|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#361 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?
Mnja, jeg synes nå det må gå an å påpeke at det har blitt tamt her uten å stilles personlig til ansvar. Det er klart, forsurer man miljøet så kan man like gjerne ta seg en pause. Men i en tråd med et spørsmål om hvorfor man er lite på FP synes jeg må gå an å svare "Fordi jeg synes det har blitt kjedelig her". Jeg synes det kan være viktig å få fram, slik at vi alle kan se om det er mulig å gjøre stedet mer spennende igjen.
|
|
|
#362 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noen diskusjoner er mer underholdende enn andre.
Enig! Klassisk høsttråd.
|
|
|
|
#363 |
|
kamerat
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg tviler sterkt på at noen her er usårlige, og det kan få ganske uheldige utslag om noen virkelig tror det.
|
|
|
#364 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg er ikke mindre her fordi det er kjedelig, jeg er mindre her fordi døgnet ikke har mange nok timer. Og når man er mindre her får man mindre tid til å engasjere seg, og når man har mindre tid til å engasjere seg, så blir man mindre engasjert, og da blir det mindre interessant å være her. Så sånn sett er det en selvforsterkende, negativ spiral for min del.
|
|
|
#365 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Zöe:
Jepp! Synes å huske at hun var ute etter jobb en gang. Skal vi lyse ut en stilling?
Å- kom igjen, da. Du må da vite godt vet godt hvem som er eliten. ;:kaller også en spade for en spade: |
|
|
|
|
|
#366 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?For meg er "eliten" (selv om jeg i grunn ikke bruker det uttrykket) de som i hovedsak kom fra Modne Mødre (?) på NM; og som miksa dette forumet fra starten av. Men det er ikke nødvendigvis disse som er mest aktive på forumet. Men de har likevel vært med på å sette en slags standard om hvilket forum vi skal ha her på FP.
|
|
|
#367 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Bra sagt, rine. Jeg føler meg velkommen, jeg altså, ikke sånn hjertelig bestemor-velkommen og heller ikke så kjølig som når man får en selger på døra, mer sånn: Å, der er du, javel, kom inn da, men sitt helst i en krok. |
|
|
|
|
|
#368 |
|
By the Sea
|
Spot on, Skrems!
|
|
|
#370 |
|
© All rights reserved
|
Vite, vet, visste, visst. |
|
|
|
|
|
#371 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Cille:
|
|
|
#372 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Alle kan ikke (og må for all del ikke) være smarte her inne. Jeg er jo som alle vet grådig lur, jeg vet hvor mange intelligente sivilisasjoner som finnes i Melkeveien, og jeg vet også veldig, veldig godt at hadde alle lagt på mitt nivå eller deromkring, altså intelligensmessig, hadde FP vært et helt annet forum enn det vi ser og lever i dag.
|
|
|
#373 |
|
guru advisor
|
Og "mange" . |
|
|
|
|
|
#374 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg er ikke særlig smart og jeg skriver ikke særlig godt heller. (Og jeg er liksom norsklærer. |
|
|
|
|
|
#375 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Lite??
|
|
|
#376 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Det er veldig muligheter du ikke ser det, agenten, men noen ganger tenker jeg at du er fryktelig lik meg. Ehh, det var en dårlig formulering.
|
|
|
#377 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg lurer på det med at Appelsin ligger på FP. På serveren der FP ligger? Kan det være nevneverdig behagelig?
|
|
|
#378 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg syntes lenge det var kjempeskummelt her inne, og til dels kan jeg synes det fortsatt. Derfor kan det føles trygt å holde seg i tråder hvor temaet er enkelt og konkret, i stedet for å begi seg ut på dypt vann i ordentlige diskusjoner. Kanskje jeg oppfattes som et nek av den grunn, og jeg føler virkelig jeg har tråkket i baret de siste dagene pga. et någet uheldig ordvalg som Enkelte valgte å trekke ut over alle landegrenser hva relevanse for det opprinnelige temaet angår.
|
|
|
#379 |
|
Ringskrømt
|
Jeg synes at det er et personlig ansvar, helt klart. Man kan absolutt mene at det er kjedeligere enn før, men da bør man gjøre noe med det selv, ikke forvente at andre skal gjøre det. Mener jeg.
|
|
|
#380 |
|
maler
|
Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Men altså, er det kjedelig fordi det er kommet allminnelige mennesker, eller er det bare allminnelige diskusjoner som gjør at de spennende mennskene ikke får vist hvor spennende de er? Men jeg er enig, noen skikkelige diskusjoner hadde gjort seg. For det er noe av det som er bra med FP synes jeg, diskusjoner der man får tenkt, hisset seg opp og brynet seg på ulike kunnskapsrike mennesker.
|
![]() |
|
|