Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Om forumtone og takhøyde

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-07, 15:25   #281
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Man kan jo ha snert og smell uten å være ekkel og spydig.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 15:34   #282
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

I denne diskusjonen er jeg helt på linje med Skilpadda. :bombe: Jeg vil også gjerne si at jeg i grunnen synes at nedsettende karakteristikker av "noen" og "enkelte" er langt verre enn direkte trefninger. Det er noe ved ansvarsfraskrivelsen som får opp piggene mine.

Jeg synes ikke vi skal bli snille og kjedelige. Dette skal jo være et forum med litt snert og smell i, synes jeg.

Jepp.

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Skjønner ikke helt hvorfor du kommer inn på Sitron Oppfattet du som om at jeg mente henne? Da tar du feil.

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Men gir noen utrykk for at en person har oppført seg ufin så¨går det jo ann å ta det til etterretning.

Allerede nå har mange misoppfattet deg til gangs. Jeg trodde også du snakket om Sitron. Betyr det at du ikke er annerledes enn oss dødlige?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

En gang i tiden var det en tråd på NM der noen spurte etter fordommer mot folk fra ulike deler av landet. Jeg ramset opp de fordommene jeg kunne komme på mot nordlendinger, trøndere, vestlendinger og østlendinger, og regnet med at de fleste ville kunne bli fornærmet, men den eneste reaksjonen jeg fikk var fra en østlending som var fornærmet fordi jeg sa at østlendinger er nærtagende.

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

For meg er ikke dette noe negativt. Men at noen av mafian er skumle innimellom, ja det synes jeg .

Dette har fascinert meg lenge. Også på NM. "Nei, jeg tør ikke bevege meg utenfor klubben min, jeg, for alle er så skumle." Samme med de som skriver at de holder seg unna opphetede diskusjoner. Venter de på tråder om bæsj og gardiner, tro?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Her regner jeg med at du blant annet sikter til det jeg har skrevet. Utifra det du skriver tenker jeg at du er mye mer "inne" i forumet enn meg og har mer oversikt over brukerne. For meg er de fleste en stor grøt av nick enda. Noen få har utmerket seg på en eller annen måte, men de fleste "kjenner" jeg ikke enda. Det ville derfor vært vanskelig for meg å ramse opp nickene til de jeg mener gjør det ene eller det andre.

Oj, så bra at forumpolitiet er her.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 15:38   #283
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det er helt umulig naivt å tro at de gjør det. Folk kommer inn med forskjellige grader av historie og agenda. Sånn er det bare. Men man må selvsagt prøve å håndtere denne kunnskapen på en sivilisert måte.

For meg hadde alle blanke ark. Jeg har ikke vært på noen andre forum tidligere. Men jeg begynner jo å lære å kjenne mange etter hvert.

Gammel 17-02-07, 15:39   #284
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billeba, her.

Ryktesystemet/tilbakemeldinger: jeg syns det er rart at så mange tydeligvis har behov for å gi noen negative/stygge/hatfulle/irettesettende/
mobbende/osv osv. tilbakemeldinger i det skjulte. SAMTIDIG som flere sier at de like gjerne kunne ha skrevet det ute i forumet. Hvorfor gjør dere ikke det da? Personlig gir jeg ikke røde prikker. Ikke fordi jeg mener alt som skrives og alle holdninger som er representert her er bra (for det er det IKKE), men jeg syns som oftest at de negative tilbakemeldingene jeg ønsker å gi - kan gis på en mer ordentlig måte enn en suramaga rød prikk. Og hvis man tar seg bryet med å skrive i forumet så tror jeg også tilbakemeldingen blir mer nyansert og gjennomtenkt, for man gjør seg mer flid med noe mange kan se. Røde prikker skrevet i affekt blir ikke konstruktive, og jeg er av den oppfatning at negative tilbakemeldinger bør være akkurat det. Ellers blir det fort litt for mye sandkasse-mentalitet med krangling om hvem som har den sterkeste pappa'n osv.

Er det mange her som driver med negative/stygge/hatfulle/irettesettende/
mobbende/ tilbakemeldinger via ryktesystemet? Det at noen påstår det har skjedd er ikke nødvendigvis det samme som at det har skjedd.
Jeg bruker ryktesystemet med de mulighetene som ligger der; røde og grønne. Samtidig diskuterer jeg i forumet. Jeg skriver ikke noe bak som jeg ikke kan stå for, men jeg bruker altså de kanaler som dette forumet legger til rette for. Det hender noen blir sure for en rødprikk og sender en sinna PM der de lirer av seg både det ene og det andre, og innleder til diskusjon. Jeg svarer stort sett det samme: Jeg tar ikke diskusjoner på PM, jeg tar det heller i forumet.

