|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?...
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill Sist redigert av Myrsnipa : 15-03-11 kl 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?Vi har ikke gjort noe særlig i dag, jeg har småryddet og sånt så da ungene var i seng var det ikke så mye annet å gjøre enn å ta ut av oppvaskmaskinen, brette noen klær (jeg bretter alltid etter hver maskin, lar det aldri ligge), lage morgendagens matpakker og pakke eldste sitt svømmetøy, egentlig. Mannen min deltar jo, så det er fort gjort. Nå er det bare slækkings frem til leggetid.
![]() |
#3 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?Ikke vet jeg, men jeg har ikke vært ute og grillet til kl halv åtte hvertfall......
![]() |
#5 |
Står på egne ben
![]() Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?Hva med å bare vente med det som kan vente og legge bena i sofaen? Det er jeg veldig god på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?Tja, jeg sitter foran pc'en nå,. men burde ha strøket klær så jeg har noe å ha på meg på jobb den kommende uken. Er forresten alene med en 2-og en snart 6-åring, så det blir lite tid til kos om kveldene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Etylbarbital
![]() Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?Søndags kveld:
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?Vi har vært hjemme i nesten hele dag, men unntak av noen timer i badeland. Jeg har ikke brettet sammen klærene og ikke skiftet på sengene. Oppvaskemaskinen står på nå og blir ikke tatt ut av før i morgen mens jeg lager middag. KJeg har riktignok hengt opp to maskiner med klær i dag og laget får-i-kål til middag. Huset er hverken rent eller ryddig. Ja, jeg er sjuske, men bryr jeg meg?
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?Det går helt fint når man bare daffer rundt hjemme stort sett hele dagen uansett.
![]() |
#10 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?Vi har hatt ryddedag, jeg og mannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Etylbarbital
![]() Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?
Ja, men de er jo ikke vasket samtidig?
![]() |
#12 |
er her
|
![]() Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?Jeg har ikke rent hus og klesvasken henger fint på tørkestativet selv om jeg kunne lagt den sammen om jeg ville. Jeg setter på tven og koser meg litt også tar jeg alle plikter i morgen, det kommer alltid en dag det er mulig å gjøre husarbeid, men i dag orker jeg ikke.
![]() |
#13 |
heimføing
|
![]() Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?Jeg skjønner ikke hvor du har fått det inntrykket? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?Vet du at de virkelig har alt klappet og klart de som skryter på facebook? Er ikke det stedet for skryt og selvbedrag, egentlig?
![]() |
#15 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?Det handler kun om prioriteringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?Her er ungene på tur i seng nå og jeg har ingen andre planer en halvannen time i sofaen før jeg tar kveld. Da har det riktignok gått i ett hele dagen fram til nå. Mannen og jeg har vært på skitur og deretter hentet barn hos svigers kombinert med farsdagsfeiring hos svigers. Jeg har hatt storrengjøring på loftstua (vasket rubbel og bit fra gulv til tak) mens manne har lagt middag og brettet dagens klesvask. I ettermiddag/kveld har mannen jobbet litt hjemme mens eldste har hatt besøk og minstemor og jeg har vært på håndballtrening med felles kveldsmat for laget etterpå. Innimellom har vi ryddet opp skiklær og ungenes uteklær etter snølek, gymtøy og skolesekker er gjort klare og vips, der var det kveld
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?Vi har minst mulig planer på søndager. Sover så lenge vi vil, gutta klarer seg oppe alene selv om vi murmler videre. Spiser sen frokost, ser på Bonanza (det glemte jeg i dag), hvis det er fint vær er gutta ute noen timer. Kanskje pappan tar de med et sted. Jeg er som regel hjemme, og kanskje jeg får vasket og ryddet litt. Vi er tidlig tilbake i huset, rekker å se barneTV, spiser kveldsmat og gutta er som regel i seng senest åtte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?-hjemme fra kveldsgrilling halv åtte
![]() |
#19 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?Og nå er jeg bare innom altså, innimellom slagene.
![]() |
#20 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Søndags kveld - hvordan har dere tid til kos?Nr. 1: Søndagsutfluktene skjer stort sett på formiddag eller tidlig ettermiddag. Det er sjelden vi finner på sprell etter søndagsmiddagen
![]() |
|
|