Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er du så lite på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-10, 20:20   #101
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg har på svett treningstøy.

Nå er det mulig det blir dejavu-følelse her, but blame it on the boogie:

Jeg har på meg tørt treningstøy. Det er fordi jeg optimistisk kler meg i treningstøy hver morgen, så jeg i alle fall ikke har den unnskyldningen for å ikke ha trent.

Og ja, jeg er her igjen. Det er fordi jeg trengte en pause før jeg begynte på de mannlige kjønnsorganene. :heyhey: Og fordi jeg ble sulten av å lese om mensturasjonen. :matpause = FP-pause:

Gammel 05-10-10, 20:20   #102
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For all del, jeg liker bloggene jeg, altså. Jeg trives veldig godt i bloggene. Men at det er der de juicy sakene skjer skjønner jeg ikke helt. Eller mangler jeg tilgang til de kuleste bloggene kanskje.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:21   #103
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har ikke tilgang på sexbloggene mer.

Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:21   #104
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes litt velbegrunnet gladarroganse er riktig koselig, jeg.

Ikke direkte uenig.
Veien er likevel kort til at det blir litt småkleint, altså. Men nå blir jeg fryktelig fort brydd, både på egne og andres vegne, så jeg er sansynligvis ikke noe godt parameter. Sånn egentlig.

Gammel 05-10-10, 20:21   #105
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fins det sexblogger her?!

Gammel 05-10-10, 20:22   #106
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min elitistblogg har dessverre blitt svært så kjedelig. Beklager det, altså.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:23   #107
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri hatt tilgang til sexblogger jeg.

Gammel 05-10-10, 20:23   #108
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Først må vi lage to lister; én med pakket og én med eliten. Hvem tar på seg oppdraget?

Jeg er fortsatt ganske ny, jeg kan være pakk!

Nå har jeg forresten vært medlem litt over et år. Jeg måtte se tilbake på hva jeg egentlig har skrevet i det siste, og er stygt redd for at jeg er en av de Esme snakker om som bare pjatter om uviktige ting. Jeg popper fram og syter litt hver gang det dukker opp en lærertråd da!

Sist redigert av Matilda : 05-10-10 kl 20:25. Årsak: Roter med månedene :flau:
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:24   #109
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg er brautete. Er ikke jeg noe ålreit da?

Joh!
Jeg slår et slag for litt brauting!

Innrømmer glatt at jeg selv ikke er noe særlig god på diskret eleganse.

Gammel 05-10-10, 20:25   #110
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg håper å starte sexblogg snart, altså. Må bare få mann nummer 2 ut av huset en gang innimellom nå, så det er rom for litt eskapader med helt andre menn.

SF, det er mulig du er elegant brautete, det er en kunst for seg selv.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:27   #111
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Fins det sexblogger her?!

Ja. Mye sex i min. Jeg bruker å skrive det med hvit font.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:29   #112
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Ja. Mye sex i min. Jeg bruker å skrive det med hvit font.

Jeg lot meg lure.

Gammel 05-10-10, 20:29   #113
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

Jeg skjønner at jeg ikke har lest bloggen din på riktig måte. Og at jeg har gått glipp av mye spennende æksjen på grunn av manglende museføring i bloggene.

Gammel 05-10-10, 20:29   #114
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

Det der kom veldig feil ut.

Gammel 05-10-10, 20:31   #115
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Nå scrolla jeg nedover fort for å skrive at jeg er her lite fordi jeg har så vanvittig mye sex om dagen, men så har dere allerede dratt fra temaet.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:31   #116
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Jeg synes godt vi kunne snakket mye mer om sex.

Kanskje pakket kan bidra? De har jo ikke noe Godt Gammelt Rykte å ta vare på likevel?

:gledeseg:

Gammel 05-10-10, 20:33   #117
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gådd, det tar håpløst kort tid før det sklir ut i sexfjas for tiden. :lei av det også:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:33   #118
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Jeg kan godt være pakk, jeg altså, jeg har ikke behov for å skryte på meg verken høy iq eller peiling på alt mellom himmel og jord. Og så liker jeg fjas og synes ikke det er verdens undergang om diskusjoner blir litt tabloide på tampen.

Rema1000 er en fin ting når man er i eksamensmodus.

Gammel 05-10-10, 20:35   #119
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er masse her jeg, men jeg er vel ett nytt nek så jeg teller ikke. Tusler tilbake til charterfeber.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:36   #120
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Skal det ikke være lov å bare være her og fjase lenger altså?

Jeg synes det er langt mellom de gode fjasetrådene også for tiden.

Jeg jobber mye for tiden. Ny jobb med mye å sette seg inn i og mange prosjekter som jeg plutselig er en del av (at jeg aldri skal lære meg å holde kjeft), så er det lite med energi til hverken det ene eller det andre. Dessuten er jeg litt lei, og ser at mange av de som skriver interessante, inspirerende og lærerrike innlegg nå er i (lukkede) blogger.
(Ikke for det; jeg klarer ikke å være innom de bloggene jeg har tilgang til for tiden. Hvor skal dette ende?)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.