Noen blir kraftig indignert over en rød prikk, uansett hva som står der. Mange ganger hadde det vært best å la være å skrive noe i det hele tatt, men det åpner ikke dette forumet for - dessverre.

Det er klart ikke alle oppfører seg på samme måte på nett som i RL. Jeg er f.eks. mye mer ufin i virkeligheten enn på nett.

Og jeg er omvendt.

Og jeg tror selvsagt at alle snakker om meg når de sikter til noen. Iallefall når noen blir beskyldt for å sende mobbende prikker. Det liker jeg svært dårlig.

Gammel 17-02-07, 15:53   #285
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det vil vel være ganske naturlig at det danner "klikker" her inne som på alle andre forum.
Det er jo ganske naturlig at man i større grad svarer på innlegg skrevet av noen man "kjenner". Om det er slik at man har møtt de i virklighetens verden eller at man kanskje kommer fra samme barselklubb på NM.
Slik er det jo IRL også, man henvender se i større grad til de man fra før kjenner når man er omgitt av mange fremmede.

Jeg "kjenner" vel ikke mange her inne fra før av, noen nick kjenner jeg selvsagt godt igjen fra NM, spesielt MM. Og noen av de her inne har jeg møtt, da via MM.
Men det har for meg liten betydning når det gjelder hvilke innlegg jeg svarer på. (og ser man på antall innlegg jeg har så ser ma at jeg svarer i hytt og pine )
For mange er forumverden en skummel greie i starten, slik var det også for meg. Men man blir "tryggere" etterhvert. Det er vel kanskje "gamle travere" som bør vise litt ansvar og ta i mot nye, og ikke skremme de bort.
Ikke at man skal forandre personlighet og ta på silkehanseker og jatte med i alt som blir skrevet altså.
For sånne tråder hater jeg, og har lest min porsjon av de på NM.
(må bare dra inn NM litt)

Mange av de som er her inne kommer fra MM på NM. Det var en del av forumet jeg trivdes på, og det tror jeg gjaldt mange.
Og det var fordi folk turde å stå for egne meninger og turde å skrive hva de mente. Uten at noen ble furten av den grunn.
Det føler jeg at i stor grad gjelder her inne.
Selvsagt har jeg sett noen som har gått for langt (og ikke umulig noen mener at jeg har gjort det heller), men synes alikevel forumet preges av at det er voksne oppegående mennesker som sier sin mening og ikk er redd for å stå for den. At man i kampens hete noen ganger går over streken får man regne med, men heller det en kose mose diskusjoner hor alle er såååååå enig.

Når det gjelder prikkesystemet føler jeg vel at noent ar det litt vel seriøst.
Når jeg fikk min første røde prikk så var jeg nesten skuffet over hvor lite jeg brydde meg om det. Greit nok at personen mente jeg var på bærtur, men det endret alikevel ikke min mening.
Veldig hyggelig med grønne prikker selvsagt da, men det er ikke verdens undergang om man får en rød en.

Nå føler jeg at jeg har sklidd veldig ut her så jeg velger å stoppe opp nå.

Gammel 17-02-07, 16:01   #286
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg bruker ryktesystemet med de mulighetene som ligger der; røde og grønne. Samtidig diskuterer jeg i forumet. Jeg skriver ikke noe bak som jeg ikke kan stå for, men jeg bruker altså de kanaler som dette forumet legger til rette for. Det hender noen blir sure for en rødprikk og sender en sinna PM der de lirer av seg både det ene og det andre, og innleder til diskusjon.

Jeg er så flink å rødprikke at jeg får grønne takkeprikker for hver rød jeg deler ut.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 16:03   #287
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

:misunnelig:

Gammel 17-02-07, 16:45   #288
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jepp.

Allerede nå har mange misoppfattet deg til gangs. Jeg trodde også du snakket om Sitron. Betyr det at du ikke er annerledes enn oss dødlige?

Igjen jeg snakket ikke om Sitron hadde jeg gjort det så hadde jeg nevnt henne eller tatt direkte kontakt med henne. Jeg snakket generellt om det å gå inn i seg selv. Dette gjelder også meg.

Ja jeg er i høyeste grad like dere andre dødelige ja

Sist redigert av Michelle : 17-02-07 kl 17:36.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 16:48   #289
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Må ellers berømme de som driver dette forumet da jeg så langt synes de gjør en god jobb.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 16:50   #290
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Man kan jo ha snert og smell uten å være ekkel og spydig.

