Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-10, 20:55   #41
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Hva er det absolutt kjedeligste husarbeidet du gjør?

Egentlig absolutt ALT! Men å tørke støv er ganske HAT, all vasking egentlig. Vinduer nekter jeg så de tar mannen. Dusjen er også ganske kjipern

Gammel 24-10-10, 20:58   #42
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Vanskelig å finne noe som kan toppe listen som kjedeligst, det ligger sammen som et grums på bunnen alt sammen som sorterer innunder husarbeid.

Vaske gulv og brette og legge på plass tøy er vel kanskje det som vinner. Mest fordi at det er synlig i nøyaktig to sekunder at jeg har gjort det. Det blir bare aldri tomt for klær!

Gammel 24-10-10, 20:59   #43
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

brette klær..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 22:04   #44
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å legge rene klær på plass er det absolutt verste jeg gjør. Å vaske, tromle/henge klær opp og brette dem sammen er derimot helt ok.
(Når jeg tenker meg om, så har jeg ikke prøvd tørketrommelen selv siden vi kjøpte den for 3 uker siden - så det er kansje derfor akkurat det går så lett. )

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 22:06   #45
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Få sammenbrettet tøy i klesskapene ser ut til å være det jeg hater mest - ut fra haugene med klær som tar hundre år å få på plass, men egentlig er det å rydde - spesielt gangen vår om vinteren. Den er iskald, full av sand og klær.

Gammel 24-10-10, 22:08   #46
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Å rydde er det kjedeligste av det kjedelige.
Rydde topper lista, tett fulgt av alt som går under betegnelsen husarbeid.

Gammel 24-10-10, 22:29   #47
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Det er egentlig ingenting jeg liker, men støvsuging troner øverst. Det er vel ikke selve støvsuginga, men å bakse den ut av boden, dra den rundt og sette den tilbake igjen. Mye styr, vi har også sentralstøvsuger, men det er jo nesten enda mer styr, er ikke måte på hva den slangen kan skape av kaos på vei ut av boden.

Gammel 24-10-10, 22:39   #48
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Ta ut av oppvaskmaskina, støvsuge sofaen og gå ut med søpla.
Det er mine absolutt værstinger.

Gammel 25-10-10, 18:23   #49
Alias
Med nebb og klør

Alias sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Jeg elsker å organisere og rydde i skuffer og skap, og jeg har ingen ting i mot å lage fine brettekanter på klærne våre, men å skulle rengjøre kjøkkenvifta, sluk eller stekovn er så tiltak og så vanvittig kjedelig at dette overlater jeg til min bedre halvdel.

Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 18:52   #50
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vaske gulv. Jeg støvsuger heller 100 ganger framfor å vaske 1 gang. Jeg fikser det bare ikke!

Gammel 25-10-10, 19:40   #51
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Vaske gulv, det er grusomt kjedelig.
Samme med støvtørk og vasking av bad, egentlig er alt kjedelig da, men støvsuging, rydding, vask og bretting av klær går helt greit.

Gammel 25-10-10, 19:48   #52
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stryke!

Gammel 25-10-10, 19:58   #53
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vaske gulv, jeg tar heller en rotfylling!

Gammel 25-10-10, 20:32   #54
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg grunnet litt på dette spørsmålet i dag, og nå har jeg funnet det ut: Å vaske vaffeljernet. Å helsiken, det er noe dritt. Jeg laget en lavkarborøre med masse smør, det hevet ikke skikkelig og rant ut overalt. Det er dritt på hele det helvetes drittjernet og jeg vurderer seriøst om det skal en tur på dynga. Jeg kjøper i tilfelle ikke nytt. Jeg hater vaffelsteking. Eller vaffeljernrengjøring.

Oh my, vaffeljernet hadde jeg helt glemt. Vårt var hvitt engang...

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 20:37   #55
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Golvvask og vasking av dusjkabinettet er vel de to tingene jeg misliker allermest.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 20:47   #56
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vaske do/bad. Men siden jeg bor alene så må jeg jo... Fordelen er at jeg ikke har andres griseri å vaske da.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 21:09   #57
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Husarbeid generelt er faktisk så kjedelig at det (nesten) er dønn kjedelig bare å lese om hvor kjedelig folk synes det er i denne tråden her ...

Gammel 25-10-10, 21:50   #58
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ta ut av oppvaskmaskinen og henge opp/brette klær. Det er kjedelig det!

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 22:15   #59
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Skifte sengetøy. Alle de knappene, og så skrukkete laken og sånn...

Og jeg som trodde jeg var alene om å hate, virkelig hate å skifte sengetøy. Trøsten er at det er så utrolig digg å legge seg i helt rent sengetøy. Men å skifte det...

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 22:55   #60
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Å, jeg glemte jo å nevne skifte på sengene ja. Kanskje fordi jeg gjør det så sjelden som mulig slik at jeg glemmer å tenke på hvor kjedelig det er!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51.