|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Borte
|
Sv: Får jeg lese bloggen din?Du kan få til min, men den er ikke særlig aktiv altså.
|
|
|
#25 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får jeg lese bloggen din?Jeg vil gjerne ha tilgang til din, men selv har jeg ingen blogg. Jeg har nettopp oppdaget blogger!
|
|
|
#27 |
|
"De"
|
Sv: Får jeg lese bloggen din?
Jeg elsker slike blogger. Blir glad om jeg får se.
|
|
|
#30 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Får jeg lese bloggen din?Jeg vil gjerne se flere blogger også. Om jeg får se din, får du se mine bare legger.
|
|
|
#31 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Får jeg lese bloggen din?Jeg elsker blogger, men har ingen her.... Men dere som vil er hjertelig velkomne til og lese om meg og mitt og jeg setter pris på om dere legger igjen spor at dere har vært der. *send meg gjerne PM - så sender jeg adressen tilbake*. Koselig om de som vil åpner opp for meg i sine. Jeg har mer enn nok med de bloggene jeg har så jeg tviler på om jeg oppretter en her også..
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 10-10-10 kl 20:54. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Får jeg lese bloggen din?Jeg vil gjerne lese blogger! Elsker å lese blogger. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Får jeg lese bloggen din?Jeg leser også gjerne flere blogger. Jeg er bare litt for blyg til å spørre direkte.
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Sv: Får jeg lese bloggen din?Da har du tilgang til min. Får jeg lese din? |
|
|
|
#35 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Får jeg lese bloggen din?Er det lovå være kikker? |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Får jeg lese bloggen din?Jeg har ikke blogg her, men jeg har en blogg på blogspot som jeg startet da jeg gikk gravid med tvillingene. Nå skriver jeg om alt slags dill og dall egentlig; hverdagsliv, interiør, barna osv.
|
|
![]() |
|
|