Jeg tror ikke man kan ha det uten at noen synes at noe av det som skrives, er ekkelt og spydig, fordi alle har forskjellige grenser på sånt. Det handler både om personlighet og erfaringsbakgrunn. Jeg vet f.eks. at jeg ler godt av mye som mange synes er både slemt, nedlatende, arrogant og grotesk. Derimot er det viktig at det ikke blir for mye av sånt som mange synes er ekkelt og spydig.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 16:55   #291
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Flott innlegg av Desembermamma. :deltar:

Gammel 17-02-07, 17:28   #292
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I denne diskusjonen er jeg helt på linje med Skilpadda. :bombe: Jeg vil også gjerne si at jeg i grunnen synes at nedsettende karakteristikker av "noen" og "enkelte" er langt verre enn direkte trefninger. Det er noe ved ansvarsfraskrivelsen som får opp piggene mine.

Jeg synes ikke vi skal bli snille og kjedelige. Dette skal jo være et forum med litt snert og smell i, synes jeg.

Å kalle det ansvarsfraskrivelse å bruke betegnelsene "noen" og "enkelte" er vel å ta hardt i?

Når jeg tenker meg om har vel jeg også en del av medlemmene her kategorisert i hodet mitt.
Jeg tror, for eksempel, at noen "lever ut" på nett det de ikke tør IRL.
Det er ikke noe galt i det altså, men jeg kunne likevel aldri tenke meg å legge ut ei liste over hvem jeg tror befinner seg i den kategorien.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 17:47   #293
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Nok en leser har lest seg gjennom 15 sider.
Flott innlegg, Desembermamma!
Kort oppsummert er jeg også enig med endel andre her når det gjelder klikker, prikking, kverulering, personangrep, frekkhet etc etc etc

Gammel 17-02-07, 17:55   #294
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I tilfelle noen lurer så er det lenge siden jeg oppdaget multiqouteknappen altså.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Man kan være ekkel pakket inn og man kan være ekkel pakket ut. Same shit, different wrapping.

Godt sagt, du sure!

Jeg er vant til at spontane, verbale sleivspark er en del av omgangsformen i RL også, ja, og jeg synes det er morsomt. Ikke alle sleivsparkene her inne er morsomme eller vellykkede eller passende, selvsagt, men jeg vil heller ha litt for mye av dette enn at alt skal være forsiktig og kjedelig. (Jeg kan egentlig tilgi folk ganske mye bare de ikke er kjedelige.)

Veldig enig i dette. Jeg er også en verbal sleivsparker IRL og syns det er morsomt.

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men at noen av mafian er skumle innimellom, ja det synes jeg .

Jeg måtte bare stoppe litt ved denne. Herlighet, du tuller ikke sant? Hva i alle dager syns du er skummelt?

Tinetoff, min helt.

Jeg syns forumet er preget av at noen tar seg selv, andre, ryktesystemet og diskusjonene litt for høytidelig for tiden. Det er visst ikke måte på hvor tråkket på "enkelte" føler seg. "Noen" burde skjerpe seg.

Takk Desembermamma for et fint innlegg og et fint forum. Takhøyden er en forutsetning for at forumet er min favoritt. Jeg trives max her, og vet at mange andre gjør det også. Det skal nok vanskelig gjøres at alle blir fornøyd.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 17:57   #295
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

.

Dette har fascinert meg lenge. Også på NM. "Nei, jeg tør ikke bevege meg utenfor klubben min, jeg, for alle er så skumle." Samme med de som skriver at de holder seg unna opphetede diskusjoner. Venter de på tråder om bæsj og gardiner, tro?

For min del var dette en liten spøk da

For uansett om det er en liten intern gjeng her, så er det jo nettopp pga de "modne" at det blir gode diskusjoner med bra refleksjoner. Jeg føler jeg lærer ting hele tiden, for her er det mange med god erfaring!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 18:02   #296
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det bare meg som ikke ser gjengmentalitet her inne?

Gammel 17-02-07, 18:05   #297
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er det bare meg som ikke ser gjengmentalitet her inne?

Ja, den klubben er du helt alene i.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 18:05   #298
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fint. Da kan jeg både være president og kasserer og få all pengestøtten for meg selv.

Gammel 17-02-07, 18:16   #299
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser også "gjengen" her inne. F.eks de 60 første (eller deromkring), men det plager meg ikke.

Desembermamma: Flott innlegg!

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 18:23   #300
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fint. Da kan jeg både være president og kasserer og få all pengestøtten for meg selv.

Om jeg melder meg som sekretær - får jeg dele pengestøtten da?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.