Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er du så lite på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-10, 15:38   #361
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes derimot (og jeg sikter ikke til deg, Kasia) at det er merkelig at folk kan si at det har blitt så kjedelig her inne, så de er her sjeldnere enn før. Hva er poenget med det? Er det vi som er igjen som er kjedelige? Merkelig måte å fraskrive seg alt ansvaret på, synes jeg, som at enkelte er nødt til å underholde andre, på et vis.

Mnja, jeg synes nå det må gå an å påpeke at det har blitt tamt her uten å stilles personlig til ansvar. Det er klart, forsurer man miljøet så kan man like gjerne ta seg en pause. Men i en tråd med et spørsmål om hvorfor man er lite på FP synes jeg må gå an å svare "Fordi jeg synes det har blitt kjedelig her". Jeg synes det kan være viktig å få fram, slik at vi alle kan se om det er mulig å gjøre stedet mer spennende igjen.

Gammel 06-10-10, 15:39   #362
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes derimot (og jeg sikter ikke til deg, Kasia) at det er merkelig at folk kan si at det har blitt så kjedelig her inne, så de er her sjeldnere enn før. Hva er poenget med det? Er det vi som er igjen som er kjedelige? Merkelig måte å fraskrive seg alt ansvaret på, synes jeg, som at enkelte er nødt til å underholde andre, på et vis.

Noen diskusjoner er mer underholdende enn andre. Er nok av dem her inne som er gode på underholdning, mer eller mindre frivillig riktignok, hehe.. Så for oss som ikke deltar (nok) kan fp bli kjedelig hvis slike momenter uteblir.

Min erfaring er dessuten at det er kjedelig dersom jeg ikke deltar og engasjerer meg. Eller dersom ingen siterer meg eller gidder engasjere seg i svarene mine eller trådene jeg starter. Det er ikke sjelden det heller.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Men diskusjonen hadde kommet opp en av dagene nå uansett, det er jeg sikker på. Det er, som sagt, et sikkert høsttegn.

Enig! Klassisk høsttråd.

Gammel 06-10-10, 16:39   #363
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tviler sterkt på at noen her er usårlige, og det kan få ganske uheldige utslag om noen virkelig tror det.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 16:49   #364
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke mindre her fordi det er kjedelig, jeg er mindre her fordi døgnet ikke har mange nok timer. Og når man er mindre her får man mindre tid til å engasjere seg, og når man har mindre tid til å engasjere seg, så blir man mindre engasjert, og da blir det mindre interessant å være her. Så sånn sett er det en selvforsterkende, negativ spiral for min del.

Og for min del har det definitivt betydning at jeg bor på andre siden av jorden, slik at når jeg våkner så har de spennende trådene allerede blitt ørten sider lange og alt det glupe er sagt, og man springer bare etter og prikker litt her og der. Og når man så omsider har gjort unna alt man skulle og ungene er i seng, ja da har Norge lagt seg, og man blir sittende og diskutere meg seg selv (eller Pelen ):

Ellers synes jeg ikke at det er så fryktelig elitisk her, men det er noen som av og til skriver knakende godt, og viser igjen. Jeg er ikke alltid enig med dem som skriver knakende godt i alt det de skriver godt om, men det er litt av det som gjør FP til et fint sted.

Bloggene? Jeg synes bloggene er både fine og dumme. Fine fordi man blir kjent med folk på en helt annen måte, folk deler mye mer av seg der. Dumme av nøyaktig samme grunn, for det gjør det (i alle fall for min del) vanskelig å gå inn i enkelte diskusjoner fordi man innser at man nok tråkker på tær man helst ikke har lyst til å tråkke på. For min del er det vanskelig å si ting jeg vet kommer til å såre, og særlig siden den andre parten jo må vite at jeg vet at det jeg sier kommer til å såre.

På den andre siden er det jo lettere nå enn før, for da ble jo folk bare rasende sinte og så ante man jo overhode ikke hvorfor.

Jeg liker FP, selv om engasjementet går i bølgedaler alt etter hva RL har å by på. Er ikke det naturlig at det er slik da?

Gammel 06-10-10, 18:00   #365
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Zöe:

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Hun burde jo bli betalt for å være her inne.

