|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Ungarn
![]() |
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaJeg liker å ha kontroll så det er nok min jobb ja og litt pes er det også.... Syntes det er gøy å kjøpe inn det som trengs, men mer pes å rydde ut fo smått. Med fire barn erdet jo litt klær også. Gutta er greit, de bruker jo samme str, jentene legger jeg over litt arvetºy fra stºrste til minste og fra minste pakkes det som regel til krisesenteret her ned.... |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaFor tiden synes jeg det er pes. Mye pes. 5 barn.
|
|
|
#43 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaÅ handle klær er gøy synes jeg, men jeg er helt håpløs da det gjelder system. Det har hendt mer enn en gang at vi har kjøpt nytt regntøy for så å finne igjen det settet vi arvet fra en fetter, og så videre.. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaJeg ligger også i forkant, og ungene har hver sine glidelåsposer med klær etter størrelse i en bod på loftet. Om jeg kjøper noe som er for stort nå så er det enkelt å finne rett pose og legge det i, og enkelt å finne frem til plagg som passer når det trengs. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
I farta!!
|
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaVeldig greit no når eg har fått system på alt.
|
|
|
#47 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaPes. 3 barn relativt tett i alder og samme kjønn. Går helt i spinn på de to eldste. Og blir vel bare verre. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
maler
|
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaJeg har tre unger, og akkurat det med å holde oversikten er ikke så mye pes. Jeg har ganske god oversikt over hva vi har liggende. Vi kaster det meste etter nr 2, for da er det så slitt at det ikke er så kult fem år senere.
|
|
|
#49 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaIkke pes, men det er endel jobb. Vaske, brette, rydde, sortere, legge bort, hente frem. Til to barn og to voksne ...
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaJeg har hatt systemet "putte i poser og ta det senere"
|
|
|
|
#51 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaHar bare ei på 3 hjemme, den eldste har flyttet (og tenåringer er VERST). Jeg har bra system, klær vaskes fortløpende og jeg legger i gjennomsiktige plastesker det som skal selges, spares eller gis til UFF. Rotasjonen er relativt stor, for jeg liker å kjøpe tøy. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaJeg har enn så lenge bare et barn. Og mottar med uregelmessige mellomrom et par plastposer med arvetøy fra onkelen hans (og er varslet at lillesøster kan vente seg det samme fra sin tante (Ja, tanten og onkelen er altså 1 og 3 år gamle)) så innkjøp begrenser seg egentlig til litt supplering, pluss kjøp av sko. De andre besteforeldrene er greie å styre ved kjøp av jule og bursdagsgaver, så det tar hånd om en del av det, så egentlig er han i alle fall billig i drift...
|
|
|
#53 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaSynes egentlig det er gøy med klær og sko til barna, men bare når jeg har en viss kontroll på det hele. Glipper det, blir det bare pes. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaJeg syns det er no' dritt, og skulle ønske mannen kunne ta seg av den jobben. Jeg virkelig hater klær til tider, og skulle ønske vi kunne gå nakne hele gjengen i blant. Vasking, tørking, bretting, på-plass-legging, merking, pakking, sjekking osv. Blææh.
|
|
|
|
#55 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaVasking fungerer suverent egentlig. Det blir ein maskin for dagen, bortsett fra fredag og lørdag, så slepp vi tørkestativ i stova i helga (har ikkje tørketrommel). Både eg og mannen sørger for vasketøyet, men det er som regel eg som brettar saman og legg på plass. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
bits and pieces
|
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaSyns ikke det er pes å holde å orden på klærne. Har en "eske" for klær som er for små for storebror og for store for lillebror og en "eske" med fravokst tøy som jeg da prøver å selge. Ulltøy bor i en eske i vårt skap om sommeren og shortser ligger der om vinteren.
|
|
|
|
#57 |
|
Crazy old?
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Buskerud
![]() |
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaJa, det er litt jobb. Dog er det myye bedre å være den som får lov til å bestemme hva som trengs, enn å være den som bare betaler halvparten.
|
|
|
#58 |
|
♡
|
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaJeg synes det er en fin jobb å holde orden på klær og sko, så lenge jeg har orden på klær og sko.
I tillegg mangler gutta en joggebukse og en Bergans skalljakke!(!!!) Alt er navnet, så hvor det blir av.
|
|
|
#59 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaPes! Definitivt!
|
|
|
#60 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det mye arbeid å holde styr på klær og sko til barnaPes. |
|
|
|