|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Egentlig absolutt ALT! Men å tørke støv er ganske HAT, all vasking egentlig. Vinduer nekter jeg så de tar mannen. Dusjen er også ganske kjipern
![]() |
#42 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Vanskelig å finne noe som kan toppe listen som kjedeligst, det ligger sammen som et grums på bunnen alt sammen som sorterer innunder husarbeid.
![]() |
#44 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Å legge rene klær på plass er det absolutt verste jeg gjør. Å vaske, tromle/henge klær opp og brette dem sammen er derimot helt ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Få sammenbrettet tøy i klesskapene ser ut til å være det jeg hater mest - ut fra haugene med klær som tar hundre år å få på plass, men egentlig er det å rydde - spesielt gangen vår om vinteren. Den er iskald, full av sand og klær.
![]() |
#46 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Å rydde er det kjedeligste av det kjedelige.
![]() |
#47 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Det er egentlig ingenting jeg liker, men støvsuging troner øverst. Det er vel ikke selve støvsuginga, men å bakse den ut av boden, dra den rundt og sette den tilbake igjen. Mye styr, vi har også sentralstøvsuger, men det er jo nesten enda mer styr, er ikke måte på hva den slangen kan skape av kaos på vei ut av boden.
![]() |
#49 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Jeg elsker å organisere og rydde i skuffer og skap, og jeg har ingen ting i mot å lage fine brettekanter på klærne våre, men å skulle rengjøre kjøkkenvifta, sluk eller stekovn er så tiltak og så vanvittig kjedelig at dette overlater jeg til min bedre halvdel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Vaske gulv. Jeg støvsuger heller 100 ganger framfor å vaske 1 gang. Jeg fikser det bare ikke!
![]() |
#51 |
er her
|
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Vaske gulv, det er grusomt kjedelig.
![]() |
#52 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Stryke!
![]() |
#53 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Vaske gulv, jeg tar heller en rotfylling!
![]() |
#54 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?
Oh my, vaffeljernet hadde jeg helt glemt. Vårt var hvitt engang... |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Golvvask og vasking av dusjkabinettet er vel de to tingene jeg misliker allermest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Husarbeid generelt er faktisk så kjedelig at det (nesten) er dønn kjedelig bare å lese om hvor kjedelig folk synes det er i denne tråden her ...
![]() |
#58 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Ta ut av oppvaskmaskinen og henge opp/brette klær. Det er kjedelig det!
![]() |
#59 |
villende
|
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?
Og jeg som trodde jeg var alene om å hate, virkelig hate å skifte sengetøy. Trøsten er at det er så utrolig digg å legge seg i helt rent sengetøy. Men å skifte det... |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?Å, jeg glemte jo å nevne skifte på sengene ja. Kanskje fordi jeg gjør det så sjelden som mulig slik at jeg glemmer å tenke på hvor kjedelig det er!
![]() |
|
|