Jepp! Synes å huske at hun var ute etter jobb en gang. Skal vi lyse ut en stilling?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvem faen er forumeliten? Kom med nick, for pokker! :kaller en spade for en spade:

Å- kom igjen, da. Du må da vite godt vet godt hvem som er eliten. ;:kaller også en spade for en spade:

Ellers så får jeg en følelse av at vi som ikke er eliten ikke er helt velkomne. Vi er blitt for mange, for kjedelige, og er ikke smarte nok. Fair enough. FP ble vel startet fordi noen var irriterte på et annet forum og følte seg smartere enn flesteparten av de som vanket der, ja? Så startet de et eget forum, og en god stund var det bare kremen her inne, som hadde høyverdige diskusjoner med perfekt rettskrivning attpå. Så kom det flere og flere til, og det ble nødvendig med private blogger for å slippe å menge seg med alt rasket som kom strømmende. Nå holder kanskje ikke det heller lenger, og så skylder man på at det er blitt kjedelig. Dette er selvfølgelig min oppfatning av ståda, men jeg begynner å bli litt lei av alle etterlysningene og sutringen etter de smarte og glupe brukerne. Mulig jeg har gått glipp av noen glansinnlegg fra 2006-2008, men jeg synes mange, mange flere enn de 10-12 som er nevnt lengre oppe her er både smarte og velformulerte så det holder, og savner ikke noen som helst. (Jeg aner ikke hvem som savnes, så jeg skriver dette helt uten å fornærme noen, håper jeg.)
Hvis det virkelig er så trist å være på FP, tenker jeg at det finnes tre alternativer:
-Prøve å bidra selv til å få mer liv her inne.
-Lage et nytt forum der bare eliten kan boltre seg. Igjen.
-Logge av og finne noen annet fornuftig å ta seg til.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 18:20   #366
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg er "eliten" (selv om jeg i grunn ikke bruker det uttrykket) de som i hovedsak kom fra Modne Mødre (?) på NM; og som miksa dette forumet fra starten av. Men det er ikke nødvendigvis disse som er mest aktive på forumet. Men de har likevel vært med på å sette en slags standard om hvilket forum vi skal ha her på FP.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 18:31   #367
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Bra sagt, rine. Jeg føler meg velkommen, jeg altså, ikke sånn hjertelig bestemor-velkommen og heller ikke så kjølig som når man får en selger på døra, mer sånn: Å, der er du, javel, kom inn da, men sitt helst i en krok.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 19:35   #368
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spot on, Skrems!

Det er jo betraktelig verre enn å bli kalt Dårlig Mor, altså! Kaller du meg kjedelg? Hæ? HÆ??

Gammel 06-10-10, 20:06   #369
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Spot on, Skrems!

Det er jo betraktelig verre enn å bli kalt Dårlig Mor, altså! Kaller du meg kjedelg? Hæ? HÆ??

Og til dere som ikke vet hva kjedelg, eller elgkjede, er så opplyser jeg:

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 20:11   #370
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Å- kom igjen, da. Du må da vite godt vet godt hvem som er eliten. ;:kaller også en spade for en spade:

Vite, vet, visste, visst.
Nei, jeg vet ikke hvem eliten er. Jeg bruker ikke ord som eliten, noen og enkelte, jeg bruker nick. :det enkle er ofte det beste:

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 20:12   #371
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cille:

Gammel 06-10-10, 20:17   #372
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alle kan ikke (og må for all del ikke) være smarte her inne. Jeg er jo som alle vet grådig lur, jeg vet hvor mange intelligente sivilisasjoner som finnes i Melkeveien, og jeg vet også veldig, veldig godt at hadde alle lagt på mitt nivå eller deromkring, altså intelligensmessig, hadde FP vært et helt annet forum enn det vi ser og lever i dag.

Jeg har kanskje ikke vært ute en vinternatt før, men sånn rett etter lunsj har jeg jaffal vært ute.

Gammel 06-10-10, 20:25   #373
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes ikke tonen her er direkte, heller tvert i mot. Det er mange her jeg kunne tenkt meg å sagt både det ene og det andre til, men da blir jeg sett på som (enda mer) ufin, så jeg lar være og tenker heller mitt.

