![]() |
#1 |
Kjernesnill
|
![]() KåpehjelpJeg er på relativt desperat hjelp etter en kåpe til bruk fra omtrent null grader og nedover. Den skal være halvfin, halvlang, altså slutte midt på låret eller litt over kneet. Jeg misliker uniformspreg både i snitt og farge, og dermed utgår H&M såvidt jeg har sett. Tenker meg ull, og fargen kan være svart, grå eller kanskje rød tror jeg.
![]() |
#3 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: KåpehjelpJeg har kjøpt kåpe på Benetton. Fant ingen gode bilder av den på nett, men den er ganske smal i fasongen, og er litt innsvinget ganske høyt oppe, noe som funker bra for min fasong (dvs fraværende midje og en stuss som trenger litt plass). Det er mange kåper jeg blir seende ut som en uformelig potetsekk i, men denne funker faktisk bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: KåpehjelpNoaNoa har en del fine kåper nå, men jeg synes de virket litt utsatt for "gjennomtrekk", altså litt lite "vindtett" stoff. Og noen av dem hadde et mønster som fikk meg til å assosiere tilbake til en sofa vi hadde hjemme med inkamønster, typisk rundt 1990.
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: KåpehjelpJeg likte denne fra St. Martins:
![]() |
![]() |
#7 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: KåpehjelpJeg prøvde denne til 995,- på Indiska i går, men jeg synes ikke den er helt min greie. Ikke noe innsving, veldig vid rundt livet.
![]() |
#8 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KåpehjelpHar du sett den fine kåpa Nessie skal selge her inne?
![]() |
#9 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: KåpehjelpKåpa til Nessie passer meg nok veldig bra, men det er så veldig mye farge på den. Jeg orker ikke å ha en kåpe i knallfarge jeg føler meg usikker på.
![]() |
#11 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: KåpehjelpDe har nettopp fått inn jule-kolleksjonen hos Noa Noa, da jeg var der denne uka, og flere av kåpene så veldig varme og gode ut. (Og så hadde de noen utrolig lekre penkjoler med fløyel og paljetter...
![]() |
#15 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Kåpehjelp
![]() |
#16 |
Erfaren nok
|
![]() |
#17 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Kåpehjelp |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
intro
|
Jeg så denne på nærbutikken min i Lillestrøm i kveld - kun i str. 40. Den koster 1800 (men det er 25 % salg på alt i den butikken nå).
![]() |
![]() |
#19 |
WF: Sausnebbet
|
Urk, 1800 er bittelitt mye, egentlig. Men den er fin da. 40 er litt lite for meg. Må nok ha 42, tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|