også gangavstand.

Alt er greit. :enkel:

PM skal du selvsagt få. Kan du ikke bare sende meg en SMS på fredag, sånn utpå kvelden da. SÅ fint skal vi dog ikke beregne maten.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 21:38   #163
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skal jeg selvfølgelig gjøre. Sikkert før det også.

Gammel 19-02-07, 21:47   #164
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Dere får kose dere masse,
så får jeg kanskje anledning til å komme på treff en annen gang.

Gammel 19-02-07, 21:59   #165
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Dere får kose dere masse,
så får jeg kanskje anledning til å komme på treff en annen gang.

Det håper jeg du får , Ole Brumm!
Synd at det ikke passet denne gangen.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 22:03   #166
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, så flott! - Æ glær mæ! -

Jeg er veldig imponert over Theomannen også - han må være et realt stykke mannfolk som stiller opp som kokk for oss fremmede damer!

- Må si jeg er litt lykkelig for at illusjonen ikke skal brytes med g-streng og forkle...

Sist redigert av Che : 20-02-07 kl 10:35. Årsak: Fjerna bilde av string-Emil for å ikke være frekk med Theomannen - han oppfører jo seg som en drømmemann...
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 22:04   #167
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-07, 22:13   #168
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det bildet var fantastisk!

Gammel 20-02-07, 12:57   #169
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk ikke sett bilde?

Gleder meg jeg og!
Skal vi ha navnelapper!?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 13:51   #170
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Fikk ikke sett bilde?

Gleder meg jeg og!
Skal vi ha navnelapper!?

Er ikke så opptatt av navnelapper, men jeg kjenner jeg er åpen for litt vin om vi får servert tapas...

Gammel 20-02-07, 13:59   #171
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er bare litt idiot på navn .
Men da spør jeg vel bare!

Gammel 20-02-07, 14:13   #172
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg er bare litt idiot på navn .
Men da spør jeg vel bare!

Det kommer an på om man har dobbeltnavn eller ikke hos meg... Jeg er ikke fremmed for navneskilt jeg altså, om man vi ha det!
..Jeg fikk meg forøvrig så fine visittkort på jobben i går, så jeg kan klistre på meg en av dem

Gammel 20-02-07, 14:35   #173
Albertine
Passiv

Standard

Jeg har så lyst på rødvin at jeg nesten forgår, men jeg må vel nøye meg med Farris. Ikke bli forundret hvis jeg går rundt og snuser på alle vinglassene da...

Svar med sitat
Gammel 20-02-07, 15:10   #174
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg har så lyst på rødvin at jeg nesten forgår, men jeg må vel nøye meg med Farris. Ikke bli forundret hvis jeg går rundt og snuser på alle vinglassene da...

Så lenge du ikke sikler i dem så.

Og hvor ble det latterlige bildet av? Jeg hadde jo ikke fått vist det til Teomannen ennå.

Gammel 20-02-07, 15:12   #175
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Så lenge du ikke sikler i dem så.

Og hvor ble det latterlige bildet av? Jeg hadde jo ikke fått vist det til Teomannen ennå.

Theomannen nok en gang på Lidl og kjøper enda mer mat til damene...

Gammel 20-02-07, 18:01   #176
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer nok ikke...

Regner med Teofelia/dere skjøner at jeg bare er sær og vil være alene. Det er ikke fordi jeg ikke vil møte dere.

Men kos dere masse!

Gammel 20-02-07, 19:24   #177
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg kommer nok ikke...

Regner med Teofelia/dere skjøner at jeg bare er sær og vil være alene. Det er ikke fordi jeg ikke vil møte dere.

Pøh! Du er bare redd for at jeg skal være med å lage maten.

Gammel 20-02-07, 19:31   #178
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg kommer nok ikke...

Men kos dere masse!

Bare vær sær du - Jeg synes selvfølgelig at det har vært koselig å treffe nesten-naboen min, men jeg forstår deg godt: Det å være helt alene og bare sløve er veldig deilig en gang i blant - selv om man er aldri så sosial...

Gammel 20-02-07, 19:39   #179
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Pøh! Du er bare redd for at jeg skal være med å lage maten.

Ja, det er en skremmend tanke.

Gammel 20-02-07, 20:46   #180
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Kirsebær: jeg skjønner deg VELDIG godt, men er litt likevel. Håper vi får til et møte igjen snart!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:58.