Vite, vet, visste, visst.
Nei, jeg vet ikke hvem eliten er. Jeg bruker ikke ord som eliten, noen og enkelte, jeg bruker nick. :det enkle er ofte det beste:

Og "mange" .

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 20:29   #374
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke særlig smart og jeg skriver ikke særlig godt heller. (Og jeg er liksom norsklærer. ) Men jeg er glad i FP og FP er mitt forum. Da jeg registrerte meg her kjente jeg ingen, men i løpet av disse årene har flere av medlemmene blitt nære, gode venner og jeg har virkelig sansen for MANGE her inne. Og så er det noen jeg ikke har så sansen for, heldigvis, og det gjør FP til et spennende sted å være.

Jeg burde nok ha startet flere tråder, men jeg sliter litt tidsmessig og får ikke fulgt opp tråder jeg starter. Og så føler jeg at alt må være velformulert, saklig og henvist til gode kilder, og da detter jeg litt av lasset. For jeg er ikke alltid så god til å formulerer meg, men jeg er veldig stor i kjeften.

Jeg skal jaggu meg starte flere tråder, og de skal være akkurat sånn jeg vil. Jah - det skal jeg. Og de skal inneholde masse smileyer og linker til både VG og andre aviser som man sikkert helst ikke bør lese, men som jeg leser likevel.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 20:33   #375
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Lite??
Jeg ligger på på FP hele døgnet jo, strandet som en hval

Det har ikke vært så mange opphetede debatter i det siste, men jeg har tenkt at det skyldes sommerferien + alle som tar barna ut av skolen for å dra på ferie ut over høsten

Jeg starter nesten aldri tråder, bør sikkert eller kanskje ikke bli flinkere til det.

Gammel 06-10-10, 20:54   #376
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er veldig muligheter du ikke ser det, agenten, men noen ganger tenker jeg at du er fryktelig lik meg. Ehh, det var en dårlig formulering. Noen ganger skriver du ting jeg kunne ha skrevet. Omtrent ordrett.

Minus det med norsklærer, mange nære venner her og planer om å starte tråder i umiddelbar framtid da, og andre uviktge detaljer.

Men jeg ser fram til dine.

Gammel 06-10-10, 20:57   #377
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg lurer på det med at Appelsin ligger på FP. På serveren der FP ligger? Kan det være nevneverdig behagelig?

Gammel 06-10-10, 21:24   #378
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg syntes lenge det var kjempeskummelt her inne, og til dels kan jeg synes det fortsatt. Derfor kan det føles trygt å holde seg i tråder hvor temaet er enkelt og konkret, i stedet for å begi seg ut på dypt vann i ordentlige diskusjoner. Kanskje jeg oppfattes som et nek av den grunn, og jeg føler virkelig jeg har tråkket i baret de siste dagene pga. et någet uheldig ordvalg som Enkelte valgte å trekke ut over alle landegrenser hva relevanse for det opprinnelige temaet angår.

Når det gjelder interessante diskusjoner, synes jeg vi kan diskutere mer interessante ting, som syntaks, semantikk og vitenskapsteori.

Gammel 06-10-10, 21:31   #379
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Mnja, jeg synes nå det må gå an å påpeke at det har blitt tamt her uten å stilles personlig til ansvar. Det er klart, forsurer man miljøet så kan man like gjerne ta seg en pause. Men i en tråd med et spørsmål om hvorfor man er lite på FP synes jeg må gå an å svare "Fordi jeg synes det har blitt kjedelig her". Jeg synes det kan være viktig å få fram, slik at vi alle kan se om det er mulig å gjøre stedet mer spennende igjen.

Jeg synes at det er et personlig ansvar, helt klart. Man kan absolutt mene at det er kjedeligere enn før, men da bør man gjøre noe med det selv, ikke forvente at andre skal gjøre det. Mener jeg.

Gammel 06-10-10, 21:33   #380
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men altså, er det kjedelig fordi det er kommet allminnelige mennesker, eller er det bare allminnelige diskusjoner som gjør at de spennende mennskene ikke får vist hvor spennende de er? Men jeg er enig, noen skikkelige diskusjoner hadde gjort seg. For det er noe av det som er bra med FP synes jeg, diskusjoner der man får tenkt, hisset seg opp og brynet seg på ulike kunnskapsrike mennesker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:40.